Dokázal si to náhodný/ná čitateľ/ka, prečítal/a si celý príbeh!!!!!!!!!!
Warborn je pre mňa osobne to najlepšie, čo som kedy mohol vytvoriť. Je to kniha, do ktorej som dal nie len svoj čas a úsilie, ale i srdce (áno viem klišé fráza xd). Pamätám si, keď som ležal po druhej operácii v nemocnici a doslova som nemal, čo robiť. Nemali tam totiž wi-fi, a tak som si musel nájsť nejakú zábavu.
Príbeh vtedy nemal meno. Bola to klišovka, rozprávka, ktorú som si kedysi vymyslel v hlave. Neskôr som sa dostal k Wattpadu, pričom som si spomenul na tento príbeh z nemocnice. Pomenoval som ho Synovia vojny (originál) a nebudem vám klamať odvtedy som ako autor prešiel už kus cesty :D, pretože tí boli písaní vo forme dramatickej hry. Prečo ich vlastne spomínam? Originálni Synovia vojny hovorili príbeh strážcov, mocných polobohov, ktorí ochraňovali svet a jeho obyvateľov. Spomenulo sa tam meno Warborn, ktoré pre mňa v tej dobe bolo viac než vedľajšie...Avšak po 26 kapitolách som sa rozhodol, že to meno má oveľa väčší zmysel. Stiahol som ich a rozpísal si nový s názvom Warborn , ktorý neskôr zdedil originálny názov. Nečakal som, že tie postavy mi až tak prirastú k srdcu, ale stalo sa. Každá jedna z nich je pre mňa výnimočná a ja som si užíval každý moment s nimi, lenže ako býva zvykom aj ja mám "tú" najobľúbenejšiu...A tou je Weran.
Weran je pre mňa najviac ľudský charakter, plný chýb a psychických jaziev, ktoré sa snaží prekonávať. Scény s ním boli živé, plné pocitov a postupného rozvoja vedúceho k posolstvu knihy a to, že vždy máme nádej na šťastný koniec.
Ďakujem vám za všetku podporu...ďakujem tiež, že si sa vžil/a do tohto príbehu a naozaj dúfam, že si si niečo z neho vzal/a. Pre tých, ktorí majú bujarú fantáziu či nápad, odporúčam vám, aby ste si určite skúsili niečo spísať. Nevzdávajte sa! Keď to nevyjde, nevadí! Nikto sa nestal spisovateľom za deň (ja sa učím doteraz a netrúfam si povedať, že som pro. Veď pozri ako strašne je napísané toto poďakovanie :D).Skoro som zabudol! WB prejde ešte jednou, finálnou opravou, pretože ho chcem i vydať a niektoré veci si to naozaj vyžadujú. Na záver chcem ešte povedať, že ak máš nejaké otázky na moju tvorbu či dokonca mňa, kľudne mi ich môžeš napísať a ja ti rád odpoviem (ak budem poznať odpoveď :D).
Ou! Ešte si tu? Trošku som sa opustil. Našťastie pre teba verný/ná čitateľ/ka tu mám bonus. Spísal som pár nepovedaných faktov o príbehu. Uži si to!
10. Pri písaní som si vždy púšťal nejaký soundtrack. Moje najviac používané boli piesne zo Souls hier, Zaklínača, Game of thrones, indie rockových yt, Berserka, Vinlandsagy a mnoho ďalších filmov, serialov, či videohier.
9. Najväčšou inšpiráciou bola jednoznačne manga Berserk, ktorá je podľa mňa jednoducho úžasná a vrelo vám ju odporúčam (POZOR PRE ODVÁŽLIVCOV JE TO FAKT DARK FANTASY)
8. Prvá kapitola WB bola napísaná už v marci 2017, ale vydal som ju až po stiahnutí Synov vojny, čo bolo v júli 2017.
7. Warborn mal takmer rok iba 800 videní, boost začal až keď mi jeden skvelý človek nezačal pomáhať a komentovať každý jeden odsek kapitoly :D (DaresTheGreen). Choďte ho pozrieť! Má úžasnú knihu s názvom Čiernobiely mág.
6. WB po tomto booste bolo číslo 1 v mnohých kategóriách, avšak najviac som hrdý #1 vo fantasy, potom ma pochoval algoritmus :D (neaktivita kvôli uni + cenzúra)
5. Príbeh samotný už nejako meniť nebudem. Oprava sa sústredí na gramatiku, chronológiu a štylistiku.
4. Kniha má momentálne cez 900 strán, pričom kapitola 19- Staronové miesto je najväčšia kapitola s obsahom 39 strán (22,5k slov)
3. Pôvodne sa všetko malo zmestiť iba do 10 kapitol, ktoré by slúžili ako prológ k originálnym Synom vojny
2. Prvú verziu WB som dopísal 14. augusta 2018 a druhú 13.2. 2024 (kto vie, kedy bude finálna xd)
1. Originálny koniec bol oveľa tragickejší, avšak zmenil som ho, pretože som dospel k názoru, že vzhľadom na dnešnú dobu plnú konfliktov a tragédií si zaslúžime trošku toho šťastia v našich knihách. :)
ČTEŠ
Synovia vojny
FantasyTento príbeh pozná len málokto. Udial sa tak dávno, že väčšina ľudí si ho už ani nepamätá. Od mala bol jeho život plný smútku, bolesti a smrti, avšak aj tieto strašné veci patria k našim životom. Nenávisť, strach a hnev ním zmietali na bojisku, no...