2.9

55 1 0
                                    

"Gece nerdeydın sen?!" diye sordu Ayten abla endişeli ses tonuyla. Yüzü bembeyaz olmuştu, elleri titriyordu. Kapının önünde sessizce durup ona baktım. Ağlamamaya çalıştığımda boğazım yanmaya başladı. "Dışardaydım." diye cevap verdim sessizce. Ayten ablanın arkasından babam ve Emre gelmişti. Emre'nın yüzü korku içindeydi, babamın yüzü ise sinirliydi.

"Yalnız başında mıydın?!" diye bağırdı babam bana. "Hayır." dedi Kerem arkamdan gelerek. "Ben kızınızla dışardaydım." Babam sinirli şekilde bize baktı. Akşam akşam bir erkekle yalnız dışarıya çıktım, telefonumu sessize aldım ve kimseye haber vermedim. Bu babamın hoşuna gitmediğini biliyordum. "Kızım, geçın içeriye." dedi ayten abla konuyu değiştirmek isteyerek.

İkimizde birbirimize bakıp içeriye geçtik. Ben hala babamdan korkuyordum. Birşey yapabilir diye. Kerem kolunu omzuma koyup sessizce "birşey olmayacak, söz." diye fısıldadı. Ona teşekkür eder gibi bakış attım ve oturma odasına geçtim. Emre gözlerini benden ayırmıyordu, bunu biliyordum. Birşey diyecekti ama ne bilmiyordu.

"Nerdeydiniz?" diye sordu babam.
Deniz kenarında, uçurumun üzerindeydik baba. Ölmeyi düşündüm, hayatıma son vermeyi.
"Dışarda gezdik öylesine, baba." diye cevap verdim sessizce. "Onu sormadım sana, gerızekalı!" diye bağırdı babam bana. Kerem babam'a anlamsız şekilde bakarken ben utancımdan yere baktım.
Emre bile babam'a kızgın şekilde baktı.

"Kafedeydik."
"Gece sen salak mısın?! Akşam akşam neyin kafesiydi bu?!"
Babam bana daha sesli bağırdığında Emre'ye sinir dolu baktım. Aslında bana yaptırdığı her iğrençliği anlatabilirdim. Fakat bana inanmazdı.
"Gece seninle konuşuyorum! Kızım sen akşam niye yalnız başına dışarıya çıkıyors-" babam sözünü bitirmeden önce ben ayağa kalktım ve odama sinirli şekilde yürüdüm.

Evet, ailem haklıydı. Akşam akşam dışarıya çıktım, onlara haber vermedim. "GECE HEMEN YANIMA GEL!" diye bağırdı babam aşağadan. Onu dinlemeden odama girdim ve kapımı kilitledim. "Yeter artık! Bu kıza zarar vermeyi kes!" diye fısıldadı odamın önündeki ses. Yavaşça kapıya doğru ilerledim ve oradaki anahtar deliğinden dışarıya baktım. Kerem ve Emre karşı karşıya durup birbirlerine nefret dolu baktılar.

"Sanane lan, sana mi soracağım neyi yapıp yapmadığımı?!"
"Evet, bana soracaksın. Gece hakkında herşeyi bana soracaksın ve onun hayatından defolup gideceksin!"
Emre Kerem'e ona öldüreyecek şekilde bakarken ben hala onları izliyordum. "Pardonda, sen kimsin?" diye sordu Emre Kerem'ın üzerine yürüyerek.
"Dostuyum, bir sakıncası mı var?"
"Onun dostu olamazsın, sen onun yanında değildin ve olmayacaksında!"

Kerem Emre'nın üzerine yürümeye başladı. Asker adımları dahada sertleşti. Sinirliydi. Bu her halınden belliydi. "Onun yanında ben olacağım, her gün ve her saniye. Efe ve senin yaptığın iğrençliği unuttum sanma! İkinizde bu kızın bedelini ödeyeceksiniz! Ona yaptıklarınızın herşeyi teker teker bende size yaşatacağım. Bu kızın ruhunu öldürdünüz ve ben sizin bedelinizi öldüreceğim!"

"Peki, nasıl yapacaksın bunu?" diye sordu Emre gülerek. "Cidden merak ediyorum."
"Senin silahinla vuracağım,Emre. Sen nasıl onun sevdiklerine zarar verdiysen bende senin sevdiklerine aynsini yapacağım." Emre bir an korku dolu Kerem'e baktı.
"Ve senin en sevdiğin kişi Gece. Maalesef ki o senden nefret ediyor, bu çok üzücü değil mi Emre?"

Emre bir dakka belki iki dakka Kerem'e şok içinde baktı. İçindeki sinir ve korku birleşmişti. Kerem ise ona kendinden emin baktı. Biliyordu çünkü onun kaybedeceğini. Ve böylece iki dostluğun nefrete dönüştüğünü izledim.

"Peki ya senin geçmişin, ona ne olacak Kerem?" Kerem hiç utanmadan Emre'ye devam baktı. "Onu bir dost olarak görmüyorsun. Sen basbayağı benim sevdiğim kızdan hoşlanıyorsun. Bu her halinden belli. Fakat ya Gece senin geçmişinden öğrenirse? Hiç mi korkmuyorsun, kanka?"
Kerem sırtmaya başladı. Ben hala şaşkınlık içinde ikisine bakarken o resmen gülüyordu.

"Geçmişimden utanmıyorum ben. Ve Gece'nın bu yüzden benden soğuyacağını düşünüyorsan o zaman sen sevdiğin kızı hiç tanımamışsın be kanka."
Ve bu sefer Emre sustu.
Gözleri nefret dolu ona bakıyordu.
Ve yeni hedefi belirlenmişti; Kerem.

---

Aşklarım, bu bölüm biraz... karışık oldu sanki😃

Ama bölümleri düzeltmeye çalışacağım,söz.

Öptüm sizi bol bol💋🤍

Gecem | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin