İyi okumalar:)
...
Miranda, Cristopher ve Ray'in dük Jorden tarafından kaçırıldığını düşünen Nova liderleri ve İbara Hime'nin astları çılgına dönmüşlerdi:
( Alice) " NEREDE LAN BUNLAR?!! TÜM ORMANI BAŞTAN SONA ARADIM AMA HİÇ BÜYÜ İZİ YOK!!"
( Solon) " Sanki yer yarıldı da içine düştüler! Hiçbir izin olmaması çok saçma!"
( Mogan) " Ugh! O Jordan denen herifi bir bulursam yemin ediyorum ki ***"
Uzun süren arayışlarının sonuçsuz kalmasının verdiği ve kendi efendilerini kaybetmelerinin verdiği öfkeyle yanan kahramanlarımız ilk defa çıkmaza düşmüşlerdi:
( Klistenes) " Yapacak bir şey yok. Gidip yardım çağırmak zorundayız."
( Ambar) " Evet bu en mantıklı seçenek ancak..."
( Dragon) " Ancak çok riskli. Efendi Miranda'nın kimliği açığa çıkabilir ve efendi Ray'in tarikatımızın lideri olduğunu da açık ederiz."
( Alice) " O hâlde ne yapmamızı bekliyorsunuz?! Öylece oturup geri gelmeleri için tanrıya dua mı edelim?!! Kim bilir o sapık piç efendilerimize ne yapacak!!"
( Mogan) " Dük Ray'i kaçırıp ejder kalbi için öldürmenin eşiğine getirdi! Unutmadınız umarım!"
( Klistenes) " Böyle bir şeyi nasıl unutabiliriz ki? Leydi Miranda olmasa efendimiz ölmüş olurdu. Bu yüzden de ona borçluyuz. Hem efendimizi hem de leydiyi kurtarmalıyız!"
( Ambar) " O hâlde oylama yapalım!"
Ve böylece oy birliğiyle yardım çağırmayı kabul ettiler.
Hep birlikte büyük bir hızla Shirupá'nın batısındaki kraliyet ordusunun lideri Marki James ve genç efendi Lucas'la görüştüler. Olup biteni onlara anlattıklarında Marki James ve Lucas da öfkeden deliye döndü:
( James) " Biricik kızıma dokunmaya nasıl cüret ederler! Alayını geberteceğim!! Lion, orduyu hazırla! Savaşa gidiyoruz!"
( Lion) " Emredersiniz!"
( Lucas) " Alayını geberteceğim! Eğer Mira'nın tek bir kılına bile zarar geldiyse yemin ediyorum onlara acısız bir ölüm yaşatmayacağım!!"
( Solon) " Efendim, dük Jordan'ın yardımcısı azize Berta! Kesin nerede olduklarını biliyordur! Neden onu avlamakla başlamıyoruz?!"
( James) " Azize Beta mı?! Balo da kızıma el kaldıran o çöpten mi bahsediyorsun?"
( Lucas) " Onun gibi bir pislik ne cüretle?!!!"
Ve böylece merkez ordusu Shirupá ordusuna karşı savaşa başladı. Sadece bir gün gibi kısa bir sürede Shirupá ordusu bozguna uğratıldı ve beyaz bayrak çekerek orduya teslim oldu.
Savaşı bitiren Marki James bizzat Berta'yı kendi avlayarak aynı günün akşamı sorgulamak için merkez sarayına getirdi.
Marki James ve genç efendi Lucas, bütün bunları duyduğunda Mira'nın neden kaçırıldığını yada başkent Argentum'dan buraya ne için geldiğini falan hiç sormamışlardı bile.
Şu anda önemli olan bir an önce Mira'yı bulmatı. Gerisi sonraydı.
...
Merkez sarayda Marki James, genç efendi Lucas ve kahramanlarımız Berta'yı bağlı bir şekilde diz çöktürmüş sorguluyorlardı:
( James) " Sör Alec, onu konuşturma konusunda kendinize çok güveniyordunuz değil mi?"
Alice, Mogan ve Ambar Ninova liderlerinin kılık değiştirme sanatını kullanarak erkek kılığına girmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti Fan, Kötü Kadın Olursa?!!
FantasyGenç ve yetenekli Sıla , dâhi denilebilecek bir zekaya sahip bir Matematikçidir. Bir gün bir trafik kazasında hayatını kaybeder ve uyandığında kendini nefret ettiği novel dünyasında bulur. ... Kurgu bana aittir iyi okumalar:)