Laju Amanda berdiri bila pintu bilik dibuka oleh Haiqal.Jantungnya semakin berdebar sebaik saja Haiqal memandangnya tidak berkelip.Tiba-tiba Haiqal berpusing membelakangkannya.Amanda jadi tertanya-tanya.Burukkah rupa dia pakai baju ini.Amanda menunduk malu bila Haiqal membelakangkannya mungkin kerana pada mata Haiqal dia terlihat buruk memakai baju itu
Haiqal mengusap dadanya yang terkejut dengan pemandangan yang dia lihat sebelum berpusing membelakangkan Amanda.Amanda mengenakan baju yang dia belikan sebagai tanda gadis itu sedia menjadi isterinya dalam erti kata yang sebenar.Baju yang bertali halus separas peha mempunyai bukaan leher yang luas hingga menampakkan lurah dada Amanda serta mendedahkan belakang badan Amanda benar-benar membuatkan keinginannya memiliki Amanda meningkat
"Sayang...What are you wearing now?"Tanya Haiqal yang masih lagi berdiri membelakangi Amanda.
"It's my sign.I wear the dress you buy for me to wear when i'm ready to be your real wife."Jawab Amanda perlahan.
"But i think i look ugly in this dress because you turn your back on me after seeing me wear this.Nevermind i'll change into my normal pyjamas.Sorry for being ugly in this dress"kata Amanda bila Haiqal masih diam.
"No!"Laju Haiqal menjawab serentak itu dia berpusing memandang Amanda yang masih menunduk.Jantung Haiqal laju saat memandang Amanda dalam pakaian itu.Tadi dia hanya melihat sekilas kerana dia cepat-cepat membelakangkan Amanda.Tapi kali ini dia dapat lihat dengan jelas segala lekuk yang begitu indah pada Tubuh Amanda.Haiqal tersenyum nipis lalu menutup dan mengunci pintu bilik mereka.Amanda yang melihat Haiqal menutup pintu bilik serta menguncinya mula berdebar.
Haiqal berjalan laju ke arah Amanda.Pinggang gadis itu dirangkul dengan tangan kirinya manakala tangan kanannya memaut leher Amanda dan menarik rapat wajah Amanda pada wajahnya hingga Amanda terdongak memandangkan tinggi Amanda hanya separas bahu Haiqal saja.Haiqal menatap lembut sepasang mata indah milik Amanda lalu terus mengucup lembut bibir igauannya.
Amanda pada mulanya agak terkejut kerana semuanya berlaku dengan pantas.Sekelip mata Haiqal sudah memeluk dan mengucupnya.Amanda memejamkan mata cuba menikmati ciuman Haiqal.Haiqal melepaskan ciuman bila Amanda menepuk perlahan lengannya tanda gadis itu sudah kehabisan nafas.
"You look sooo damn beautiful in this dress baby.I turn back because i was so shock when you suddenly wear this when i'm not even seduce you today."bisik Haiqal di telinga Amanda dengan nafas beratnya.
"Baby buat keputusan ni lepas baby dengar luahan lelaki dekat kafe pagi tadi ke?"Tanya Haiqal sambil duduk di atas sofa dan menarik Amanda duduk di atas ribanya.Amanda hanya mengangguk.Dia malu dengan posisi seperti ini kerana Haiqal boleh lihat lurahnya dengan jelas.Bahagian bawah juga turut tersingkap hingga ke peha.
"You don't have to do this baby.Bie dah cakapkan dengan baby yang bie tak akan buat macam tu.Diorang jadi macam tu mungkin perempuan tu ada sebab kenapa tak boleh nak bagi hak suami dia dan yang lelaki pula tak usaha untuk buat isteri rasa selesa dan percaya dengan dia macam yang bie buat pada baby.Baby dengarkan isteri dia cakap lelaki tu tak ada langsung cuba buat dia selesa dan percaya dengan lelaki tu.Itu maksudnya lelaki tu lebih mengutamakan nafsu dia dari perasaan isteri dia.Bie lega sebab bie buat keputusan yang betul dengan cuba hilangkan trauma baby dulu."Kata Haiqal panjang lebar sambil tangannya mengusap lembut kulit peha Amanda yang terasa halus pada tangan kasarnya.Amanda hanya mendengar saja sambil menahan satu perasaan yang tidak pernah dia rasa saat Haiqal mengusap lembut pehanya yang terdedah.Perasaan ingin terus disentuh dan dibelai oleh Haiqal.
"Lepas apa yang jadi dekat kafe pagi tadi,bukan bermakna bie nak baby serahkan hak bie malam ni.Bie tak nak baby rasa terpaksa serah diri pada bie.Bie terseksa sebab kena tahan nafsu bie bila baby pakai baju ni.Bie takut bie tak boleh kawal diri bie bila nampak baby macam ni.Bie takut bie paksa baby serahkan hak bie malam ni.Sekarang ni bie masih boleh tahan diri bie.Jadi bie nak baby tukar baju biasa okay?"Sambung Haiqal lagi.Amanda memandang mata Haiqal.Bibirnya digigit tanpa sedar menahan malu.Dia fikir dengan memakai baju itu Haiqal tak akan banyak cakap.Tapi nampaknya dia perlu mengatakannya sendiri.
"Please don't bite your lips."Kata Haiqal dengan nafas yang tertahan.Bibir Amanda dikucup kembali.
"Baby memang betul-betul dah bersedia jadi isteri bie yang sebenar."Akhirnya terlafaz juga kata-kata itu dari bibir Amanda sabaik saja Haiqal melepaskan bibirnya.
"Are you sure baby?"Tanya Haiqal.Amanda diam.Dia benar-benar malu hendak mengatakan itu lagi.
"Babyyy...Jangan seksa bie please."Ucap Haiqal dengan nada yang meleret.
"Baby sure.Baby nak bagi hak bie bukan sebab apa yang jadi dekat kafe je.Lepas balik dari kafe,i do some thinking.Dah sampai masa baby bagi hak bie sebagai seorang suami.Baby dah lama mula sayangkan bie.Cuma perasaan takut tu belum hilang.Tapi lepas dengar apa yang bie cakap dekat hospital masa Dayang serang baby tu, perasaan takut tu terus hilang dalam sekelip mata.Baby rasa selamat dengan bie.Baby yakin bie mampu buatkan baby..."Terhenti sebentar kata-kata Amanda bila tiba-tiba dia merasa sebak.
"Baby yakin bie mampu buatkan baby...lupa dengan kejadian hitam tu and baby minta maaf sebab tak dapat jaga hak yang sepatutnya baby serahkan pada bie sebagai suami baby.Dara..."Sambung Amanda.Namun kata-kata Amanda tergantung lagi bila Haiqal mengucup bibirnya.Mengalir perlahan airmata Amanda.Haiqal melepaskan ciuman dan mengesat airmata yang mencemarkan pipi Amanda.
"Shhh..don't say anything about your virgin.I don't fucking care about that.It's not your fault baby.You just can't fight him.Bie terima baby seadanya sayang.Bie tak nak baby hilang dari hidup bie."Kata Haiqal.
"Baby pun tak nak kehilangan bie.Baby dah mula sayangkan bie.Sangat-sangat."Sambung Amanda lagi.Haiqal tersenyum lebar mendengar kata-kata Amanda.
"Alhamdulillah...Thank you sayang.Allah makbulkan doa bie bukakan hati sayang untuk terima bie."Kata Haiqal.Amanda terus memeluk leher Haiqal.Haiqal hanya mengusap lembut belakang badan Amanda yang terdedah.Jantungnya semakin laju saat tangannya bersentuhan dengan kulit lembut Amanda.
"Baby nak tahu sejak bila bie mula sayang baby?"Tanya Haiqal.Walaupun keinginannya untuk menyentuh Amanda sangat tinggi saat ini,dia masih mahu berbual sebentar dengan isterinya.Dia masih mahu membuat hati isterinya berbunga-bunga supaya ketakutan dan debar isterinya hilang.Amanda mengangguk.
"Is it the right time?"Tanya Amanda.
"Yes baby.This is the right time.Bie mula sayangkan baby masa pertama kali bie selamatkan baby."Jawab Haiqal.Amanda melepaskan pelukkan dan memandang Haiqal dengan terkejut.
"Bukan masa tu bie masih bercinta dengan Reen ke?"Tanya Amanda.
"Yes.Bie terpesona masa perhatikan baby yang belum sedar dekat hospital.Masa tu bie tepis perasaan tu dan berfikir bie dah ada Reen.Untuk pengetahuan baby lepas bie selamatkan baby, malam tu kawan bie call bie bagitahu Reen kena tangkap basah.So waktu tu bie memang lupa terus pasal baby.tapi bila bie nampak baby semula masa ikut mummy pergi rumah ibu, perasaan tu datang balik.Lagi sekali bie cuba buang perasaan tu sebab bie dah tak nak kecewa.Tapi Allah memang dah tetapkan jodoh kita.Baby kebetulan lalu masa bie nak buktikan pada Reen yang bie dah ada pengganti dia dan akan berkahwin dalam masa terdekat.Bermula dari situ bie dah tak tolak perasaan yang datang untuk baby."Jelas Haiqal.Amanda terkejut mendengar pengakuan Haiqal.
"Tapi kenapa bie cadangkan kita kahwin 3 bulan je kalau betul bie dah lama sayangkan baby?"Tanya Amanda cuba ingin merajuk.Haiqal tersenyum mendengar soalan Amanda.
"Even bie cadang kahwin sebulan pun,perancangan bie tetap sama."Jawab Haiqal.
"Perancangan?Perancangan apa?"Tanya Amanda lagi.
"Bie akan goda baby sampai baby sayang bie dan nak terus jadi isteri bie sampai bila-bila.And now you are mine."Kata Haiqal serentak itu Haiqal mencempung tubuh Amanda dan diletakkan di atas katil
"Argh!"Terjerit Amanda saat Haiqal tiba-tiba mendukungnya.Dadanya kembali dilanda debar saat Haiqal meletakkan tubuhnya di atas tilam.Haiqal naik menindih Amanda.
"Are you really sure,you are ready to be fully mine baby?"Bisik Haiqal sambil menggeselkan hidungnya dipipi Amanda.
"Yes."Jawab Amanda sepatah.Dia terlalu gugup untuk berkata-kata.
"When i make my move i can't stop even you crying begging me to stop baby.You can stop me now while i can control my lust sayang."Ucap Haiqal lagi.Amanda dapat dengar nafas Haiqal semakin memberat.Pandangan mata Haiqal juga semakin redup.
"I won't stop you.Help me forget about what happen.Make me forget all with your touch bie."Ucap Amanda.Dia mula terbuai bila Haiqal mengucup telinga dan lehernya.Tangan Haiqal meramas lembut pinggang Amanda.
"Once i making my mark on you, you are fully mine baby.I'll do it slowly and help you forget about the bad thing that happen.It might still be hurt because you have been touch only once and it was long time ago.Tell me if it hurts really bad."Bisik Haiqal lalu membaca sepotong doa dan mula membelai sekujur tubuh halal miliknya.Amanda semakin terbuai dengan belaian yang Haiqal berikan pada tubuhnya.Waktu dirogol dia tidak rasa sensasi seperti yang Haiqal berikan padanya.Rasa yang Haiqal berikan padanya adalah pertama kali yang dia rasakan.Haiqal dan Amanda akhirnya menjadi suami isteri dalam erti kata yang sebenar melayari bahtera mereka bersama.
YOU ARE READING
Mrs Arjuna
RomanceSetiap hari Amanda Kirana akan menerima kejutan dari seseorang yang misteri.Kecantikkannya membuatkan ramai jejaka tergilakan dirinya Kejadian hitam yang terpalit dalam hidup Amanda Kirana membuatkan gadis itu tidak mahu menerima mana-mana lelaki da...