Faruk: Kerem
Faruk: olm bari sen cevap ver!
Kerem: noluyor Faruk?
Faruk: yaa bilmem iki dakka önce arkadaşımın üvey abisi onu taciz ettiğini öğrendim.
Faruk: nasıl hissedeyim kendimi?
Kerem: haklısın
Kerem: bunu duymak herkesi sinirlendirdi.
Faruk: sende biliyordun değil mi?
Kerem: evet.
Faruk: peki ya ne yapacağız?
Kerem: birşey yapamayacağız
Kerem: bu durumda tek hareket edebilen kişi gece.
Kerem: o ne yaparsa o olur.
Faruk: iyide söz konusu taciz.
Faruk: susacak mısınız?!
Kerem: Faruk
Kerem: sence ben gece için herşeyi denememiş miyim?
Kerem: istemiyor
Kerem; korkuyor.
Faruk: iyide o zaman neden Emre'nın ağızını kırmadık?!
Kerem: bilmediğin şeyler var.
Faruk: bilmediğim şeyler var?
Faruk: bunu kaç kez duydum..?
Faruk: Kerem, gece benim en yakın dostum.
Faruk: onun için herşey yaparım.
Kerem: o zaman yapma.
Kerem: yapmayarak yardım edersin.
Faruk: ne?!
Faruk: şaka yaptığını söyle!
Kerem: ciddiyim.
Faruk: bak kafanda biraz beyin varsa onu kullan ve beni dinle!
Faruk: hadi gel polisi arayalım
Faruk: özlem hocayla konuşalım?
Kerem: Faruk
Kerem: endişeni anlıyorum ama bunu geceye yapamam
Kerem: ailesi problem çıkartır, bunu sende biliyorsun.
Faruk: hadi ama bir aile neden problem çıkartsın ki?
***
(Gece'nın anlatımıyla)Emre sinirli şekilde odamın kapısını açtı. Korku içinde ona baktığımda görüyordum. Sinirlyidi. Öfkeliydi ve her an birşey yapacaktı. "Yavaş!" dedim umursamayarak. Bir kaç saniye susup kendimle gurur duydum. Ciddi anlamda, çok rahattım. Neden?!
Emre birşey demeden kolumu sertçe tuttu. Acıyordu, sanki ateşı üzerime tutuyor gibiydi. Birşey demedim, güçsüz tarafımı ona göstermek istemiyordum. "Ne yapiyorsun manyak herif?!" diye bağırdım en sonunda.
"Görürsünüz gece hanım!" diye bağırdı Emre. Beni merdivenlerden aşağa itti.İtti beni.
Zar zor kendimi bir yere tuttum. Kalbim hızla atıyordu. Bir kaç saniye önce, o beni 6 merdivenlerden aşağa itti. Ona korku içinde baktığımda saçlarımdan çekip oturma odasının yerine attı. Sonum geliyordu. Bunu biliyordum.
Kuvvetli şekilde bana doğru yürüdü. Asker adımları yanıma yaklaştıkça bağırmak istiyordum. Bağıramıyordum. Deli olduğumu düşünürlerdi. Ayten abla ve babam yoktu yanımda. Komşuların çoğu zaten benden nefret ediyordu. Kimse bana inanmazdı.
Emre çenemi sertçe tutup sinirle konuşmaya başladı;" kime anlattın!?"
"Neyi gerızekalı!?"
"NEŞENIN SÖYLEDIĞI OLAYI KIME ANLATTIN!"
Sesi yükseldikçe korkuyordum. Fakat sustum. Onu geriye doğru itip ayağa kalktım. "birak beni!" dedim artık bunalmış şekilde.
Emre beni tamamen görmezden gelip bana kuvvetli sekilde tokat attı.Bana tokat attı.
Eskiden dokunmaktan korktuğu halde şimdi ise deliriyordu. Gözümden yaşlar süzülürken kendime küfür ediyordum. Neden sustum?! Neden konuşmadım!?
Ve en önemlisi neden onun önünde ağlamaya başladım!Emre şok içinde ilk önce kendine sonra bana tokat atan eline baktı. Yüzü bembeyazdı. Pişmanlık duyuyordu. Fakat bu umrumda değildi. O bana elini kaldırmıştı.
"Gece...ben-"
Sözünü bitirmeden önce kendimi kaybettiğimi hissettim. Tüm kontrolü kaybettiğimi ve artık dayanamadığımı.
Kendimi sadece Emre'ye doğru yürürken hatırlıyordum. Ona yaklaşıp sert bir tokat atarken kendimi buldum. "Bir daha..." dedim titreyen sesimle "bir daha sakın bana dokunma!"Emre şaşırmış şekilde bana baktı. Ama ona tokat attığımdan değil. Kendisinin bana tokat atmasına şaşırmıştı. "Senin benim annemin bana yaptığını bana yapma hakkın yok!" Gözlerimden yaşlar süzülürken kendimi toplamaya çalıştım.
Bir kaç adım geri çekıp gözlerimi kapattım. Gitmek istiyordum, gitmek istiyordum, gitmek istiyordum.
Çantamı elime alıp ceketimi giyinmeye başladım."Gece nereye gidiyorsun?" diye sordu Emre bi an. Sesinde pişmanlık ve korku vardı. Arkamı dönmeden bir kaç eşyalarımı çantama koydum. Sonra Emre'ye son bir kez daha baktım. "Senden nefret ediyorum, emre "
Ve gittim.
Bu son günümdü bu evde.
Ne yapacağımı, kiminle konuşacağımı bilmiyordum.
Sadece bu evde artık yaşayamayacağımı biliyordum.
———
İiivvviittt bu bölümde biterrr
Bu bölüm çok kritik oldu😔🎀
Beğendiniz mi böyle drama olaylarını yoksa yazarken bu tür şeyleri bırakayım mı?🗣️
Görüşürüz çürük kurabiyelerimmm
-Faruk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecem | Texting
ChickLitGece: niye? Gece: niye bana kim olduğunu söylemedin.. Gece: niye bana bunu yaptın? Gece: ben en yakın dostuma bile söyleyemedim neye uğradığımı.. Gece: ne kadar utanıyorum senin haberin varmi? Gece: şimdi hangi cesaretle gözlerine bakabileceğim? Gec...