Raven
O noua seara, o noua tura la bar.
Era deja a treia noapte consecutiva in care munceam alaturi de Isadora in barul bordelului Roux.
A treia seara in care Vivien ma înghesuia intr-una din rochiile ei minuscule si ma încalța cu sandalele morții. A treia seara in care nu-mi dadeam seama dacă imaginea din oglinda imi provoaca repulsie sau usurare ca nimeni nu m-ar recunoaște aratand astfel.
Era tot a treia seara in care barbatul bogat si extrem de perseverent isi făcea aparitia. La fel ca in nopțile trecute, la început a stat retras si m-a urmarit de la distanta. I-am simtit in fiecare secunda privirea ca a unui uliu. Imediat după miezul noptii, când forfota s-a diminuat si clienții au început sa dispara la etaje sau in separeuri, a venit la bar si s-a așezat intr-un colt. Mi-a cerut alcool tare, iar eu i-am dat cele mai scumpe si rafinate bauturi. Mi-a cerut sa-i tin companie, iar eu l-am refuzat. Trebuie insa sa recunosc ca nu eram nici pe departe atat de indiferenta in fata atenției lui precum mi-ar fi placut sa cred.
După prima seara, cea in care am acceptat acele sume fabuloase de bani din partea lui si i-am ascultat propunerile deloc decente, nu numai ca m-am gandit la el inainte de culcare, dar mi-am imaginat cum s-ar simt mainile lui pe pielea mea. Un efect secundat al abstinenței, mai mult ca sigur.
După cea de-a doua seara in care a stat ore intregi si m-a urmarit, făcându-mi pielea sa se încingă in fiecare secunda, l-am visat. Am visat ca isi scoate pălăria aia blestemata si se năpustește asupra mea ca un animal salbatic si scapat de sub control, apoi ma intinde pe un pat făcut din bancnote de o suta de strinhii și capul îi dispare intre coapsele mele.
Adevarul era ca am cheltuit toți banii din acea prima seara. O decizie necugetată, dar benefică pentru mândria mea. Am dat iama intr-o croitorie decenta si mi-am comandat o multime de haine, am colindat magazinele după parfumuri, incaltaminte si accesorii. Toate urmau sa fie livrate in cateva zile, timp in care trebuia sa ma descurc cu lucrurile lui Vivien, blestemate sa-i fie tatele minuscule si fundul plat, caci toate hainele ei imi erau mult prea mici si ma faceau sa arat ca o prostituata ieftina de pe marginea drumului.
-Revin in jumatate de ora, ma anunta Isadora privind cu jind in cealalta parte a barului, acolo de unde un bărbat ii ranjea complice.
-Jumatate de ora! Am repetat fluturându-i un deget pe sub nas. Nu o sa ma las trasa pe sfoara de doua ori.
-Nu te mai purta ca bunica-mea. Ești intr-un bordel. Încetează sa faci pe moralista, imi trânti Isadora in fata pufnind si pleca fara sa-mi mai arunce vreo privire.
Ești intr-un bordel. Încetează sa faci pe moralista.
Asta ce voia să mai însemne? Ca ar fi trebui sa incep sa ma port ca o prostituata, doar pentru ca eram inconjurata de ele? Absurd!
Am servit clienti, am spălat si sters pahare pana cand mi-am simtit degetele amortind, am sters tejgheaua cu toate ca jegul refuza sa dispara. Aveam impresia ca trecusera ore intregi de la plecarea Isadorei, dar când m-am uitat la ceas am constatat stupefiata ca nu trecusera decat douazeci de minute. Zeilor, ce-i cu aglomerația asta?
-Raven.
Inima mi-a tresărit si mi-am dus o mana la piept, acolo unde sub piele pulsul mi-o luase razna. Respiram incet, incercand sa-mi liniștesc agitatia. I-am aruncat o privire foarte graitoare.
-Încercați sa ma omorâți, domnule? M-am auzit maraind printre dintii inclestati. Pentru ca v-as sugera alte metode, mult mai eficiente si rapide.
Mi-a zambit amuzat, ba chiar parea ca se abtine cu greu sa nu chicoteasca. Ei, ca sa vezi. Poate ca whisky-ul era răspunsul la toate intrebarile omenirii pana la urma, cel putin în seara aceea.
-Cunosc multe metode eficiente pentru orice problema din lume, dar nu m-as grabi sa le finalizez repede, imi destăinui pe un ton jos si coborât, seducător si electrizant, de parca îmi făcea o promisiune.
Mi-am simtit imediat pielea de pe spate infiorandu-se de parca si-ar fi plimbat degetele pe acolo. De parca fiecare respiratie a lui apasă butoane in mine care imi controlau corpul. Respirația. Tensiunea. Nu îi văzusem nici macar ochii barbatului aluia, dar puteam spune cu mana pe inima ca știa al naibi de bine să se joace cu cuvintele.
-Sunt convinsa. Poate reușiți sa si găsiți pe cineva căruia o sa-i stârniți interesul, am replicat, sperand să par tot atât de aroganta precum voiam.
-Oh, dar am gasit deja. Singura problema e ca ne refuza plăcerea amandurora , spuse oftand ușor, inclinandu-si capul intr-o parte, suficient cat sa-mi dau seama de traictoria privirii lui.
Se uita in decolteul meu. Strangand mai tare din dinti, atat de tare incat imi simteam maxilarul la limita, m-am forțat să îmi țin gura.
-Cred ca ar trebui sa arunci și tu o privire, imi sugereaza ranjind.
Habar n-am de ce am făcut ce mi-a sugerat, dar mi-am coborât privirea in jos. Apoi mi-am simtit obrajii arzand si organele interne lichefiindu-se când am observat cu stupoare cum sfârcurile mele împungeau materialul rochiei de parca incearcau sa facă doua găuri in el. Mi-am ridicat privirea cu toată demnitatea care îmi mai ramasese.
-Va asigur ca nu propunerile dumneavoastra sunt motivul pentru...situația aceasta.
Situație? Serios, Raven?
-Te cred pe cuvant, mustaci barbatul, apoi se apleca peste bar atat de mult incat bordura pălăriei sale aproape ca imi atingea tâmpla.
Când a vorbit, vocea ii era șoptită si răgușită, un sunet atat de jos si vibrant incat il simteam in abdomenul inferior.
-Așa cum umezeala din chiloți e din cu totul alte motive si tot așa cum nici țipetele tale când o sa iti dai drumul nu vor fi din vina mea.
Ochii mi s-au închid, incet si incontrolabil. Corpul imi vibra de dorința si nici macar nu eram sigura ca il vreau pe el sau ca vreau lucrurile pe care mi le flutura pe sub nas. Voiam sa fiu atinsa, mângâiată, răscolita. Atat era de simplu, pana la urma. Ce ma oprea? Ce ma ținea pe loc? Doar făcusem asta și înainte si nu aveam mustrări de constiinta.
-Ce trebuie sa fac ca sa urci cu mine la etaj, Raven? Ceru să stie, atingându-mi ușor bratul cu buricele degetelor.
Electricitate statica, asta imi făcea pielea de pe maini sa se zburleasca, nu atingerea fantomatica a degetelor sale.
-Doar spune-mi si o sa fac. Vreau atât de tare sa ti-o trag, încat cu greu ma abțin sa nu te aplec peste tejghea si sa te iau pe la spate. Spune-mi orice vrei si o sa primești.
Nu promisiunea imposibilului, ci dorința lui mi-a surescitat creierul. Trebuia sa fac sex la un momendat. Avea sa se intample inevitabil, deci de ce nu acum? De ce nu cu un bărbat care a reușit sa imi trezească interesul? Un bărbat care nu trebuia nici macar să mă atinga, nici să îsi dezvăluie chipul sau numele ca să îmi dea foc.
-Nu vreau sa ma platesti, am recunoscut in cele din urma ceea ce am inteles încă din prima seara.
-Poftim? Murmura si se trase cativa centimetrii inapoi, probabil pentru a ma privi.
-Nu vreau bani, am repetat ceva mai stăpâna pe propria-mi voce. Dacă fac sex cu tine, o fac pentru ca vreau. Nu sunt o prostituata, după cum am mai spus. Corpul meu nu e de vânzare. Dacă fac asta, o fac pentru plăcerea mea, nu pentru bani.
Cateva clipe lungi nu a spus nimic, iar eu nu am rezistat curiozității asa ca mi-am ridicat privirea. Pălăria i se ridicase astfel ca puteam sa ii văd nasul drept. Cu fiecare centimetru de piele pe care reuseam sa il întrezăresc, mi se parea din ce in ce mai atractiv si mai ademenitor. Fascinant de-a dreptul, de parca zeii luasera fiecare trăsătura atrăgătoare la bărbați si le puseseră pe toate intr-unul. Ceva imi spunea ca tipul asta avea sa-mi facă o multime de necazuri, dar promisiunea ca o sa tip când o sa-mi dau drumul punea orice alt neajuns in plan secund in momentul ăla.
In ciuda credinței populare, femeile au la fel de multe nevoi ca si bărbații, dacă nu chiar mai multe. Tot corpul imi tremura de anticipare. Era ca si cum nu-mi mai încăpeam in propria-mi piele, de parca interiorul meu se marise si se dilatase. Degetele de la picioare mi se incovoiasera in așteptarea raspunsului.
-Am vorbit despre plata insuficienta acum trei seri, imi aminti el, de parca as fii putut uita. Ti-am spus ca o sa te îngrop in bani dacă imi dai voie.
Am clătinat cu hotărâte din cap.
-Nu sunt de vânzare. Dacă urc cu tine la etaj o fac pentru ca așa vreau eu, nu pentru bani. Accepți sau pleci, domnule.
-Numai un nebun ar refuza, pufni fara sa se gandeasca de doua ori apropiindu-se din nou de urechea mea, pentru a continua in soapta. Si oricât as fii de nebun, sunt foarte curios cum se simte păsărica ta in jurul sculei mele. Așa ca nu, n-o să plec.
Inghitind in sec, m-am sprijinit cu ambele maini de marginea tejghelei, caci echilibrul meu devenise brusc foarte precar. Nu l-am văzut, dar l-am simtit îndepărtându-se de bar. Habar n-aveam când se intorsese Isadora, dar când am deschis ochii si l-au cautat prin bar, mi-am dat seama ca ma privea tinta din partea cealalta a încăperii. Ma aștepta. Am trecut pe langa colega mea ca o sageata, nici macar nu m-am oprit, ci i-am aruncat peste umar:
-Descurca-te singura in noaptea asta, apoi m-am făcut nevazuta pe usa ce ducea spre etaje.
Nu m-am oprit la primul etaj si nici la al doilea, ci am urcat la ultimul, acolo unde doamna Bourne isi avea biroul. Am bătut la usa cu doua degete, dar nu am primit nici un răspuns. Am bătut din nou după cateva secunde, obținând același rezultat.
Cotoroanța afurisita! Acum te-ai gasit sa dispari ca magarul in ceara.
M-am îndepărtat de usa scotocind prin minte dupa o soluție prin care sa fac rost de o cheie de la unul dintre dormitoare. Coboram ca in transa pe scări când aproape am cazut din picioare. M-am ciocnit de pieptul masiv al unui bărbat. Bratele puternice i s-au incolacit imediat in jurul meu, ca o menghina. Mirosul de mosc, ploaie si vant imi umplea plamanii si imi amețea mintea.
-Credeam ca ai disparut, am auzit foarte aproape de ureche deja bine cunoscuta voce care mai nou imi facea genunchii sa se înmoaie ca untul la soare.
-Încă nu a rasarit soarele, i-am răspuns enigmagic, cu toate ca era o jumatate de adevăr crud.
-Atunci cred ca ar trebui sa ne grăbim. Am nevoie de cateva ore pentru a ma delecta cu tine, ma anunta si porni in josul holului, tragandu-ma după el.
Nu s-a oprit pana când nu am ajuns in capăt, in dreptul ultimei usi de pe partea dreapta. A deschis-o la perete si m-a tras după el de parca nu cantaream mai mult decat o păpușa de paie. Nu am apucat sa văd nimic in jurul meu inainte de a auzi usa trantindu-se, apoi propriul meu geamat mi-a rasunat in urechi la contactul dur si brutal cu lemnul rece când m-a izbit de usa si s-a năpustit asupra mea.
Pălăria blestemata i-a cazut când buzele i s-au deschis peste pielea fierbinte de pe gatul meu. Dacă as fi avut un cat de mic control asupra propriului meu corp sau macar putin spirit de autoconservare, i-as fi ridicat chipul spre mine, pentru a-l vedea pe de-antregul, dar tot ce puteam sa fac era sa ma agat cu ambele maini de umerii lui lati si sa-mi dau capul pe spate pentru a-i facilita accesul. Buzele si dintii lui care imi zgâriau pielea coborau peste clavicule, spre piept. S-a oprit când a ajuns la sânii care aproape se revărsau din decolteul adanc al rochiei din acea seara.
-Dezbraca-ma, mi-a cerut cu un marait primitiv, iar eu am fost mai mult decat incantata sa ma supun.
Pelerina si sacoul au disparut cat ai clipi, dar degetele mi s-au impleticit in nasturii cămășii. Când mi-a prins coapsa si a ridicat-o peste soldul lui am cedat si i-am rup nasturii, făcându-i sa zboare in toate directiile de parca ar fi avut arcuri.
Voiam lumina. Voiam să îl văd. Voiam să știu, și să nu uit niciodată, cum arata barbatul care mă mânuia ca pe un instrument fara să îmi fi spus macar numele lui, dar atunci când am intins mana spre întrerupător, m-a tras înapoi.
-Vino incoace, sopti fierbinte cu buzele lipite de pielea mea.
Mi-a prins si celalat picior, iar eu n-am ezitat nici o secunda când m-a ridicat. Mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui. Rochia mi se ridicase pana la jumătatea spatelui. Mi-a plesnit fesele si le-a strâns cu putere in palmele lui uriase, smulgând un suspin din pieptul meu.
-Vrei să ti-o trag? Ma intreba frecandu-si penisul tare ca piatra de clitorisul meu care tânjea după mai multa atentie.
-Doar dacă nu mai vorbesti, am suierat când și-a înfipt dintii în sanul meu.
Am deschid ochii, dar privirea imi era incetosata. Niciodată nu ma simțisem așa. Fiecare loc in care trupurile noastre se atingeau ma ardea si ma distrugea. Aveam impresia ca o să îmi pierd mințile, iar eu nu eram așa.
-Aici? Sprijinita de usa?
-De usa, de geam, de podea, am inganat strangulata când presiunea dintre picioare devenise insuportabila. Oricum, numai fa-o acum.
O asfel de nevoie disperata imi era complet straina, la fel ca abandonul ignorant in care ma scăldăm. Nu puteam gandi deloc. Abia mai puteam respira. Tot ce reuseam sa fac era sa imi mișc înnebunită soldurile si sa ma frec de erecția lui, atat cat imi permitea spatiul ingust dintre el si usa.
-Lasa-ma sa-ti scot rochia.
Am incuviintat dand din cap, cu toate ca nu fusese o intrebare. M-a lasat cu picioarele pe pamant si m-a rasucit pana când spatele meu s-a lipit de pieptul lui. Auzeam sunetul fermoarului lateral cu încetinitorul când l-a desfăcut cu precizie si am simtit aerul rece atunci când rochia a cazut in cerc la picioarele mele.
După asta, nu am mai simtit nimic inafara de mainile lui care-mi frământau si strangeau sânii. Buzele si dintii lui isi gasisera din nou drum pe gatul meu si tot spatele lipit de pieptul lui fierbinte ma ardea. Una din maini i-a coborât peste abdomentul meu si s-a pierdut in lenjerie, moment in care eu mi-am pierdut controlul. M-am sprijinit de trupul lui si mi-am ridicat mainile la spate pentru a-l prinde de par, impingandu-mi fundul în el.
-Ești atat de uda. Îți doreai foarte mult sa ti-o trag, nu-i așa? Murmura el si jur ca ii simteam ranjetul arogant in voce.
-Pierzi timpul. Ai de gand sa vorbesti sau sa faci ce ai promis? Am gâfâit inclestandu-mi degetele in parul lui.
Și-a înfipt doua degete in mine. Am tresărit și am expirat prelung. Mi-am împins fundul mai mult in spate, incercand sa ma indepartez de degetele lui, lucru care nu a făcut decat sa-i aducă penisul intre fesele mele. Am gemut amandoi in același timp, ca intr-un cantec străvechi.
Imediat ce șocul inițial a trecut, senzația degetelor lui in interiorul meu a devenit atat de profunda si amețitoare, incat nu mi-am dat seama ca începusem să îmi mișc soldurile in cercuri pentru a simti mai mult. Sfinți zei, parca eram posedata.
-Așa. Trageti-o cu degetele mele pana iti dai drumul, m-a încurajat framantandu-mi sânii cu mana libera si dându-mi foc cu fiecare cuvant si respiratie. Promit ca o sa ling tot ce ramane din tine pe mana mea.
Un țipat scurt si ascutit mi s-a ridicat din piept când si-a îndoit degetele in mine si am pierdut sirul gandurilor. Am avut parte de un orgasm atat de violent si rapid incat a trebuit să îsi încolăceasca bratul in jurul taliei mele pentru a ma ajuta sa-mi tin echilibrul. Spasmele violente care imi zguduiau tot corpul ca replici ale orgasmului devastator erau însoțite de gemete si tipete scurte.
-Simti cat de uda ești? M-a intrebat mușcându-mi lobul urechii.
Și-a scos degetele din mine si a ridicat mana suficient de sus incat sa vedem amandoi dovada de necontestat. Nu doar degetele, ci toată palma pana la încheietura ii lucea de umezeala. Mirosea a mine. Incet si metodic, asigurându-se ca nu imi scapa nici o miscare, și-a ridicat mana si s-a aplecat peste umarul meu. M-am holbat cu gura cascata la buzele lui care s-au deschis atunci când și-a împins degetele in gura si le-a supt.
Jur ca niciodată nu văzusem ceva mai erotic decat imaginea din fata mea si dacă si-ar fi băgat mana din nou intre picioarele mele ar fi constatat ca eram chiar mai uda decat inainte.
Traiam o experienta extrasenzorială, eram aproape sigura de asta.
Mi-am dus mainile la spate si i-am frecat prohapul cu palmele. Era urias si puteam simti chiar si prin stofa pantalonilor venele proeminente care ii brăzdau erectia de sus pana jos.
-Cred ca la un momendat o sa imi para rau pentru asta, am mărturisit strangand si frecand erecția lui prin pantaloni.
-Poți sa fi sigura, m-a aprobat incordat, gafaind ușor.
-Nici macar nu îți stiu numele, mi-am dat seama in timp ce mainile lui mi-au prins din nou sânii si ma ciupeau de sfârcurile întărite si dureroase.
-Nu, aproba din nou, sarutandu-mi umarul si gatul. Dacă l-ai știi cine sunt, nu ai fii aici.
Mi-a luat cu o secunda prea mult sa ii înțeleg cuvintele, iar asta i-a oferit avantajul decisiv. Și-a ridicat mana spre fata mea si tot ce imi mai amintesc dinainte ca rațiunea să mi se intunece este mirosul dulceag de cloroform.*Pentru ca am lipsit ceva timp trebuie sa va spun- si sa va spun Din Nou- ca va aștept și pe Instagram pe contul @meed01author , pentru stiri în timp real, mici spoilere și mai multa interactiune 🤗
CITEȘTI
Poți să tii un secret?
DragosteTot ce cunostea si credea a disparut intr-o secunda, iar acum trebuie să învețe supravietuiasca. Destinul ei a luat o întorsătura atât de sumbra și nimicitoare, încat numai ea însăși se mai poate salva. Bun venit în fascinantul și întunecatul Regat...