Bölüm 50: Yolculuk

1K 71 13
                                    

İyi okumalar:)

...

Miranda Weifal:

Sonunda tüm hazırlıklar tamamlanmış yola çıkmak için hazırdık.

Odamda oturmuş kitap okurken Ray'in beni almasını bekliyordum. Ve sonunda Mirette kapıyı çalıp içeri girince hemen kitabı kapatıp ayağa kalktım:

( Mirette) " Arşidük Ray White hazretleri geldi leydim."

Kapıya doğru yürüdüğüm sırada cevap vermiştim." Tamam."

Kapının önüne geldiğimde Ray ile karşı karşıya geldik. Bir anda önüme çıkan Ray'e karşı fren yapamadım ve kafamı onun göğsüne çarptım!

O ise kollarını bana dolamış bulundu. Mirette ağzını kocaman açmış adeta kalpler saçarak bana bakmıştı:

( Mirette) " Kyaa~ çok tatlı~ Öhöm! Benim ocakta yemeğim vardı da ehe ehe~"

Ardından kapıyı hızla çarpıp bizi başbaşa bıraktı. Ben de sonra Ray'e döndüm.

Tamamen kızarmış durumda olan Ray bir eli benim belimde diğer eli ise ağzındaydı ve yan tarafa bakarak elinin tersiyle ağzını kapatmıştı.

!!!!!!!!!!

Allahım çok tatlı!!!!!

Daha sonra elini ağzından çeken Ray derin bir nefes verip bana döndü:

( Ray) " Öhöm! Sabırsızlıkla beni beklediğini bilmiyordum."

!!!!!!

( Mira) " Seni beklemiyordum! Yani bekliyordum tabi ama senin için değil! Bir an önce savaş alanına gidip Berta'yı öldürmek için sabırsızlanıyorum! Bunun seninle hiçbir alakası yok! Yani var tabi ama hatta konu tamamen seninle bağlantılı -!"

Ne anlatıyorum lan ben?!!

( Ray) " Pfffft~ Ha hah ha hah ha~"

!!!!!!!!!

Allah'ım!! Gülüşünü yediğimin çok tatlı!!!!

Ray her geçen gün sana daha fazla aşık olmamı sağlıyorsun! Bu gidişle... KENDİMİ TUTAMAYABİLİRİM!!

Ay korkuyorum! YANLIŞLIKLA üstüne atlarım falan şimdi...

Öhöm!

( Ray) " Mira, sanırım artık gitme zamanı."

( Mira) " Tamam."

Bana sarılmayı bırakmayan Ray kendiyle çelişmişti ve bu onu çok daha sevimli hâle getiriyordu.

( Mira) " Ray?"

Bana daha da sıkı sarılan Ray kafasını omuzuma koymuş derin bir nefes vermişti. Sıcak nefesi boynumu gıdıklarken ben sadece kaskatı kesilmiştim:

( Ray) " *Haah* seninle hemen evlenmek istiyorum."

!!!!!!!

( Mira) " Evet bende...ama önce şu savaşı durdurmalıyız."

Ray kafasını kaldırıp benden ayrıldı:

( Ray) " Haklısın. Öyleyse hadi gidelim."

....

Ve böylece arabalarla yola çıktık. Ben, Ray ve Cristopher aynı arabada diğerleri ise başka arabalarda olmak üzere üç araba yola çıkmıştık.

Normalde atlarla gidecektik ve yok tam üç gün sürecekti ama Cristopher da geldiği için arabalarla gitmek zorunda kaldık ve yol tam tamına altı güne uzadı!

Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin