neşenızz; Gece?neşenızz; Gece bu sen misin?!
Gece; Neşe?
*kişiyi 'Neşe' olarak kayd ettiniz*
Gece: neşe sen misin?
Neşe: gece!
Neşe: Gece seni bulmak için neler yaptım!
Neşe: Gece iyi misin?
Neşe: lütfen buluşalım seni bir senedir deli gibi aradım.
Neşe: GECE!
Gece: Neşe bir senedir sana ulaşmaya çalıştım.
Gece: Neşe ben özür dilerim...
Neşe: kızım gerızekalı falan mısın ya
Neşe: burada olsan sana birtana pataklardım
Neşe: ama yanımda bile değilsin piskopat çocuk.
Gece: Neşe seni ne kadar çok özlediğimi bi bilsen..
Gece: Salağım benim
Neşe: kitap manyağımm
Neşe: buluşalım mı?
Gece: bilmiyorum.
Neşe: lütfen lütfen lütfen...
Gece: bi dakka bekle
Yatağımdan kalkıp aşağa koştum. "Anne!" diye bağırdım hayatımda ilk defa. Ayten abla son bulaşıkları yıkayıp yüzüme şok içinde baktı. "Anne, ya sana birşey soracağım." dedim ona sarılarak. Yanlış algılamayın, ona sirf bana evet desin diye sarılmıyordum.
Ayten abla titreyerek bana kollarını sardı. "A-anne mi dedin sen bana?" O ağladığında bende ağladım. "E-Evet.. sanirim öyle oldu." Ayten abla yaşlarını silip bana baktı. "Efendim, kızım?"
"Anne bu akşam bir arkadaşımla buluşabilir miyim? Lütfen lütfen lütfennn!"Ayten abla cevap verecekken Emre yanıma geldi. "Anne ben bu akşam dışarıya çıkacağım,birşey ister misin?"
"Kardeşini yanına al, oda arkadaşıyla buluşacak."
Duymaz olaydım bu sözleri!"Kız mı erkek mı?" diye sordu Emre gülerek. İçinden kurdursada belli etmiyordu. "Bilmem, erkek herhald-"
"Anne almıyorum bu kızı yanıma."
"Şaka ya Neşeyle gideceğim."
Emre bana 'git hazırlan' işareti yapıp yukarıya koştum.Gece: KEREM!
Gece: KEREM ANLATTIKLARIMA INANAMIYACAKSINN
Kerem: üvey abin bir araba tarafından mı ezildi?
Gece: insallah oda olacak.
Gece: fakat bugün, 372 gün sonra dışarıya çıkıcağım.
Kerem: vay güzelmiş.
Kerem: nasıl izin verdi ki?
Gece: hahaha benim bazı sırlarım var ;)
Kerem: vayy büyünce sana benzemek istiyorum
Gece: PRORPSĞEĞRĞ
Gece: olursun yavrucuğum olursun.
Kerem: Ağwdğağğer
Kerem: kim bilir, belki yakın zamanda anlatırsın bana sırlarını ;)
Gece: yakın zamanda derken?
Kerem: ne bilim, içimden bir his buluşacağımızı söylüyor :D
Gece: dua yerine geçsinde yalnız olmam.
Kerem: ay beni göreceğine dua mi ediyorsun, espirisiz kız ;)
Gece: yaaaa ne demezsin.
Kerem: inkar bile etmedi AĞAĞAĞAĞ
Gece: kerem, hiç uğraşamam ĞEĞDPAPERO
Kerem: tamam ya ben gidiyorum hadi bays
(görüldü...)Kerem: bide görüldü atıyor yaa
(iletilmedi...)Yaklaşık iki buçuk saat geçti. Üzerimi hayatta giyinmediğim kadar güzel giyinmiştim. Hayatımda hiç kullanmadığım makyaj malzemesini kullanmıştım. Kendimi güzel hissetmiştim yillar sonra. Hatta biraz olsada anneme benziyordum. Aynaya baktığımda korktum. O kadına benzemek istemiyordum.
Makyajimi silip aşağa indim. Emre zaten beni beklerken gözleri büyümüştü. Lan ne bakıyor bok gibi? Boğazımı temizleyip ayten abla ve babamın yanına gittim.
Babam ayağa kalkıp bana doğru yürüdü. "Benim kızım hep güzel ya." Bana sarılırken hafifçe gülümsedim.
"Birde zeki."
"Zeki olduğumu bulsaydın okula gönderirdin beni."Babamdan ayrılıp ayakkabılarımı giyindim. "Üvey, geliyor musun?" dedim sinirle. Emre sadece arkamdan gelip ayakkabılarını giyindi. Birlikte dışarıya doğru yol aldığımızda son kez Ayten ablaya gülümsedim. "Seni seviyorum, anne." sonra çıktım.
"Bu güzelliğe ne demeli?" dedi Emre yürüdüğümüzde. "Hangi arkadaşınla buluşacaksın?" diye sordum konuyu değiştirmek için. "Kerem."
Kafamı kaldırıp Emre'ye şok içinde baktım. "Kerem...? Siz..siz arkadaş mısınız?" Emre şaşırmış şekilde bana baktı. "Biz üçüncü siniftan beri yakın dostuz. Sende biliyorsun bunu?"
Susup devam yürüdüm. Yaklaşık on dakka sonra bulşmak istediğimiz yere geldik.Şuan hayatımda hiç olmadığım kadar heycanlıydım. Sonunda bir sene sonra dışarıya çıkmıştım. Arkama baktığımda Emre yanıma yaklaştığını fark ettim. Korkudan nereye gideceğimi bilmiyordum. "Y-yaklaşma!"
Emre beni dinlemeyip yanıma geldi. "Artık yalnızız, bunu bili-"
"YAKLAŞMA!"
tam dahada çok yanıma gelecekken bir ses bağırdı:" KANKA NERDEYDIN YA YARIM SAATTIR SENİ ARIYORUM!"----
Emreyi öldürmek isteyen kardeşim aramıza hoşgeldin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecem | Texting
ChickLitGece: niye? Gece: niye bana kim olduğunu söylemedin.. Gece: niye bana bunu yaptın? Gece: ben en yakın dostuma bile söyleyemedim neye uğradığımı.. Gece: ne kadar utanıyorum senin haberin varmi? Gece: şimdi hangi cesaretle gözlerine bakabileceğim? Gec...