Koridora doğru yürüdüğümüzde Kerem yere baktı. Yüzünde solgun bir ifade vardı. "İyi misin?" diye sordum önüne durarak. Kerem şaşırmış şekilde bana baktığında zorla gülümsemeye başladı. "İyim ben."
"Değilsin."
Kerem elimi tutup bana baktı. Kalbim duracak gibiydi. Yalnız başımıza, bir koridorda, el ele duruyorduk."Gece ben sana birşey söylemem lazım." dedi bir an ciddi şekilde. Kaşımı havaya kaldırarak ona baktım. Ciddi şekilde bana baktığında heycandan bayılacağımı hissettim. "neyse boşver, üzme kendini."
Kerem'e şaşırmış şekilde baktım.
"Kerem, söyle içinden geçeni."
"Birisi senden hoşlanıyorum dese... ne düşünürdün,gece?"Anlamamış şekilde Kerem'e baktım. Kendisi bayağı ciddiydi, aşk meşk hakkında şaka yapacak görünüşü yoktu. "nerden çıktı bu?" diye sordum etrafıma bakınarak. Ne bileyim, gözlerimin ne anlattığını fark etmesini istemiyordum.
"normal bir soru bu,gece."
"bilmiyorum, kerem. hayatımda sadece bir kişiden çikma teklifi aldım oda katilimdendi."O günü dün gibi hatırlıyordum...
***
"Gece!" diye bağırmıştı oturma odasından bana. Mutfakta bir kaç şey alıp Emre'ye doğru yürüdüm. "Noldu,emre?" Emre'nın yanına oturup çayımı yudumladım.
"Sonunda geldin be kızım, ne yaptın üç saat nutfakta? Film'i kaçıracaktın!"
"Ne bileyim, birşeyler hazırlayayım derken Ayten ablanın en sevdiği vasoyu kirdim!" diye söylendim korkarak. Daha yeni evlenmişti babam ve ayten abla. Bilmiyordum onu. Tanımıyordum. En sevdiği vasosuyu kırdığım için nasıl tepki vereceğini bilmiyordum.Emre ayağa kalkıp bana gülerek baktı. O zamanlar ona bayılıyordum. Bana bir abi gibi davrandığı için. Emre kolundaki saatı çıkartıp bana baktı. "Merak etme, annem ve baban bir saat önce çıktılar yola, bir düğün en fazla 4-5 saat sürer, bazen ise 6 saat. Sonra temizleriz."
"Emre emin misin? Annen kızmasın.."Emre yanıma gelip yanaklarımı ellerinin arasına aldı. "Merak etme, hem söz ben kırdığımı söyleyeceğim."
Bir kaç adım geri atıp mutfağa baktım. "Peki.. tamam."
"Süper, film izliyoruz ama değil mi?"
Kafamı 'tamam' anlamında sallayıp koltuğa oturdum.Birlikte film izlediğimizde Emre bana su getirdi. Kahretsin, şimdiki aklım olsa içmezdim..
Emre'ye şaşırmış şekilde baktığımda bana yüzümün beyaz kesildiğini söyledi. Onu dinleyip bir kaç yudum içtim. Sonra arkamı yaslayıp film'i devam izledim.Gözlerimin yavaşça kapandığını hissettim. Kendimi zar zor tutuyordum, fakat olmuyordu. Gözlerim kapanıyordu ve vücudum güçsüz kalıyordu. Kafamı emre'nın omzuna doğru koyup uyumaya başladım.
'Kalk' diyemiyordum. 'Uyan ve yatağına git' diye kızamıyordum kendime.
"ilaçların bu kadar hızlı etki göstereceğini düşünmezdim." diye fısıldadığını duydum sadece."İyi geceler güzelim.."
GECE,
GECE UYAN.
YAPMA BUNU KENDİNE..
NOLUR UYAN.
YAPMA, ONA UYMA.
APTAL BEN, UYAN ARTIK!
-GeceBir kaç saat sonra kalkar kalkmaz kendimi Emre'yle koltukta yan yana uyuya kaldığımızı anladım. Kalkmaya çalıştım, kolları kuvvetlice belimin etrafındaydı. "Emre." diye fısıldadım korku içinde. Emre'de uyanıp bana yorgun şekilde baktı. "Noldu güzelim?"
"Ben niye senin yanındayım?"
"Ne demek istiyorsun?"
"Madem uyuya kalmışım yanında, niye kaldırıp odama gitmemi emretmedin?!"Sinirle ayağa kalkıp Emre'ye kızgın şekilde baktım. Evet, o benim üvey abimdi. Fakat bu kadar yakın olmamız, yan yana olmamız doğru değildi. Emre yanıma gelip saçlarımı arkaya attı. "Gece fark et artık." dedi sırtarak.
"Neyi fark edeyim be?!"
"sana olan hislerimi."Emre'yi geriye doğru itip bir kaç adım geri attım. Ve o an vasonun küçük parçaları ayağıma girdi. Acı içinde bağırdığımda Emre hemen yanıma koştu. Bana yardım etmeye çalışırken onu geri ittim. "Sen...sen nasıl böyle bir şey yaparsın Emre!? Ben sana güvenmiştim! Beni kardeşin olarak gördüğüne yemin ettin"
"Gece saçmalama, ben sana aşığım."
***
"Bak ne diyeceğim." dedi Kerem çantasından birşeyler karıştararak. Sonra iki kağıt alıp bana doğru uzattı. "Bunlar..."
"The weeknd konseri var haftaya, sana ve bana bilet aldım." dedi gülerek.Kerem'e şaşırmış şekilde baktım. Ne diyeceğimi bilmiyordum. O an kendimi
"Yapmak zorunda değildin." dedim elimdeki kartı tutarak.
"Yaptım ama canısı, seni haftaya pazar günü saat 7'de almaya geleceğim."
Ve bu sözleri söyleyip sinifa koştu. "Derse geç kalacağız, bence sende koş!"———
Bir bölüm burada biterrrr
Kerem>>>>😍🤟🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecem | Texting
Literatura FemininaGece: niye? Gece: niye bana kim olduğunu söylemedin.. Gece: niye bana bunu yaptın? Gece: ben en yakın dostuma bile söyleyemedim neye uğradığımı.. Gece: ne kadar utanıyorum senin haberin varmi? Gece: şimdi hangi cesaretle gözlerine bakabileceğim? Gec...