Bölüm 32: Argentum'un Dâhi Prensi -4

1.1K 93 3
                                    

İyi okumalar:)

...

Cristopher White:

Wolsay dükü Millian Claudia'yı sorgulamak üzere zindanlara gittim. Onu bir hücreye atmışlardı. Parmaklıkların önüne geçip onu izledim:

( Millian) " Ne istiyorsunuz veliaht prens?"

" Neden yaptın?!"

( Millian) " Bunu bilmek size sadece daha çok acı verir."

" Soruma cevap ver lanet olası!"

( Millian) " Lariette için yaptım..."

" Onu zorla evlendirmediler! Kendi isteğiyle kabul etti! Bunu tüm krallık biliyor! Öyleyse neden?!"

( Millian) " Sorun da bu işte!! Bile bile ölüme gitti!! Bildiği halde yine de-..."

Prenses Lariette, Regulus'u doğururken öldü! Öleceğini nasıl bilebilirdi ki?!

( Cris) " Bu mantıklı değil! Nasıl bilebilir ki?!"

Millian öfkeyle yumruğunu sıktı:

" Annen yüzünden! Kraliçe Altea, ona söylemiş! Ama o aptal yine de gidip kral'la evlendi!"

Annem mi söylemiş. Bu mümkün ama...

( Millian) " Eğer bana inanmıyorsan dukaldaki odama git. Orada bir kayıt küresi bulacaksın. Onu oynattığın zaman gerçekleri kendi gözlerinle göreceksin."

Konuşmamız orada bitmişti. Dediği gibi Worsay dukalına gittim. Ve küreyi buldum:

Annem, kraliyet bahçesinde çay içen Lariette'nin yanına gitmiş:

( Altea) " Prenses Lariette, sizinle özel bir konu hakkında konuşabilir miyiz? Yalnız."

Tatlı bir gülümsemeyle, annemi karşıdaki sandalyeye buyur etti:

" Tabii. Buyrun lütfen."

( Altea) " Lariette, bir ay sonra Kral'la evleneceksin ve onun cocuğunu doğururken öleceksin."

Lariette deli gibi gülmeye başladı. Az önceki tatlı halinden eser kalmamıştı ve tıpkı bir iblis gibi görünüyordu. Masadan kalkıp gittiği sırada annemin omuzuna elini koydu ve durdu:

" Biliyor musun? Ölecek olsam bile onunla evleneceğim. Neden biliyor musun? Çünkü onu seviyorum ve dediğin gibi bir çocuğum olacaksa o da bana değer veriyor demektir. Yani benim için endişelenme, seni cadı."

Sözü bittikten sonra annemin yanından geçip gitti:

( Altea) " Ben cadı değilim."

( Lariette)" Kimin umurunda?!"

Kayıt orada bitmişti.

Yani bu muydu?

Hepsi deli bir kadın yüzünden mi?

...

Birkaç gün sonra dük Millian Claudiaidam edildi. Worsay dükalığı ise kraliyet ailesi tarafından el konuldu.

Daha sonra cenaze işleriyle meşgul oldum. Regulus kardeşimizin ismini Ray koymuştu. Ray, ona yakışır bir isim...

1 hafta sonra:

Annemin ortadan kaybolmasına bir türlü alışamamıştım. Aklımı kaybetmekten korkuyordum. Bu yüzden benden alınanı geri almak için araştırma yapmaya başladım. Annemi bulmak için başka bir dünyaya gidecektim! Ölü ya da diri, onu bulacaktım!

Sadece bir kez, yüzünü görüp iyi olduğunu anlasam yeterli. Sadece bir kerelik...

İşte o zaman çalışmalara başlamıştım! Annemi bulmak için boyutlar arası bir kapı inşa edecektim!

Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin