İsabel'ım bu şarkı şaka mı😍💞
"Eee doğruluk mu cesaretlik mi, Helen?" diye sordu sınıfta bir kız. İstemsiz şekilde onları dinlemeye başladım. Helen gülerek sarı saçlarını bağladı. "Cesaret."
"İyi, sevdiğin çocuğa yürü ve bir dakka elini tut." Helen bu soruyu beklermiş gibi ayağa kalktı. Kerem'e doğru yürüyordu.İyide bana onu sadece arkadaş olarak gördüğünü söylemişti?
Panik içinde ikisine baktım. Helen tam Kerem'e doğru yürüyecekken sağa doğru hareket etti. Faruk'un yanına varıp elini uzattı. Faruk şaşırmış şekilde elini tuttu. Sonra bana baktı.
İçimin rahatladığını hissettim doğrusu. Kerem bana bakıp gülmeye başladı. Sonra yanıma gelip kulağıma eğildi; "kıskandın mı küçük hanım?"
Sırtmaya başladım. Sonra Kerem'ın gözlerine bakıp güldüm; "sen öyle san." Ayağa kalktığımda sinif arkadaşlarım "ooooo" diye bağırdığını duydum.Arkamı döndüğümde Emre ve Neşe'nın el ele sinifa girdiklerini gördüm. Kalbım durmak üzereydi. Neşe... değişmişti.
Yani, sonuçta Neşe'yı tanıyordum. Dar eşyalar giyinmişti, okul forması yerine. Aşırı derecede makyaj yapmıştı. Makyajdan nefret ettiği halde. Saçlarını toplamıştı, açık saçlarını daha çok sevdiği halde.Ama gülümsüyordu. Sanki bunların hiç bir önemi yokmuş gibi bakıyordu millete. Emre ise normal davranıyordu. birşey olmamış gibiydi. Sanki yakın dostumun elini değilde okul çantasını tutuyormuş gibi davranıyordu.
Kerem elini omuzumun üzerine koyduğunda ona gülümseyerek baktım. "İyisin değil mi?" diye sordu.
Kafamı 'evet' anlamında sallayıp saate baktım. Daha 22 dakkamız vardı sinava kadar. Kerem elimi tutup ayağa kalktı.
"Hey millet, bizde oyuna katılabilir miyiz?" diye sordum kafamı dağıtmak için. Siniftaki kızlar gülümsemeye başlayıp yer yaptılar. "Tabi, gel!"Aralarına oturduğumda herkes bana gülümsüyordu. Kerem'de aramıza girip karşıma oturdu. "Kerem, doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu kısa saçlı kız. Kerem istemsiz şekilde "doğruluk" diye cevap verdi. Kısa saçlı kızın yüzünde büyük bir gülümseme oluştu. Arkadaşlarına bakıp kafasını salladı. Boğazını temizleyip saçlarını düzeltti. "Sinifimizdan biriyle ilişkiye girseydin, kiminle girerdin?"
Kısa sessizlik.
Herkesin bakışları masaya doğru yöneldi. Kerem düşünmeden "Gece" diye fısıldadığında kalbım hızla atmaya başladı. Yüzümün kızardığını hissettim.
Noluyor burda?!Kerem benden mi hoşlanıyor...?
Gülümsemeye başladığımda masada herkes 'ooo' diye bağırdı. Sadece Faruk susup bizi izledi. Emre elini masanın üzerine vurup dikkati üzerine çekti. Kendisi sinirli şekilde bize baktı. Gözlerini üzerime dikip uzun süre baktı. Ona sinirli şekilde baktığımda titrediğimi hissettim. Onun bana yaptıkları aklıma geldikçe ondan tiksiniyordum.
"Aşkım sakin olur musun?" dedi Neşe'nın soğuk sesi. Artık en yakın dostumun ne sesini, nede yüzünü tanıyabildim. Helen elini omzuma koyup bana baktı; "yüzün bembeyaz olmuş, iyi misin?" diye sordu.
"ııı şey...iyim. şaşırdım diyelim." dedim gülerek. Kerem bana bakıp gülmeye başladı. "şaşırdın?" diye tekrarladı sırtarak. Kahverengi gözleri benimkilerine baktı.bakma öyle bana...
"Eee hadi ama! şişeyi çevir Kerem!" dedi bir çocuk gülerek. Kızların çoğu 'evet ya' diye söylendiklerinde Kerem şişeyi çevirdi. "Emre." diye fısıldadı sessizce. Emre sırtarak yanımıza geldi. "Ee oynayalım o zaman, dimi kankacım?"
diye sordu sinirli şekilde. Kerem birşey demeden ayağa kalktı; "ben oyuna devam etmeyeceğim."
"Aa sen dostundan mı kaçıyorsun?" diye sordu Emre yaşanan olaydan keyif alarak.Önümüzde oturan çocuk kaşını havaya kaldırarak Emre'ye sırtarak baktı. Konuyu değiştirmek ister gibi "Doğruluk mu cesaret mi?" diye sordu.
"Doğruluk." diye cevap verdi Emre umursamayarak. Sanki Kerem'e birşeyler ispat etmek istiyormuş gibi baktı.
"Neşeden başka bir kızdan hoşlandın mı?" diye sordu o çocuk.
Neşe bize anlamsız şekilde baktı. "Lan ne alaka?!" diye sordu gözünü devirerek.Herkes merakla Emre'yi dinledi. "İsmini söylememe gerek yok değil mi?"
"Ne yani sevgilim, ciddi anlamda benden önce kimden hoşlandığını mı söyleyeceksin?" Neşe sinirli şekilde bize baktı.
Emre onu görmezden gelip çocuğun cevabını bekledi.
"Ee tabikide."Emre kaşlarını havaya çatıp gülümsemeye başladı. Sonra masaya doğru dönüp Kerem'ın gözlerine derin şekilde baktı: "evet, ben bir zamanlar bir kızdan hoşlanıyordum." diye başladı.
"sevdiğim kız Geceydi."
———
Bu bölüm bıraz kısa oldu ama heycanlı olmasını istiyordum sjsjsjsj😔🤟🏽
OHA 860 OKUYUCU NE ARKADAŞLAR AĞLICAM😍
Çooooooook teşekkür ederim herkese💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecem | Texting
ChickLitGece: niye? Gece: niye bana kim olduğunu söylemedin.. Gece: niye bana bunu yaptın? Gece: ben en yakın dostuma bile söyleyemedim neye uğradığımı.. Gece: ne kadar utanıyorum senin haberin varmi? Gece: şimdi hangi cesaretle gözlerine bakabileceğim? Gec...