22.Bölüm

168 11 0
                                    

"....Unnie?"

"Zayıf bir vücudun var, o yüzden bu şekilde ortalıkta dolaşmamalısın. Koyu halkalarınıza bakın. Bugün dikkatsizce dolaşmayın çünkü dışarıdan çok misafir gelecek dedim. Dinledin mi dinlemedin mi? Gerçekten endişeliyim."

Sesi şefkat ve hassasiyetle doluydu.

Adelaine, Sophia'nın poposundaki kiri bizzat fırçaladı.

"Odana git, tamam mı? Eğer sıkılırsan odama gelebilirsin. Anladım?"

"Ben mi, gerçekten mi?"

"Sen deli misin? Tabii ki değil...!"

Sonra Adelaine etrafına baktı ve gözlerimiz yeniden buluştu.

"Tabii ki hayır! Bu sorularda ne var Sophia? Bana sanki yeniymiş gibi bir şey sorma. Ah, avucun çizilmiş. Git üzerine biraz ilaç sür ve dinlen. Anlamak?"

"Teşekkür ederim unnie...!"

Sophia adındaki kız hafifçe eğilip ortadan kayboldu.

"Unnie mi dedi?"

Başımı kaşıdım.

***

Adelaine'in liderliğindeki çay partisi beklendiği gibi geçti.

"Bu sefer beni kasten mi dışlıyor?"

Koltuklarda oturanlar eskisi gibi mahalle halkı değil varlıklı kadınlardı. Koltuğum hostes Adelaine'in hemen yanındaydı.

"Tesadüfen bugün Leydi Adelaine'in doğum günü, değil mi?"

"Aman tanrım! Herkes bunları nasıl bilip hazırladı? Sana bunu yapmamanı söylemiştim."

Çaydan bir yudum aldım.

Kimse bana söylememiş olsa da, sanki orada bulunan herkes bugünkü çay partisinin Adelaine'in doğum günü kutlaması olduğunu biliyormuş gibi görünüyordu.

Toplanan insanlar, yakınlardaki soylular veya Kiedland'e bağlı üst sınıfın kızları, çoğunlukla da onun takipçileri gibi görünüyordu.

Kiedland, yalnızca orada üretilen yüksek kaliteli minerallerin dağıtımını yapan zengin bir mülktü. Onunla tanışık olmak zenginlik demekti.

Adelaine gülümseyerek bana baktı.

"Küçük bir toplantı olduğu için hiçbir şey hazırlamaya gerek olmadığını söyledim... ama herkes çok tatlı! Değil mi Anne?"

Beni hafifçe dürttü ve güldü.

"Buraya kadar geldiğimize göre hediyeleri kabul etmemek kibarlık olmaz, değil mi?"

"Elbette! Leydi Adelaine, lütfen önce hediyeme bakın.

Herkes öne çıkıp hediyelerini dağıttı.

Çoğu Adelaine'in hoşuna gidecek mücevherlerdi.

Benzer konular gelmeye devam ederken, Adelaine can sıkıntısının bir ipucunu gizleyemedi.

"Peki, hepinize teşekkür ederim. Daha sonra."

Sonunda sanki bunu bekliyormuş gibi bana baktı.

"Anne, hediyemi getirdin mi?"

"....."

"Sorun değil Anne. Sana yük hissetmemeni söylemiştim. Ama yine de bugün benim doğum günüm..."

"Sağ. Partiye Leydi Adelaine'in iyiliğiyle davet edildiniz. Çok utanmazca değil mi?"

Etraftakiler mırıldanmaya başladı.

"Babama sordum ve ancak başka bir krallıktan alınabilecek pahalı bir yüz kremi getirdim. Lütfen bunu unutmayın!"

"Teşekkür ederim. Elbette hatırlayacağım Sally."

"Yay! Teşekkür ederim!"

"Leydi Adelaine, çok naziksiniz. Leydi Adelaine'in erkeğini çalan o kötü kadın nasıl olur da..."

"Sus."

Adelaine kaşlarını çattı ve onu susturdu.
"Bu Anne'e saygısızlık."

Adelaine kaşını kaldırarak bana baktı.

"Üzgünüm. Genelde böyle değiller ama sanırım Bayan Anne'e olumlu bakamıyorum çünkü onlar benim arkadaşlarım.

"Doğru."

Bir parça keki ağzıma atarken başımı salladım.

Tadı her nereden gelirse gelsin damak tadıma çok yakışıyordu.

Ancak Adelaine'in ifadesi tatmin olmuş gibi görünmüyordu.

"Haha, haha... Sorun değil; İçiniz rahat olsun Bayan Anne."

İyi niyetli bir şekilde gülümsemeye çalıştı. O sırada oturduğum yerden ayağa kalktım.

"Zaten gidiyor musun? Biraz daha kalın; Israr ediyorum."

"Kalacağım."

Resmi olarak bana tutunan Adelaine şaşkın görünüyordu.

Bir an için şaşkınlığını kontrol edemedi ve kaşlarını çattı.

"Ama benim size bir hediye hazırlamadığımı düşünmek yanlış bir düşünce, Leydi Adelaine."

Adelaine'i kuyruğunu sallayan bir köpeğin gücüyle pohpohlayan kadına baktım.

Daha sonra sakladığım kutuyu çıkardım.

Kutuyu çıkardığımda herkesin dikkati bana çevrildi. Onlara gülümsedim.

"Elbette Leydi Adelaine'e bir hediye hazırladım."

Aynı anda Adelaine'in göz kapakları katlanmış kağıt gibi buruştu.

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin