Bölüm 7- UZLAŞMA-

42 20 41
                                    

Merhaba yine yeni yeniden karşınızdayım.

Bölümlerin gidişatı hakkında neler düşünüyorsunuz bakalım?

Oylar ve yorumlar bol olursa mutlu olacağım.

O halde keyifli okumalar.

.

.

İnstagram: Seymadaldalli

.

.

Behram'ın masaya bıraktığı silaha gözüm kaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Behram'ın masaya bıraktığı silaha gözüm kaydı. Ayağa kalkıp Silahın yanına doğru yürüdüm. Nabzım baskı yaparak atarken yutkundum.

"Ne yapıyorsun?" Behram'ın sesi arkamdan geldiğinde çok geçmeden nefesini boynumda hissettim. Başını omzuma koydu.

"Bana kullanmayı öğretsene." Dediğimde güldüğünü hissettim. 

"Öğrenmek istiyorsun demek..." Diye mırıldanıp önüme doğru geçti. Yavaş hareketlerle silahı eline alıp çevirdi.

"Her şey nasıl başlar biliyor musun?" Silahı bana doğru çevirdi.

"Tüm bu karanlık işler, iyinin bile altına sızmış halde bulursun onları. Bak mesela bana ya da babana her ne amaç uğruna olursa olsun biz temiz miyiz sence?" Başımı olumsuz anlamda salladım.

"Bununla alakası yok Behram ikinizi aynı değerlendirmem mümkün değil ve bir şekilde adeleti sağladınız." Gülümseyerek başını yana eğdi.

"Toprağın üstünde gözyaşı akıtan annelere soralım mı bunu?"  Başımı olumsuz anlamda salladım.

"Ya Dünya öyle sandığın gibi olmuyor işte, eline aldığın ilk an parmaklarına yapışıyor ve öyle kolay kolay yakanı bırakmıyor." Nefesini bıraktı.

"Neden istiyorsun?" Bakışlarım yüzüne çıktı.

"Çünkü birliğe katılacağız." Kaşları çatıldı.

"Ne yapacağız anlamadım?" Dudaklarımı yaladım.

"Bitirmenin tek yolu bu, o yüzden oyunu kurallarına göre oynayacağız Behram. Benimle misin değil misin?" Silahı sıkan parmakları sertleşti. 

"Sen babanları bitirmek uğruna kendini ateşe atacaksın öyle mi?" Başımı geriye doğru attım.

"Öyle değil, ateş falan yok." Dudak büzüp kafa salladı.

"Gözlerin öyle demiyor ama onu ne yapacağız?" Tekrar gözlerimiz birleşti.

"Öğretmek istemiyorsan, uğraşmak istemiyorum demen yeterliydi." Dediğimde arkamı dönmek için hamle yaptım. Kolumdan tutup kendine doğru çekti. Sırtım göğsüne çarptığında yutkundum.

MELUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin