Algoritmus

168 19 0
                                    

Poznámka: V minulosti niektoré kapitoly boli rozdelené na viac častí, avšak lajky a komentáre z daných kapitol sa logicky nedajú preniesť, takže som to vyriešil takto. Ospravedlňujem sa za vzniknuté problémy a nebojte sa, kapitoly idú riadne za sebou a nič ste neprešvihli. Ide len o zastaralý Wattpad algoritmus.
Budem do nich dávať náhodné info ohľadom sveta Synov vojny, snáď sa vám to zapáči :D 
ps: tieto dátumy sú najnovšie, ale v kapitolách nemusia sedieť, pretože som ich ešte odvtedy neupdatol

Mesiace:
1. Mrazosneh-32
2. Ľadotop-30
3. Svetlanávrat-31
4. Mladorast-30
5. Kvetoraj-31
6. Číronebo-30
7. Zlatopôl-31
8. Úrodozber-31
9. Červenolist-31
10. Rýlen-30
11. Dážďonebo-31
12. Prvosneh-32

1 rok=370 dní

Tretí vek

1. Obnovenie Tererského kráľovstva (245r pred SV alebo 5r po smrti Lorenza)

2. Založenie monarchie Ostrovov (238r pred SV alebo 12r po smrti Lorenza)

3. Vojna medzi Terercami a Ostrovmi (231r- 222r pred SV alebo 19r-28r po smrti Lorenza)- Guard v oných dobách bol vazalský štát Terercov. Zjednotené Ostrovy na nich začali robiť nájazdy, a tak Tererci presunuli svoje vojská na územie Guardu. Po piatich bitkách, z čoho albíni vyhrali len jednu sa Ostrovní rozhodli oboplávať pevninu až k ústi rieky Wenii v Bosqore a cez jej vodný systém dobyli Londhariel, potom prepadnutiami postupne zničili do Bosqoru vracajúce sa Tererske vojsko. Napokon sa im podarilo poraziť aj Limbadronsk. Tererci kapitulovali, boli zotročení a rozpredaní po všetkých kútoch sveta. Guard po tejto bitke tiež kapituloval a stal sa vazalským štátom Ostrovov, ktoré sa zľutovali, avšak na Guarďanov uvalili tyraniu.

4. Vznik Bosqorskej kolónie Ostrovov na pôvodnom území Terercov 222r pred SV alebo 28r po smrti cisára Lorenza)

5. Bosqor vyhlásil nezávislosť od Ostrovov (44r pred SV, 206 r pscl)

6. Guard vyhlásil nezávislosť (44r pred SV, 206r pscl)

7. Vojna medzi Ostrovmi a Bosqorom a Guardom= dobytie Albaralu + smrť Erazma IV., Erazma V. a Mertina II. Guardského v bitke Senných polí (43r-42r pred SV, 208/207 r pscl)

8. Ukončenie vojny s Bosqorom (42r pred SV, 208r pscl)

9. Vojny Ostrovov s Guardom : Mirhor I. Guardský začal dobýjať späť domáce územie a neskôr po sedemnásť ročnej prestávke dobyl Ostrovy (42r-12r pred SV, 238r pscl)

10. Východná občianska vojna (začiatok 12r pred SV- do konca SV)

11. Pätnásťtisícová rebélia (10r pred SV, 240r pscl)- Spor medzi západným markízom Abbdadom Azzym a Foybulským arcikniežaťom Leonardom Lexom

12. Napadnutie Guardu Sýkorkami (8 mesiacov pred SV-2 mesiace pred SV, 250r pscl)

Synovia vojny až po kapitolu 36 

posledné info: Lux sa narodila 31.9.248/ Weran sa narodil 10.5.242/ Risus 1.12.231

Synovia vojnyKde žijí příběhy. Začni objevovat