2.1

75 2 0
                                    

"Sen içtin mi?!" diye sordu Emre kapıyı açar açmaz. Ee, üzerim kusma içindeydi ve Keremınde öyle. "Hayır be, ben hayatımda hiç içmedim ki." Lavoboya koştum ve duşa girdim. Hem iğrendim hemde sevindim. Saçlarıma dokunup gülümsedim. O saçlarımı bağlamı- GECE SAÇMALAMA!

Duştan çıktıktan sonra saçlarımı bağladım ve üzerime rahat eşyalarımı giydim. Aynaya kendime son bir kez daha bakıp dışarıya çıktım. Efe hala birşeyler diyordu. "Nasıl yani?" diye bağırdı Efe. Oturma odasına girdiğimde, Efe ve Emre orada oturup bana baktılar. Emre Efe'nın susmasını emreti fakat Efe ayağa kalkıp yanıma geldi.

"Noldu efe?" diye sordum korku içinde. Kerem'de oturma odasına girdi ve Efe'nın yanına durdu. Bu üçlüyü en son bir buçuk sene önce görmüştüm. Kantinde oturup bir kez beni ve Neşeyi gözetlediğini görmüştüm. Nereden bilebilirdim o gün bana o bakışları atacağını? Artık günümün yarısı onun bakışlarıyla doluydu.

"Sen-"
"Efe yeter artık!" diye bağırdı Emre ayağa kalkarak. "Gece, bizi beş dakka yalnız bırakır mısın?" diye sordu kızgın şekilde. Onun bu kadar sınırlı olması beni şaşırtmıştı. "Bırak gerçeği öğrensin." dedi Efe yere bakarak. "Neyi?" diye sordum sinirli şekilde. Kerem efe'nın kolunu tutup efeyi koltuğa oturdu "noluyor burda?"

"Bak, anlatacağım fakat lütfen sinirlenme." dedi Emre yavaş yavaş. "Peki.."
"Biz... neşe bize geldiğimizde tuhaf birşey fark ettik." Kerem Emreye anlamamış şekilde baktı. Emre boğazını temizleyerek devam etti; "annemin değerli kolyesi varya... hani şu yeşil pembeli..."
"Hah, evet, nolmuş ona? Bunun neşeyle ne alakası var?!"
"Çalınmış olabilir." dedi Efe.
Gülmeye başladım.

Ücüde bana şok içinde baktığı halde kahkaha attım. "Siz..siz ciddi misiniz?" diye sordum gözyaşımı silerek. "Cidden neşenin böyle birşey yapacağını mı düşünüyorsunuz?"
"Gece, okuldada gördük hangi, afedersin, mal tip olduğunu." dedi Emre bana umutdolu bakarak. Sanki ona inanmami istiyormuş gibi.

"Kelimelerine dikkat edersen sevinirim yalnız. O benim en yakın dostum. Nasıl böyle birşey düşünebilirsiniz?! Ayrıca, ayten abla kolyesini kaybetmiş olamaz mı?" diye sordum bir kaşımı havaya kaldırarak. Efe yanıma gelip omzuma dokundu "öyle demek istemiyoruz, ama gece, lütfen araştıralım bu olayı. Çünkü aramızda bir hırsız var." dedi beni sakinleştiren sesi.

"Emin misin, efe? Bak o benim en yakın dostum, onu kaybetmek istemiyorum elin sonunda."
Kerem yanıma gelip gözlerimin içine baktı. "söz veriyorum, yüzde yüz emin olmadan birşey yapmayacağım/ yapmayacağız." dedi gülümseyerek. "Ayrıca bende daha yeni öğrendim bu olayı. Yani senin gibi."
"Peki Efenın bu işiyle ne alakası var?" diye sordum sinirle.
"Efe marketi kapatmak istiyordu, o gün neşe gelmiş ve krakerler falan almış. Boynunda o kolye vardı."
Sustum.

Doğru olmasını istemiyordum, bunun sadece küçük bir oyun olmasını istiyordum. Emre yanıma gelip çenemi kaldırdı. "Üzülme, prensesim. Bulacağız bir çözüm." dedi gülümseyerek. Bu sefer abilikten dolayı gülümsemiyordu, bu her halınden belliydi. Fakat iğrenç iğrenç gülümsemiyordu. Sanki bu sefer kötülüğün yarısını gösteriyormuş gibiydi. Çenemi geri çekip Kerem'ın yanına gittim.

Emre gidişimi izleyip sinirle bize baktı. "Ne yapmalıyız?" diye sordum sessizce. Kerem gözlerime bakıp sadece bir soru sordu; "bana güveniyor musun?"
"Ne?"
"Bize güveniyor musun?" diye tekrarladı ve bu sefer 'bana' değil 'bize' demişti.
"Evet, güveniyorum."
Bu cevap Kerem'ı mutlu etmişti cünkü gözleri parlamaya başladı. Bana gülümseyip kafasını salladı. "O zaman bu işi bana ve Efeye bırak, tamam mı?"
"Tamam."

Efeye baktığımda kendisi uyuya kalmıştı. Onu kaldıracakken Emre sadece "birak devam uyusun" dedi. Emre mutsuzdu. Hali yoktu ve sinirliydi. Ama birşey söylemedim. Onun yerine odama gidip telefonu elime aldım.

@fur_32: numaranı almak ne kadarda zormuş.

@fur_32; görende kylie jenner falan sanacak.

Gece: pardon siz kimdiniz?

@fur_32: nasıl bilmezsin?

@fur_32: şu partide yakışıklı biri vardı ya, aşırı tatlı ve yakışıklı biri.

Gece: çıkartamadım, yakışıklı birini göremediğim için partide..?

@fur_32: işte bildin! Faruk

* kişiyi 'Faruk' olarak kayd ettiniz*

Gece: hah şimdi çaktı.

Gece: eee noldu? Aranızda dc oynayıp bana yazmak mi görevi çıktı?

Faruk: sen benim hakkımda ne düşünüyorsun bilmiyorum

Faruk: fakat dc oynayacak kadar düşmedi bizim grubumuz

Gece: hm

Faruk: ters davranmaktan başka birşey yapabilir misin ki sen?

Gece: beğenmiyorsan başka kapıya git tövbe tövbe

Gece: sanki ben tutuyorum seni?

Faruk: yok ya beğendim ben seni

Faruk: tatlı fakat piskopatsın.

Gece: sende ayısın.

Faruk: lan-

Faruk: olm kötü birşey demedim ki?

Gece: piskopat iyi birşey mi gerızekalı

Faruk: komik kızsın

Gece: ne alaka?

Gece: tabi sen şimdi her kıza yazdığın için tipik sözlerini söylüyorsun.

Gece: başka neydi?

Faruk: neymiş, gece hanım :D

Gece: 'dün tüm akşam gözlerimi senden alamadım'

Faruk: iyy

Faruk: o ney be

Faruk: vicik vicik aşk dolu

Faruk: seni tavlamak isteseydim çoktan yapardım güzellik :)

Gece: uğraşamam.

Gece: sana ve seni bekleyen flörtlerine sabir diliyorum.

Gece: bay bay.

Faruk; görüşmek üzere, gece :D

Telefonumu kenara koyup uzun süre düşündüm. Yarın okulun ilk günüydü, ne okul formam vardı, nede okul eşyalarım.
Uzun süre düşünüp başımı soğuk yastığıma koydum. Ve anlamadan uyuya dalmıştım.

Emre: beni delirtmek için mi yapıyorsun bunu anlamıyorum.

Emre: fakat Kereme niye yakın davranıyorsun?

Emre: hoşlanıyor musun ondan?

Emre: hm? Söylede bizde bilelim. Aşık olduğum kadının hoşlandığı erkeği bilelim.

Emre: sonuçta niye beni değilde onu seçtiğini bilmek istiyorum.

Emre: aşık mı oldun Kereme, gece?

Emre: o mu senin kahramanin?

Gecem | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin