Herm přestala věnovat pozornost dění v síni a otevřela dopis, který jí přišel. Bylo to hlášení od Thomase.
Herm!
Domnívám se, že Frank Potter není tím, za koho se vydává. Celé dny pozoruje dům Dursleyových a když se přemisťuje pryč, tak se vždy přemístí na několik míst a potom najednou jeho stopa zmizí. Řekl bych, že se vydává na nějaké chráněné místo, možná pod Fidelem.
Pokud se nemýlím, Frank by měl být motákem, těžko by se mohl přemisťovat.
Další zvláštností je, že se dnes neobjevil a kolem domu Dursleyových se to hemží bystrozory.
Pošli mi patrona s dalšími instrukcemi.
Thomas.
„Loddová, podívejte se na tohle!“ zasyčel vedle ní Snape a ona pohlédla na noviny, které před ní strkal. Ve stejný okamžik ji zachvátila panika, téměř stejná, jako když se projevilo Harryho spojení s Voldemortem.
Sotva slyšitelně vyjekla a sevřela ruce v pěst, aby se pokusila získat ztracenou rovnováhu. „Jdi! Hned!“ zašeptala k fretce a teprve, když se několikrát zhluboka nadechla, podívala se na článek, který ji Snape ukazoval.
„Potter?“ zeptal se tiše na její stav a ona přikývla. Článek přelétla očima a na oplátku podala Snapeovi dopis od Thomase.
„Musíme si promluvit s Brumbálem. Harry Denního věštce nečte, ale momentálně nesmírně panikaří, takže o tom musí vědět,“ pronesla tiše je Snapeovi a podívala se na Harryho. Byl bledý a viditelně mu bylo hodně špatně, ale nedával nic ze svých pocitů najevo. Vedle něj se Hermiona zoufale dívala přímo na Herm. Když si všimla, že žena ji věnuje pozornost, nenápadně ukázala na obálku na stole. Herm jen přikývla.
„Harrymu přišel nějaký dopis,“ řekla Snapeovi a vzápětí ji do klína vyskočila fretka. Chvíli ji poslouchala a pak se jen tiše optala: „Jsi si jistý?“ Odpověď se jí nejspíše vůbec nezamlouvala, protože se ještě více zachmuřila. „Nespouštěj ho z očí,“ přikázala patronovi.
U učitelského stolu to začínalo šumět, nejspíše si někteří již přečetli stejnou zprávu jako ona a Snape. Lehce se odsunula od stolu a vyčarovala dalšího patrona, tentokrát psa.
„Najdi Thomase a řekni mu, že musí na KOKUSA. Bude vědět, co má dělat. Pak hledej Dursleyovy. Měl bys to dokázat.“
Patron proběhl bočními dveřmi a zmizel. Herm však hned vzápětí vykouzlila fénixe. „Pane profesore, prosím jděte domů a vzkažte Caradocovi, ať je připraven. Budu potřebovat jeho pomoc. Děkuji.“
„O plánu na únos Dursleyových jsem na žádné ze schůzí neslyšel, nerozumím tomu,“ zamračil se Snape a k jeho údivu se Loddová uchechtla.
„Ani jste memohl. Neunesl je Voldemort. Nicméně pokud zemřou, Harry přijde o ochranu a Voldemort bude mít otevřené dveře k jeho zabití. Sice si zaslouží shořet v pekle za to, jak s Harrym zacházejí, ale bohužel teď na to opravdu není vhodná doba.“
„Pokud to nemá na svědomí Pán zla, tak kdo tedy?“
„Severusi, Herm, pojďte se mnou,“ ozval se za nimi ředitelův hlas a oba ho beze slov následovali do ředitelny.
„Soudě dle vašeho rozhovoru o tom víte více, než co jsme se dočetli my ostatní, Herm. Tak prosím,“ ukázal na židli Brumbál, sotva se za nimi zavřely dveře.
„Harrymu přišel dopis, podle pečeti na obálce ho poslal Voldemortův nástupce, pane řediteli. Bohužel neznám obsah toho dopisu a Harry mi ho nejspíše nesdělí. Obávám se, že opět budu muset vstoupit do jeho mysli, protože se domnívám, že v tom dopise jsou důležité informace. Již jsem poslala Thomase na KOKUSA a zalarmovala Caradoca. Jeden z mých patronů pátrá po místě, kde Dursleyovy drží,“ odvětila klidně Loddová.
ČTEŠ
Silnější než magie ( SNARRY)
Fanfic„Láska je mocnější než magie," řekl jednou Albus Brumbál a znovu se o svých slovech přesvědčil, ovšem jinak než by si býval přál. Ve chvíli, kdy se v jeho kanceláři objevila nečekaná návštěva si přál, aby se v tomto svém názoru jedinkrát mýlil, prot...