"I will marry her."Kata Haiqal.Amanda yang pada awalnya marah bila tiba-tiba tangannya dipegang sesuka hati bertukar terkejut.Terkejut melihat Haiqal yang ada di depan matanya.Lebih mengejutkannya saat mendengar kata-kata Haiqal
"Come on lah Qal.You ingat i terpedaya ke dengan trick you ni?Really Qal?You pick a random girl on the street just to prove to me?"Kata Qaireen lalu ketawa kecil.
"She's not a random girl.She is my future queen.Future Mrs.Arjuna.Kenalkan bakal isteri aku Amanda Kirana."Haiqal memperkenalkan Amanda sebagai bakal isterinya kepada Amanda.
"Apa..."Amanda baru hendak bersuara tapi Haiqal sudah memotong.
"Baby kenapa you pergi beli air sendiri?Kan bahaya.I dah cakap nanti i beli and hantar dekat butik you kan?Kenapa degil sangat ni?Hm?"Amanda mengerutkan keningnya mendengar kata-kata Haiqal.
"Now you see her Qaireen.Please don't come here again."Kata Haiqal pada Qaireen pula.Lalu menarik Amanda supaya mengikutinya masuk ke dalam syarikatnya.
Amanda yang masih tak dapat proses apa yang dah jadi hanya mengikuti langkah Haiqal. Sempat dia melirik ke arah gadis yang bernama Qaireen itu.Wajah gadis itu nampak sedih.Sampai saja di pejabat Haiqal, Amanda terus menarik tangannya yang masih dipegang oleh Haiqal.
"I'm sorry."Ucap Haiqal bila tersedar akan keterlanjurannya memegang tangan gadis itu.
"Mind to explain what happen just now?"Tanya Amanda dengan serius sambil memeluk tubuh.
"Okay.I'm sorry.I guna you untuk buatkan perempuan tadi stop bertunggu tangga depan syarikat i."Kata Haiqal.
"Apa maksud you dia bertunggu tangga?"Tanya Amanda lagi.
"She's my ex..Dia tak boleh terima kenyataan kami dah putus.Sebab tu dia hari-hari datang tunggu i dekat depan syarikat i."Jelas Haiqal.
"Then apa kena mengena dengan i sampai you cakap i ni bakal isteri you?I dengan you tak ada apa-apa.Memang parents kita berkawan tapi tak bermaksud i dengan you pun berkawan atau akan berkahwin."Marah Amanda.
"I'm sorry again.You happened to be there at that time.So i just drag you into my affair."Kata Haiqal lagi.Amanda mengeluh perlahan.
"Whatever.Lepas ni jangan libatkan i lagi."Kata Amanda lalu terus berpusing untuk keluar dari pejabat Haiqal.
"Marry me Kirana.Be Mrs.Arjuna"Ucap Haiqal.Terhenti langkah Amanda mendengar sebaris ayat yang meluncur keluar dari bibir Haiqal.Amanda berpusing memandang Haiqal kembali.
"What!?I mean why?"Tanya Amanda
"Because she will never stop disturb me and maybe after this she will disturb you too."Balas Haiqal.
"I'm sorry.But my answer is no.I'm not marrying anyone.I would rather stay like i am now than get married."Jawab Amanda lalu dia terus berpaling dan keluar.Haiqal mengeluh perlahan.Dia sendiri tidak tahu kenapa dia mengajak gadis itu untuk berkahwin sedangkan dia masih takut dikhianati.
⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘
Amanda yang sedang memandu kelam kabut memberi signal ke kiri lalu berhentikan keretanya di tepi jalan.Lampu kecemasan dinyalakan supaya pemandu lain tidak melanggar keretanya.Keretanya tiba-tiba mati masa dia sedang memandu tadi.Mujur tiada kereta dibelakangnya tadi.Amanda keluar dari kereta lalu mengambil telefon untuk menelefon adik lelakinya.Belum sempat dia dail ada satu kereta berhenti.Tiga orang lelaki keluar menawarkan pertolongan untuk melihat kerosakkan keretanya.Amanda hanya membenarkan saja.
"Cik tunggu dalam kereta kami dulu lah sementara kami betulkan apa yang rosak.Panas dekat luar ni."Kata salah seorang dari mereka.Amanda lihat dua lagi lelaki berbisik sesama sendiri sambil sesekali melirik ke arah Amanda.Amanda mula merasa tidak sedap hati dan menyesal menerima tawaran dari mereka.
"Tak apa.Saya tunggu dekat luar je."Jawab Amanda lalu terus membelakangkan lelaki itu dan berjalan untuk menjauh sedikit untuk dia menghubungi adiknya.Lagi sekali belum sempat dia mendail, telefonnya dirampas dan dia ditarik untuk masuk ke dalam kereta tiga lelaki tadi.
"Kan senang kalau kau masuk je kereta tadi.Tak payah aku nak paksa-paksa kau masuk."Kata lelaki tadi sambil menarik Amanda yang meronta-ronta.
"Lepas..Tolong!!!"Jerit Amanda.Pipi Amanda ditampar hingga pecah bibirnya.Amanda ditarik masuk ke dalam kereta.Kereta terus dipandu menuju ke destinasi yang Amanda sendiri tidak tahu ke mana.Dalam kereta mulut Amanda ditutup dengan kain manakala tangan dan kakinya diikat.Amanda hanya mampu menangis dan berdoa supaya dirinya dilindungi.
Kereta diberhentikan di kawasan yang sunyi.Tubuh Amanda didukung dan dibawa masuk ke dalam satu-satunya rumah yang ada di situ.Amanda meronta-ronta kuat walaupun tangan dan kakinya diikat kuat.Dapat dia rasa kepedihan gara-gara dia meronta kuat.Lelaki yang mendukungnya mencampakkan tubuhnya ke atas katil.Segera Amanda bangun lalu mengesot ke belakang.
"Ingat kami lagi?"Tanya lelaki itu.Mata Amanda bulat bila dia teringat kejadian dia hampir dirogol dipantai.Mereka adalah orang yang sama.
"Dia ingat tu.Gara-gara kau kami tak boleh keluar sesuka hati sebab repot yang kau buat.Jadi sebelum kami kena tangkap sekurang-kurangnya kami perlu rasa badan kau dulu.Tak adalah kempunan sangat bila masuk dalam nanti."Kata lelaki itu lalu ketawa dengan kuat bersama dua lagi kawannya.
Tubuh Amanda menggigil kuat mendengar kata-kata lelaki itu.Air mata mengalir semakin laju.Amanda mula tidak senang duduk bila ketiga-tiga lelaki itu mula berjalan menghampirinya sambil membuka baju masing-masing.Jantung Amanda semakin laju.Mereka melepaskan ikatan di tangan dan kaki Amanda.Ikatan kain dimulut Amanda juga dibuka
"Tolong!!!"Jerit Amanda sebaik saja ikatan pada mulutnya dibuka namun jeritannya hanya disambut dengan tawa dari ketiga lelaki itu.
"Kau jerit pun tak ada guna sayang.Rumah jiran jauh.Jarak bermeter-meter."Kata lelaki itu sambil ketawa.Tangan dan kaki Amanda sudah dipegang oleh dua dari mereka manakala lagi seorang menghampiri Amanda lalu mengoyakkan baju serta seluar yang Amanda pakai.Kini tubuh Amanda hanya dilindungi pakaian dalam sahaja.
"Tolong jangan buat saya macam ni.Tolong lepaskan saya."Rayu Amanda untuk kesekian kali.Namun ketiga lelaki itu hanya ketawa mendengar rayuan Amanda.
"Sebelum aku kena tangkap masuk dalam penjara,baik aku rasa kemanisan tubuh kau dulu.Kau merayu pun tak guna."Kata lelaki yang mengoyakkan pakaian dalam Amanda lalu menyembamkan wajahnye ke leher Amanda.Dijilat leher Amanda lalu naik ke telinga.Amanda menjerit sekuat hati bila diperlakukan begitu.
"Tolong!!!!!"
⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘
Haiqal sedang memandu untuk pulang ke rumah.Telefonnya berdering ,nama Naufal tertera di skrin dalam keretanya."Aku dah on the way nak pergi kafe ni."Kata Haiqal sebaik saja menjawab panggilan Naufal.
"Qal, kau ingat tak perempuan yang dekat kafe hari tu?Yang air dia tumpah kena baju dia sebab terkejut kau tiba-tiba bangun."Tanya Naufal.Nada suara Naufal sangat cemas.
"Kirana?Kenapa dengan dia?Suara kau ni cemas sangat kenapa?"Tanya Haiqal.
"Kau tahu tak dia ada abang atau adik lelaki tiga orang?"Tanya Naufal.
"Dia ada abang dengan adik lelaki je..dia tiga beradik.Kau ni kenapa tanya pasal dia tiba-tiba?"Haiqal tidak senang bila Naufal bertanya tentang Amanda.Walaupun dia cuba menafikan perasaan yang semakin berkembang terhadap Amanda tapi dia tidak mahu Naufal menyimpan perasaan pada Amanda.
"Aku nampak ada tiga orang lelaki bawa dia naik kereta dengan diorang.Nampak macam lebih pada memaksa sebab aku nampak macam dia taknak ikut lepastu kena tampar."Jelas Naufal.
"What!Kau follow diorang tak?"Tanya Haiqal.Dalam fikirannya hanya syak mereka adalah orang yang sama cuba merogol Amanda dulu.
"Aku tengah follow diorang lah ni.Sampai dalam hutan ni diorang masuk.Aku dah send location dekat kau.Aku takut nanti tak ada line kalau masuk dalam sangat."Balas Naufal.Haiqal melihat lokasi yang dihantar Naufal.Mereka tidak jauh dari tempatnya.Haiqal matikan talian kemudian menghubungi Rais untuk menjaga kereta Amanda sementara dia dan Naufal menyelamatkan gadis itu.Selesai meminta bantuan dari Rais, dia terus memecut laju keretanya.
Sampai saja di lokasi dia lihat ada sebuah rumah yang agak besar seperti sudah lama tidak berpenghuni.Haiqal dan Naufal memarkir kereta sedikit jauh dari rumah itu supaya penjahat itu tidak tahu mereka ada di situ.
Setelah memastikan tiada orang di bahagian bawah mereka masuk ke dalam rumah itu dengan perlahan.Haiqal melangkah menuju ke tangga untuk mencari Amanda di bahagian atas manakala Naufal mencari di bahagian bawah.
"Tolong!!!!!"jeritan yang nyaring itu amat Haiqal kenal.Haiqal terus berlari naik ke atas.Mendengar tawa dari 1 bilik yang bertutup Haiqal terus menerjah masuk.Alangkah terkejutnya dia lihat 2 orang lelaki memegang kaki dan tangan Amanda sementara lagi seorang sedang menindih tubuh Amanda yang sudah terdedah di bahagian dada.
"Sial!"Maki Haiqal ingin membuka langkah menyerang mereka.Namun langkahnya terhenti bila lelaki yang menindih Amanda memeluk Amanda dari belakang lalu meletakkan pisau di leher Amanda.
"Hero dah datang.Kau yang selamatkan dia juga hari tu kan?Kau jangan dekat.Kau dekat dia mati."Kata lelaki itu.
"Lepaskan dia sekarang."Kata Haiqal.
"No..no..no..polis tengah cari kami sekarang.Jadi sebelum kami kena tangkap baik kami rasa tubuh dia dulu."Kata lelaki itu sambil menjilat airmata yang mengalir di pipi Amanda.
"So kau nak tambah lagi hukuman kau?Dari 10 tahun jadi 20 tahun.Dari 20 tahun mungkin jadi seumur hidup.Kau dapat rasa sekali lepas tu merana dalam penjara?Kau ingat dalam penjara kau akan hidup dengan tenang?"Haiqal cuba menakut mereka bertiga.
"Arghh..Aku tak peduli semua tu.Yang penting sekarang aku dapat rasa perempuan ni.Aku nak offer dekat kau join kitorang sekali rasa dia.Kau tak terliur ke tengok dada dia yang gebu ni?"Lelaki itu cuba membuat tawaran dengan Haiqal.
"Aku bukan macam korang nafsu binatang.Kalau korang dah gersang sangat pergi kahwin.Hari-hari kau boleh buat."Jawab Haiqal.Dalam keadaan sekarang dada Amanda yang terdedah itu langsung tidak menjentik nafsunya.Dalam fikirannya hanya mahu menyelamatkan gadis itu.
"Aku tak peduli kau nak cakap aku nafsu binatang ke apa.Sekarang ni aku tanya kau nak join atau tak?Aku dah tak tahan nak merasa tubuh dia ni."Tanya lelaki itu lagi
"Pal stop.They strip her."Jerit Haiqal bila dengar tapak kaki berlari menghampiri bilik itu.Terhenti langkah Naufal.
"Kau dah tahu dia tak pakai apa-apa yang kau pergi tengok je kenapa?"Marah Naufal yang masih tidak tahu situasi di dalam bilik itu.Dia hanya berdiri di luar pintu bilik itu
"I'm gonna marry her anyway.Lagipun diorang letak pisau dekat leher dia.Bagitahu dekat budak pokok kedudukan diorang."Bisik Haiqal yang ada di muka pintu kepada Naufal yang ada luar bilik.
"Kau bisik apa lagi tu?Mana kawan kau nak pergi?"Tanya lelaki tadi.
"Relax.Aku tanya kawan aku nak join ke tak.Dia kata dia nak join.So aku pun nak join."
YOU ARE READING
Mrs Arjuna
RomanceSetiap hari Amanda Kirana akan menerima kejutan dari seseorang yang misteri.Kecantikkannya membuatkan ramai jejaka tergilakan dirinya Kejadian hitam yang terpalit dalam hidup Amanda Kirana membuatkan gadis itu tidak mahu menerima mana-mana lelaki da...