Herkes susup bize baktı. Bu sefer Emre'nın yanına gidip ona tokat attım. Emre bana şok içinde baktığında konuşmaya devam ettim; "Sen kim oluyorsunda telefonumda dolaşıyorsun lan?!" Sesimin yükseltilmesi, benim tokat atmam, benim karşı çıkmam herkesi şok etmişti.
Kerem'e baktığımda bana 'işte benim kızım' bakışı atarmış gibi baktı. "Üvey abimsin, tamam. Ama benim hayatıma karışamazsın!" dedim. "Ayrıca, o yazıştığım çocuk, eski arkadaşım." dedim aileme bakarak. Babam bana ağızı açık şekilde baktığında aslında bütün doğruları söylemek istiyordum.
"Kız haklı." dedi Ayten abla. "Sen sınırlarını bileceksin, emre oğlum. Düşünsene Gece telefonuna bakıp kiminle yazıştığına karışıyor. Ayıptır." O an ayten ablaya öyle bir sarılmak istiyordum ki. En sevdiğim insan ya. "Ben özür dilerim, bir an yabancı birin-"
"Bakma o zaman. O kadar kolay emre!" Odama gidip kapıyı kilitledim.Ergenliğe yeni girmiş çocuklara benziyordu. Telefonumu çıkartıp biraz dolaştım. Daha doğrusu annemi arattım.
Annem harbi çok güzel biriymiş... birde çok başarılıydı.'Esma Sariyeli'nın büyük değişimi!'
'Esma Sariyeli'nın yeni sevgilisi?!'
'Esma Sariyeli geçmişinden bahsetti; ben çok acı çektim, çok ağladım, üzüldüm. Ve şimdi parlamaya başlıyorum.'
'Esma Sariyeli'nın sevgilisi "KeFı" den şok sözler; evlenmek istiyorduk fakat son anda vazgeçtik.'
Bu muydu annem? Sevgilisini çorap gibi değiştiren, geçmişi hakkında yalan söyleyen, bızı önemsemeyen, iğrenç birimiydi? Babam kapımı çaldığında gözyaşlarımı yine sildim.
"Gir."
"Kızım, bak seninle konuşmaya geldim." dedi babam gülümseyerek. Yatağımın kenarında oturup boğazını temizledi. "Bak, abin iyiliğini istedi. Lü-"
"Baba yaptığı şey doğru değil. Neyse ben başka birşey soracaktım sana." Babam bana 'seni dinliyorum' bakışını attığında bir kaç saniye düşündüm.Ya bilmiyorsa? Kalbı kırılırmı?
"Ben..ben annemi bugün keşfettim. Yani, oyuncu olduğunu ve ünlü birisi olduğunu daha yeni gördüm.." babam şaşırmamış şekilde bana bakıyordu. "Kızım." dedi saçlarımı okşayarak. "Annen'le yeni evlendiğimizdede ünlüydü. Herkes evliliğimiz yüzünden şok içindeydi. Sonuçta ben sadece bir öğretmendim."
Babamın yüzü ciddileşti. "O zamanlarda aldatma olayları daha doğrusu şüpheleri vardı. Ne bileyim şu kofi mofi midir nedir. Annen hep 'yalan' derdi ve ben inanırdım. Çok aşıktım annene. O kadar aşıktım ki gözlerim kör olmuştu aşktan. Sonra... sen hayatımıza geldin. Yeni bir sayfa. Gecemızı aydınlatan. Biz annenle o zamanlar çok kavga ederdik kim cocuğa bakacak kim çalışacak diye."
Ben miydim ayrılık sebepleri?
"Babaannen ve anneannenle aramız iyi değildi. Kimse sana bakmak istemiyordu. Bizim yüzümüzden. Sonra ben evde kalmaya başladım, sana bakmaya denedim. Ama olmuyor kızım, bir bebeğin anne sevgisine ihtiyacı var. Annen buna kabul etmiyordu. Sen 6 yaşındayken hep anneni istiyordun tiyatro provalarında. O gelmiyordu. Ve bizde ayrılmaya karar verdik."
Yutkundum. Hiç babamın açısından bakmamıştım. O an kendimi babama sarılırken buldum. Ağlamamaya çalıştım. Ağlamak istemiyordum. "Ama artık mutluyum, kızım. Ayten ablan benim için çok değerli." Gülümsedim. Ne diyeceğimi bilemiyordum. 'Ama onun oğlu hayatımı mahv etti' diye bağırmamıyordum bile. Boğazım kilitlendi ve anahtarı derin okyanusa atıldı.
---
Bu bölüm bu kadardı, biraz kısa biliyorum fakat aklıma bişey gelmedi ajhrajwkrlals
💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecem | Texting
ChickLitGece: niye? Gece: niye bana kim olduğunu söylemedin.. Gece: niye bana bunu yaptın? Gece: ben en yakın dostuma bile söyleyemedim neye uğradığımı.. Gece: ne kadar utanıyorum senin haberin varmi? Gece: şimdi hangi cesaretle gözlerine bakabileceğim? Gec...