Bölüm 36: Miranda'nın Duyguları

1.2K 94 15
                                    

İyi okumalar:)

...

Miranda Weifal:

( Mira) " Afedersin de, ben senin malın değilim!"

( Ray) " Hayır öyle değil!"

Elimi ondan kurtarıp sinirle yanlarından ayrıldım. Beni ne sanıyor bu?! Cidden çok sinirim bozuldu şu an!

Bir süre birbirleriyle konuştular. Ben ise sadece atıştırmalıklardan yiyip içeceklerin tadını çıkarıyordum. Bu arada bu müzik cidden iyi. Sosyeteye çıkış balomda çaldırdığım müzikler sayesinde herkes kaliteli müzikler dinlemeye başladı.

Ahh ne kadar da güzel~~

( Roberts) " Leydim, bu dansı bana lütf eder misiniz?"

Karşımda reverans yapan Roberts'a döndüm.

Allah'ım bir rahat yok ya!

( Mira) " Arşidük Ray'in kıskanmasından endişelenmiyor musunuz?"

( Roberts) " O adamı çoktan reddetmediniz mi leydi Miranda?"

( Mira) " Aslında hâlâ karar aşamasındayım."

Roberts yüzünde kurnaz bir gülümseme yaptı:

" O hâlde hâlâ bir şansım var demektir."

Arkasında beliren Allen ile ikimiz de ona döndük:

( Allen) " O hâlde ben de Leydi Miranda'nın kalbini kazanmak için ellerimden geleni ardıma koymayacağım."

( Roberts) " Cidden her taşın altından çıkmak zorunda mısınız Ekselansları?!"

( Allen) " Hey bu adil bir yarış. Neden bu kadar kızıyorsun?!"

Yarış mı?! Cidden ben sizin için neyim?! Oyuncak mı?!

Si*tir! Çok pis ayar oldum bunlara!

( Mira) " İzninizle."

Reverans yapıp oradan ayrıldım. Kimseyi duyamayacağım kadar uzaklaşınca kendimi bir pencerenin önüne attım ve derin bir nefes aldım:

" Kahretsin! Beni ne sanıyor bunlar?! Çok sinir bozucu!"

Gözlerimi kapatıp kendimi deniz kenarındaki hayal etmeye başladım.

Sakin olalım! Derin derin nefesler alalım! Sakin olalım! Güzel şeyler düşünelim. Güzel şey-...Ray...

Ha?

????

Neden Ray'i düşünüyorum ki durduk yere? Güzel bir şey deyince aklıma gelmiş olması normal gerçi değil mi? Başka bir açıklaması olamaz...

( Roberts) " Böyle derin bir şekilde ne düşünüyorsunuz Leydim?"

Arkamdan gelen sesle bir an yerimden sıçradım:

" Kyaa~"

( Roberts) " Afedersiniz, sizi korkutmak istememiştim."

" Dük Roberts burada ne işiniz var?"

( Roberts) " İyi olup olmadığınızı merak ettim. Bu yüzden de peşinizden geldim. Ayrıca o sinir bozucu heriften de uzaklaşmak istedim."

" Anlıyorum. O hâlde izninizle."

Tam gidecekken kolumdan tutup beni yan odaya attı ve kapıyı üstümüze kapattı!!!

( Mira) " Ne oluyor?!"

( Roberts) " Savaşa gittiğimde beni affedeceğinizi söylemiştiniz Leydim. Ama neden hâlâ bu kadar soğuk davranıyorsunuz? Beni biraz bile sevmiyor musunuz? Gerçekten mi?"

Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin