16

4.3K 321 129
                                    

hosssgeldinizzzzzz. ya kizlar yorum istiyorum ne dusundugunuzu bilmek istiyorum ne hissettiginizi duymak istiyorumm 👉🏻👈🏻ve gercektne severek okuyorum hepppsini. o yuzden lutfen yorumlarinizi esirgemeyin

————

Yastıklarımdan birini ve bir battaniyeyi Bekir'e uzatıığımda ellerini beline koydu ve gıcık bir ifadeyle bana döndü. "Mümkün değil yerde yatmam."

"İmkanı yok, seninle aynı yatakta yatmam." diye fısıldadım sinirle.

Öncelikle, bu misafir işi bana patlamıştı ve ben o kadar aptal biriydim ki evde misafir varken ayrı odalarda uyuyabileceğimizi düşünmüştüm. Ama tabii ki de biri evdeyken aynı odada uyumak zorundaydık. Çünkü hangi karı koca ayrı yataklarda yatardı ki!

Gözde ablanın kayınvalidesi ve kayınpederi geldikten sonra durumu onlara açıklayıp kendi evimize inmiş, eve girince de kendilerine bir şeyler ikram etmiş, bir süre oturmuştuk. Sonra Bekir'in, beni yatakları hazırlamak için çağırmasıyla yanına geçmiş ve onun salona gitmediğini görünce şaşırmıştım. Çünkü zaten evde onun odası, benim odam ve bir de salon vardı. Ben de misafirlerimiz salonda kalır diye düşünmüştüm.

Bekir'se zaten onlar salonda kalsa bile aynı odaya girmemiz gerektiğinden, "Yaşlı başlı insanları boşuna kanepede uyutmayalım." demiş ve hızlı bir şekilde kendi odasındaki yatağın çarşaflarını değiştirmişti.

Şimdiyse benim odamdaydık ve fark ettiğim ikinci şey, benim yatağımın iki kişilik olmamasıydı. Tek kişilik, küçük bir yatak da değildi tabii ama Bekir'in benim iki katım kadar bir adam olduğunu düşünürsem ikimizin bu yatağa sığma ihitmali de çok zordu.

Bekir elleri hala belinde gıcık gıcık bana bakarken elimdeki yastıkla battaniyeyi yere fırlattım. "Off," diye huysuzlandım yüzüne doğru. "Ne huysuz adamsın ya. Asker değil misin sen? Dağda bayırda uyuduğun gibi bir gece yerde yatacaksın."

"Hem eve misafir alıp odamı alıyorsun, hem de beni yerde mi yatırıyorsun?" Yatağa doğru ilerlerken cık cıkladı. "Çok ayıp karıcım."

Yatağa gerine gerine yattıktan sonra sinirle onu izlediğimi fark edip daha da keyiflendi. Bir elini kafasının altına koyup vücudunun da gerilmesini sağlayınca gözlerim geniş omuzları ve göğsüne düştü.

Benim, Huysuz'la beraber uyumama rağmen yarısını anca kapladığım yatağın büyük çoğunluğunu kaplamıştı bile. Berber yatmamız çok düşük olasılık, diyordum ama şimdi beraber yatmamızın imkansız olduğunu fark etmiştim.

Gözlerimi devirdim. "Gerçekten çok gıcıksın." dedim. Eğilip yere attığım yastığı aldım sinirle. "Asker olan sensin. Yerde uyuyan benim." Yastığı ona fırlatıp yatağa bir bacağımı koydum ve üzerine uzanıp kafasının altındaki yastığımı çekip aldım. "Böyle narin asker mi olur ya? Aradığım ilk an komutanına şikayet edeceğim seni. Beni yerde yatırdığını Talip komutanın duyunca ne oluyor gör bakalım."

Battaniyemi de alıp diğer köşeye geçecekken sessiz sessiz kahkaha atan Bekir'e baktım daha da büyük sinirle. Gülmesini engellemeye çalışırken yatakta kalktı, oturur pozisyona geldi. Elimdeki yastığı zorla çekti. Sonra da bileğimden yakalayıp beni kendine çekti, yatağın üzerine oturmamı sağladı.

"Napıyorsun be," dememe kalmadan belimden kavrayıp sırtımı göğsüne dayadı ve "Şşşh," diye beni susturdu. Hızlıca yatıp beni de beraberinde yatırdı yatağa.

"Benim uykum çabuk dağılır. Sus da uyu."

Hala bana emir vermeye çalışması ve beni zorla yanına yatırıyor olmasına sinirlendim. "Bu bilgiyle ne yapmam lazım?" diye huysuzlanıp kıpırdanmaya, kurtulmaya çalıştım.

SığınakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin