4.0

36 1 0
                                    

"Bu... annen mi?" diye sordu Kerem yavaşça. Etrafıma baktığımda annemin gülüşünü izledim. Mutluydu. Siyah saçlarını arkaya atıp kameraya doğru gülümsedi. Etrafinda kameralar vardi, her yerde ışık. "değil." diye fısıldadım arkamı dönerek. Omzuma biri dokunduğunda nedense korktum. Kerem'ın eli değildi o. Kendimi güvenli hissettiğim o el değildi.

Arkama döndüğümde o kadını gördüm. Bana...beni hatırlamış mıydı? Kalbım hızla atmıştı. Annem bana bakıp kafasını sallamıştı. "Kızım..." diye fısıldadı göz yaşını silerek. Anneme iğrenerek bakıp geri çekildim ve Kerem'e baktım. "Gidelim." dedim titreyen sesimle. Annemin koluna koşup ona sarılmak istiyordum. Ve bu isteyişim beni mahv ediyordu.

"Kızım bekle.." annem kolumu tutup bana umut dolu baktığında içim parçalandı. "Senin kızın değilim ben." dedim kaşımı havaya kaldırarak. Annem bana dolu gözlerle bakıp elini yanağıma koydu. Bu ellerle tokat atmıştı eskiden bana. Annemin ellerini nazikçe çekip Kerem'e baktım.

Kerem elini uzatıp "gidelim" diye fısıldadı. İlk önce Kerem'e sonra bana uzatan eline baktım. Elini tutup birlikte okula doğru geri yürüdük. Annemin arkamdan baktığını fark ettiğimde nefesimi bir kaç saniye tuttum. Aslında sadece anneme koşup elinden öpmek istiyordum. Fakat bana yaptıkları aklıma geldiğinde sadece etrafıma baktım. Kerem hala elimi tutuyordu.

Kerem... elimi tutuyordu!

KEREM ELİMİ TUTUYORDU!

İçimde nedense tuhaf heycan vardı. Gülümseyerek yere baktım. Yüzüm kirmizi olmaması için dua etmiştim. Kerem bana bakıp gülmeye başladı. "Kızarınca çok tatlı oluyorsun." dedi telefonunu dışarıya çıkartarak. Sonra kamerasını bana doğru uzatıp bir kaç fotoğraf çekti. Ona şaşırmış şekilde baktım. Beni fark etmemişti. Telefonuna bakıp sırtmıştı.

"Okula gidelim mi?" diye sordu telefonunu cebe atarak. Kafamı 'evet' anlamında sallayıp kendi telefonumu çıkarttım. Faruk'un bana yazdığını gördüm.

Faruk; gece nerdesin?

Faruk: kızım cevap versene

Faruk; sinava girmemize az kaldı

Faruk; geceeee

Faruk: her yerde aradım seni

Faruk: yoksun

Faruk: olm şu emre'nın sevgilisi kim ya?

Faruk: gerızekalının teki

Faruk: beş saattir dır dır dır

Faruk: senin hakkında bayağı kötü konuşuyor.

Faruk: merak etme, ağızının payını verdim kıza.

Faruk: o kim oluyorda sana laf söylüyor??

Faruk: döverim lan

Faruk: neyse sende gel okula

Faruk: tamam söz veriyorum bak

Faruk: senin kalemlerini çalmayacağım.

Faruk: ama gel gece

Siz: Faruk?

Siz: geliyorum okula, kısa bir işim çıktı.

Siz: noldu yokluğum ağır mı geldi sana? ;)

Faruk: evet ağır geldi😾

Faruk: kafa dengi olan tek kişi sensin

Faruk: tabiki yokluğun ağır gelir.

Siz: yav he he

Siz: kopya vermem için öyle diyorsun💩👻

Faruk: çok mu belli oldu

Faruk: sjsjsjsj

Siz: abahahah evet

Faruk: ee nerdesin? seni almaya geleyim.

Siz: kerem yanımda okula geliyoruz

Faruk: date miydi??😃

Siz: ne diyon abi🤧

Faruk: olm siz sevgili olmayı geçin, direk evlenin😻👍

Siz: çüşşş

Siz: dur sen beni geç, helenle nasıl gidiyor??

Faruk: helen mi?

Faruk: yani tatlı kız, samimi ve dürüst.

Faruk: ama ona karşı birşey hissetmiyorum

Faruk: yani iyi bir arkadaştan fazla değil.

Siz: anlıyorum

Faruk: ayrıca ben başka birinden hoşlanıyorum:))

Siz: kimdennnn

Faruk: tanımazsın

Siz: peki tamaamm

Siz: beş dakkaya ordayız bana herşeyi anlatırsın

Faruk: tmm

Faruk: Kerem'le mümkünse el ele gelin😃🎀👻😛🥰☺️💪👍😃👍🤟😍

Siz: rüyanda görürsün😍🤟🏽

Faruk: yav he he heeeee👻

———

Bir bölüm daha biter sksjsjs

Düşüncelerinizzz?👉

bu arada daha çok texting mi yoksa normal mi yazayım??

Gecem | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin