79.Bölüm

11 3 0
                                    

Enya, Dale'in kendisine yardım ettiğini düşünebilir ama aslında onu kurtaran hep kendisiydi.

Her zaman güneş ışığı kadar parlak olan gülümsemesi ona nefes alacak bir alan sağlıyordu.

Enya hiç değişmemişti. Çocukken kocaman gülümseyen aynı kızdı ve şimdi bile o sıcaklığını kaybetmemişti.

"...Majesteleri. Majesteleri?"

Tam o sırada Soho'nun nefesi rahatsız edici bir şekilde kulağına ulaştı.

Dale, Enya'nın adını dalgınlıkla yazarken kaşlarını çattı.

"Bu kadar derinden ne düşünüyorsunuz? Sadece daha önce bildirdiğim konuyu ertelemenin mi yoksa araştırmanın mı daha iyi olduğunu düşündüğünüzü sordum, Majesteleri."

"....."

Dale tek kelime bile duymamıştı.

Enya'yı düşünmekle o kadar meşguldü ki, ara sıra böyle odak noktasını kaybediyordu.

'Yine mi aynı şeyi yaptı?'

'Tekrar aşık olmak.'

Tüm danışmanlar onun dikkatinin dağılmasının nedenini biliyorlardı. Normalde sakin olan imparator ağzının kenarlarını kaldırdığında, bunun sebebi onu düşünmesiydi.

Ancak Soho'nun yeni sunmaya çalıştığı rapor...

Danışmanlar neredeyse odadan çıkmak istiyorlardı. İmparatorun bunu ilk seferde duymamış olması şanslı bir durum gibi görünüyordu.

"Tekrar bildireyim Majesteleri."

Soho, Dale belgeyi okumaya başladığında ona baktı.

"Son zamanlarda, soylu bir kadın hem tüccarları hem de sıradan insanları sömürüyor, onlara hizmetçi gibi davranıyor ve büyük miktarlarda paralar sızdırıyor."

"....."

Dale'in kaşı hafifçe kalktı.

Bu, onun hoşlanmadığı türden bir rahatsızlıktı. Ama imparatora rapor edilmesini gerektirecek bir şey değildi.

Öyleyse bir sebebi olmalı.

Dale, Soho'nun anlattıklarını dinleyerek sessiz kaldı.

"Operasyon, şu ana kadar 26 olay bildirilen yasadışı bir kumarhaneyi içeriyor. Toplam hasarın 280.000 crobat olduğu tahmin ediliyor. Ayrıca, üç soylunun rüşvet ve dolandırıldığına dair şikayetiyle birlikte 88 yemek yeme ve kaçamak raporu da var. Mallar ödeme yapılmadan krediyle alındı."

O kadar çok suç vardı ki liste bir sonraki sayfaya doğru uzuyordu.

"Hanlar da bedelsiz kullanılmış, toplam zarar 7 milyon crobat'ı bulmuştur."

"Soruşturma gecikti."

Dale belgeyi alıp olayların zaman çizelgesini taradı.

Bu, bir süredir istikrarlı bir şekilde gerçekleşen bir şeydi.

"Arkasında kim var?"

"Altta yazdığı gibi suçlu..."

Soho, haklı bir öfkeyle dolu bir yüzle konuştu.

"Leydi Enya Lockheart."

Dale'in gözleri bir an titredi.

"Enya Lockheart."

Dale gözlerini sıkıca kapattı.

Soho'nun yanında oturan danışman, odadaki gergin atmosferi hissederek onu hemen bir koltuğa çekti. Herkes Lady Lockheart'ın imparator için ne anlama geldiğini biliyordu.

Ve o bir Lockheart'tı, üstelik.

Mevcut Başbakan Duke Lockheart'ın kıymetli kızı.

"Bu durum neden daha önce bildirilmedi?"

"Çünkü o Leydi Lockheart."

Dale geçmiş kayıtları ve davanın ele alınış biçimini inceledi.

Danışmanların bunu bir süredir bildikleri açıktı. Kayıtlar, davanın örtbas edildiğini açıkça gösteriyordu.

"Bunu gömdüler çünkü konu Lockheart ailesini ilgilendiriyordu."

Güm.

Dale belgeleri masanın üzerine fırlattı.

"Acıklı. Soho, biliyor olmalısın."

"Özür dilerim Majesteleri. Benim hatam."

"Evet öyle. Sen hatalıydın."

İmparatorun sert tonu karşısında danışmanlar başlarını eğdiler, konuşamadılar. Belgeye parmağıyla dokundu.

"Bunu iyice araştırın. Şüpheye yer bırakmak istemiyorum."

"Ama... Majesteleri..."

"Sizin yetenekli insanlar olduğunuzu düşünüyordum ama hepiniz aptalsınız."

Alçak sesi odadaki herkesi ürpertti.

"Bunu benim için yaptığını söyleme, Soho. Sen sadece bir hizmetçi misin, yoksa başkentte bir pozisyonun mu var?"

"...Üzgünüm."

Soho başını derin bir şekilde eğdi.

Dale kısa bir iç çekti ve dava dosyasına göz attı.

"Lady Lockheart'ın kaçtığını bilen insanlar bunun arkasında. Bu bir taklit."

İmparatorluğun dört bir yanında Enya olduğu düşünülen birinin suçlandığına dair raporlar tutulmuştu.

Danışmanların bunu ancak bir ay önce öğrenmelerinin bir nedeni vardı.

İmparatorluk çok genişti ve Lockheart ailesinden korkan yerel beyler, olayları başkente bildirmekten çekiniyorlardı.

Ancak yakın zamanda yapılan bir bölge araştırması ve yerel beylerin kapsamlı bir soruşturması sonucunda gerçek ortaya çıkarıldı.

Danışmanlar bunu örtbas etmeyi planlamışlardı.

Ama Soho buna izin veremezdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin