62.Bölüm

24 3 0
                                    

"Az önce gerçekten çok yakındı. Dale, sen de şaşırdın mı?"

Samuel Lockhart neden hâlâ başkentte?
 
2. Şövalye Tümeni'nin kaptanı gibi biri herhalde... 

"Ah. Görevden alınmış olabilir." 

"Şövalye üniformasını giymişti. Kolayca görevden alınabilecek biri değil." 

"Kardeşim Dale hakkında iyi düşüncelere sahip gibisin." 

Kardeşimi epeyce araştırmış olmalı. Göstermediği için fark etmemiştim. 

"İmparator başkentte değil, değil mi?" 

"…Öyle düşünmüyorum." 

"Doğru mu? Ben de aynısını düşündüm. İmparator eğitim programını hiç değiştirmedi." 

En azından şimdiye kadar. Kardeşimin her sene antrenmana gittiğini gördüm. 

İmparator her zaman şövalyelerden önce orada olurdu ve kardeşim işin ne kadar zor olduğundan yakınırdı. 

Şimdi düşününce, kardeşim daha önce yalnız değildi. Aynı üniformayı giyen başkalarıyla birlikteydi. 

Bunu düşündüm ve sonra Dale'e baktım. 

“…Yüzümde bir şey mi var?” 

"Hayır. Sadece şövalye üniforması içinde de iyi görüneceğini düşündüm." 

Dale'in gözleri büyüdü. Bu olasılığı hiç düşünmemiş gibi görünüyordu. 

"Sende öyle bir hava var." 

"Aura nedir?" 

"Birinin yüzüne baktığınızda o kişinin verdiği izlenim veya atmosferdir." 

Elimi uzatıp hafifçe yanağına dokundum.
 
Dale bu temasla irkildi ve gözleri büyüdü. 

"Nedense üniforma giymeye çok yakışıyormuşsun gibi görünüyor. Resmî bir ofiste çalışacak biri gibi..." 

“…..” 

"Muhtemelen kılıç kullanırken harika görünürdün. Eh, sen bir paralı askersin, bu yüzden elbette daha önce bir tane kullandın. Ama özgür ruhlu bir ortamdan ziyade resmi bir ortama daha iyi uyum sağlarsın." 

“…. Bayan Enya, acaba siz bir şeyler mi biliyorsunuz?” 

"Biliyor musun?" 

Dale gözlerimden kaçındı ve eliyle yüzünü sıvazladı. 

"Hiç bir şey." 

Yürümeye devam etti, yanlara bakarak. Orada bir şey mi vardı? 

Neye baktığını görmek için boynumu uzattım. Küçük bir dükkandı. 

"Ah. Ona mı bakıyordun?" 

“…..?” 

"Falcının yeri."

Sıradan bir alışveriş caddesinde küçük bir falcı dükkanı vardı. 

Tabelada günlük falınızı, aylık falınızı, aşk falınızı ve daha fazlasını görebileceğiniz yazıyordu. 

"Bunu merak mı ettin?" 

Dale'e baktım. 

Sanki açıklamak istemediği bir şeyi düşünürken yakalamışım gibi telaşlı görünüyordu. 

"Hayır. Sadece dalgınlığıma gelmişti ve tesadüfen gördüm." 

"Ama sen her zaman hayır diyorsun, Dale." 

Çok nazikti, çok nazikti. 

Her zaman istediklerimi yaptı ve yapmak istemediğimi söylediğim hiçbir şeyi yapmadı. Başka bir deyişle, neredeyse hiç kendini öne sürmedi. 

"Yapmak istediğin bir şey yok mu? Daha önce alışveriş bölgesini pek keşfetmediğini söyledin." 

“Yapmak istediğim bir şey…” 

Dale sanki daha önce hiç böyle bir soru sorulmamış gibi tepki verdi. Basit soruyu uzun süre düşündü. 

Sanki ne yapmak istediğini hiç düşünmemiş gibiydi. 

Kendi kolumu geçirdiğim koluna dokundum. 

"Falınıza baktırmak ister misiniz? İnsanlar bazen bunu eğlence amaçlı, geçmişleri veya gelecekleri hakkında bilgi edinmek için yaparlar." 

“….” 

Dale tereddüt etti ve sonra bana baktı. 

"En iyisi siz falınıza baktırın, Bayan Enya... Bayan Anne." 

"Ayrıca çift uyumluluğu okumaları da yapıyorlar." 

“…..” 

O an altın gözleri parladı. 

Birden elimi tuttu ve hızlı adımlarla yürümeye başladı. 

"Da-Dale?" 

"Kaybedecek vaktimiz yok. Acele edelim, Bayan Anne." 

* * * 

"Bakalım~ Bakalım. İkiniz yeni evli olmalısınız! Haklı mıyım?" 

Falcının tahminine genişçe gülümsedim. 

"İçeri girdiğimizde sana bunu söylemiştik. Hadi gidelim, Dale. Bence burası bize göre değil." 

"Hayır! Bir dakika! Bu genç hanım neden bu kadar aceleci? Sadece hatırlayıp hatırlamayacağını merak ediyordum. Sadece bir soru."

Falcı hemen bizi yakaladı. 

Ama bir şeyler ters gidiyordu. 

Ona baktım, terlemeye başladı. 

"Tamam, tamam, tekrar deneyeyim. Adın Anne mi? Enya?" 

"Enya." 

"Gerçek adını kullanmamalısın, değil mi?"
 
Dale, yalnızca benim duyabileceğim kadar yumuşak bir sesle fısıldadı. 

"Ama yanlış olan bir servet için ödeme yapamayız. Burada sızma riski yok, bu yüzden sorun yok." 

"Ve bu yakışıklı genç adamın adı? Ah, doğru ya, Dale! Bakalım~ İsimleri okuyalım~." 

Falcının isimlerimizin harflerini bir kağıda yazmasını izlemek onu daha da güvenilmez kılıyordu. 

"Bence burası bizim için doğru yer değil. Hoşça kalın." 

"Siz ikiniz gerçekten evli değilsiniz, değil mi?" 

Tam ayrılmak üzereyken falcı bağırdı. 

Dale benden daha hızlı tepki verdi, anında teyakkuza geçti ve beni şüpheli kadından korumaya hazırdı. 

"Gerçek bir çift olmaktan çok uzaksınız~ Sadece çaylak bir çiftsiniz. Yaklaşık üç aydır birlikteymişsiniz gibi görünüyor, bir yıl bile değil. Ama sanki ilk kez tanışıyormuşsunuz gibi görünmüyor." 

“!” 

"Görüyorum, görüyorum~ Görüyorum~ Gördüm!" 

Gözlerini kapatıp havada hareketler yapan falcı, birden gözlerini kocaman açtı. 

"Kötü bir şekilde ayrılıp tekrar barışan bir çift mi?" 

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin