1.3

97 2 0
                                    

"Kavgalıyız." dedi Kerem sahilin önünde oturduğumuzda. Kendisi taşları denize fırlatıp duruyordu. "Niye?" diye sordum ayağa kalkarak.

"Sana ne yazdığımı hatırlıyor musun? Hayattaki en yakın dostu hakkında."
"Evet, hatırlıyorum." dedim hala anlamamış şekilde. Kerem hala taşları attığında yanımıza yaşlı teyze geldi. Hah, dedikoducu-teyzelerin patronuydu.

"Kuzum, hayırdır sabah sabah dışarıya çıktın?" diye sordu yüzümü eline alarak. "Hiç ya dedi- ferha teyze, ekmek aldım marketten biraz denizi izleyim dedim." Dedikoducu Teyze bir bana bir yanımda duran Kerem'e bakıyordu. "Yalnız değilsin yani. Emre nasıl,kuzum? En sevdiğim, terbiyeli oğlum."
Başlayacağım senin terbiyeli oğluna.

"Evde oturuyor." dedim bunalmış halde. Dedikoducu Teyze Kerem'e tuhaf tuhaf bakışlar attığında kahkaha atmamaya çalışıyordum. "Bu kim, kiz?"
"Bu Emrenın dostu." dedim.
"Ee niye yanında?" Ay şimdi ismim dillere düşecek.

"Ya Emre sabah sabah markete gitmek istemedi o yüzden Keremı yolladı benimle." Kerem elini uzattığında dedikoducu onu görmezden geldi. Tam gidecek sandım ki yanına kızı geldi. Hah, birde bu eksikti.

Kim istiyor kim henüz sahip değil- kızıda yanıma geldi ve Kerem'e onu yiyecekmiş gibi baktı. "Eee gececik, naber?"
'Gececik'
"İlaydacım, iyidir ya." İlayda bana değil Kereme baktığında güldüm. "Efeye noldu, gece? Yoksa iki kişiyle mi çıkıyorsun?"

"Peki ya sen ilayda, daha iki gün önce akşam partiye kaçtığını görmedim sanma." Dedikoducu teyze şok içinde baktığında devam ettim. "Yoksa annen bilmiyor mu?"

İlayda kıpkırmızı olmuş bana baktı. Kerem hafifçe güldüğünde onun ayağına bastım 'sus' anlamında. "Ee bizde gidecektik, değil mi kerem?"
"Tabi hadi izninizle, iyi günler, hayırlı çarşambalar, iyi haftalar, günaydı- biz gidelim." Birlikte oradan hızlıca uzaklaştığımızda Dedikoducu- teyze İlaydanın kulağını çektiğini gördüm.

Gülmekten öldüm size yemin ederim. Kerem hala şok içinde bana baktı. "Lan...lan bunlar birbirini yiyor-" diye bağırdı Kerem İlaydanın ayağa kalkıp koştuğunda. "Welcome to bizim mahalle." dedim gülerek.

Eve geldiğimizde Emre dışarda bızı bekliyordu. Ve doğrusu benim ve Kerem'ın güle güle geldiğimizi gördüğünde yüzü düştü. Üzülmüştü. Salak olsaydım onunla üzülüp 'noldu ya' diye sorardım. Fakat bir katile yardım edecek kadar düşmedim. Daha düşmedim.

"Geç gelmişsiniz." dedi Emre hüzünlü şekilde. Bu hüzüntüye anlam veremedim ve vermekte istemiyordum. "Evet kanka ya." dedi Kerem gülümseyerek. Kerem her 'kanka' diyişinde içim sızlıyordu. Sonuçta o beni benim katilimden, onun en yakın dostundan, kurtarmak istiyordu.

Onlar devam bakıştığında ben içeriye geçtim. Neşenın yanına. Neşe zaten mutfakta dışarıya doğru bakıyordu. Yani benim tarafıma. Ona koşup sıkıca sarıldım. "Kankam...özür dilerim sana bunu yaşattığım için." O an ağlamamak için kendimi ne kadar zor tuttum anlatamam.

Neşe donmuştu. "Kankam...sorun değil ama keşke anlatsaydın. Bir çözümünü arardık." dedi yüzümü ellerinin arasına koyarak. "Korktum." dedim sessizce. "Cok korktum. Ve hala korkuyorum."
***

Aradan bir kaç saat geçti. Emre, Kerem, Neşe ve ben bütün gün evde kaldık. Akşama doğru Neşede artık eve gitti ve ben yalnızdım. "Kanka..." diye başladı Kerem. "Benim evdeki durumu biliyorsun. Acaba bir kaç günlüğüne-"
"Lafımı olur be kanka tabiki." dedi Emre gülümseyerek.

Ne? Emrenın bir kalbi mi vardı?

Fakat en önemlisi... Kerem'ın sakladığı sır ne? Evinde yaşadığı durum ne? Çok merak etsemde sustum. Kerem rahatlamıştı bunu anlamak zor değildi. Yüzü gülümsedi ve elleri artık titremiyordu.

"Ben izninizle yatağa gidiyorum. İyi geceler." Emre bana bir üzgün bakış daha atıp kafasını salladı. "İyi geceler." Keremde iyi geceler dediğinde odama geçip kapıyı kilitledim. Sonra telefonuma baktım.

Neye mi? Kereme.

@kerem_bçz;

                  Arkadaşta kalma keyifi falan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşta kalma keyifi falan

@helinejfj; kimmiş o arkadaş? Kız falan mııı?

@bddnbf; birisi acilen bu çocuğun numarasını verisiiiinnn😍🤍

@npciste; kızlar ben size yeterim: pafn_eır

@Gecenızz; acaba o arkadaşı tanıyor muyuz?

@Kerem_bçz'dan @Gecenızz'e cevap; tanıyoruz tanıyoruz ;)

@sjjfd; oha oha oha Kerem ilk defa bir yoruma cevap verdi.

Emre: gece.

Emre: gece ben çok düşündüm ettim.

Emre: ve bir karara vardım.

Emre: evlenelim.

----

Kereme tek bayılan ben olamam herhalde? 👉

Sizce niye Emre bu evliliği istiyor?

Vote ve yorum yapmaya unutmayın sizi seviyorum 💗

Gecem | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin