"Haaaah..."
Sabah güneşinin göz kamaştırıcı bir şekilde içeri vurduğu bir gündü.
"Bu yatak çok yumuşak!"
Sanki dondurma gibi eriyormuşum gibi hissettim. Katı bedenimi büyük bir esnemeyle gerdim.
"Hmm, Dale hala burada mı? Dışarı çıkacağını söylememiş miydi?"
Dale'i uyandırmak için elimi uzattım ama hareketsiz kaldım.
Sabah güneşinin vurduğu yüzü…
Çok yakışıklıydı.
"Vay…"
Bir insan gerçekten böyle görünebilir mi?
Sonra, gevşek pijama üstünü fark ettim. Onu orada düzgün bir şekilde yatarken görünce dilimi şaklattım.
"Çok fazla ten gösteriyorsun."
Dikkatlice tek tek düğmelerini iliklemeye başladım.
O halde görünmek, bir kedinin yanında yatan bir balıktan farksızdı.
"Ya bunu benim yanımda değil de başkasının yanında yapsaydı?"
Gün ışığının artmasıyla birlikte Dale'in yüzü daha da belirginleşti.
Saf ve kusursuz doğası ve görünüşü bu sert dünya için fazla nazik görünüyordu. Gözlerimi ondan alamıyordum.
Yavaşça tekrar aşağı indim ve yanına uzandım, yüz hatlarını inceledim.
"Birisi bu kadar nazik ve yakışıklıysa, bu aldatma değil midir?"
Onu daha iyi görebilmek için biraz daha yaklaştım.
Güzelliği incelenecek bir konuydu. Dokunamadım ama hayran olmamak elde değildi.
Eğilip Dale'e baktım.
"Gözleri çok güzel ve dudakları da çok hoş... Vücudu da harika. Dale gerçekten her şeye sahip."
Tanrı'nın Dale'i yarattığında ona en iyi nitelikleri verdiğini hissettim.
"Dale'in anne ve babasının nasıl göründüğünü merak ediyorum."
Birden kendimi meraklı buldum. Sırları neydi? Memleketlerinden bir şey olabilir miydi? Belki de mistik bir enerji?
Ona dikkatle baktım.
Sözleşmemiz bittikten sonra bile böyle düşünceli, nazik ve yakışıklı bir koca bulmak zor olurdu.
"Zaten birlikte onlarca gün geçirdik, Dale."
Başlangıçta anlaştığımız 364 günden çok günler geçmişti.
"O zamana kadar senin sorumluluğunda olacağım... Ha?!"
Sallanmak.
Tam ayağa kalkmaya çalışırken, baldırım battaniyeye takıldı. Vücudum dengesini kaybetti ve yana doğru devrildi, yatağın kenarına doğru yuvarlandı.
Vızıldamak!
Dale beni yakaladı.
Neredeyse yere çarpacakken kalbim güm güm atıyordu. Dale de beni kollarına çekerken irkilmiş gibiydi.
"İyi misin?"
"Teşekkür ederim... Sen olmasaydın düşecektim."
Ona teşekkür ederken birdenbire garip bir şey fark ettim.
Az önce uyanık mıydı? Hareketleri çok hızlıydı…
'Ha?'
Başımı kaldırıp baktım, yüzümdeki kanın çekildiğini hissediyordum, dudaklarımın titrediğini hissediyordum.
“Uyanık mıydın? …Ne zamandan beri?”
Dale bakışlarını benden kaçırınca yüzü kızardı.
Mırıldandığım bütün saçmalıkları duydu mu?
'Mümkün değil…'
* * *
"Bu mesele hâlâ çözülmedi mi?"
"Her açıdan araştırıyoruz ama daha fazla zamana ihtiyacımız var gibi görünüyor."
"Kışın kalbine kadar çok fazla zaman kalmadı. Diğer ülkelerdeki ikincil seçenekler güvence altına alındı mı?"
İmparatorluk Başkenti'ndeki Kellefelt Ticaret Loncası'nın merkezinde.
En içteki odada, bölük başkanı oturmuş, ağrıyan başını ovuşturuyor, rakamlarla uğraşıyordu.
"Bu yılki yağış azlığının bu kadar sorun yaratacağını kim bilebilirdi?"
Aydınlık Taşların tedarikinin güvence altına alınması büyük bir sorun haline gelmişti.
Yıl sonu süslerinde kullanılan Işıklı Taşlar genellikle daha sonra toplanarak ihtiyaç sahiplerine ücretsiz olarak dağıtılırdı. Böylece, pahalı yağ harcamadan geceleri evlerini aydınlatabilirlerdi.
Aydınlık Taşlar kolay ve istikrarlı bir şekilde yandıkları için ateş yakmada da oldukça değerliydiler.
Bunlar sadece dekoratif parçalar değildi.
Bunlar, imparatorluk sarayının her yıl refah çabalarının bir parçası olarak sağladığı, halkın sert kış soğuğunda hayatta kalmasına yardımcı olmak için kullanılan bir tür temel malzemeydi.
“Majesteleri henüz durum hakkında bir yorum yapmadı ancak ilk teftiş tarihi hızla yaklaşıyor.”
"Başka yerlere de baktık ama onlar kıtlığı fark ettiler ve piyasa değerinin çok üzerinde fiyatlar talep ediyorlar."
"Ne kadar?"
"Normal fiyatın dört katı."
"Bunlar sıradan tüccarlardan daha iyi değiller."
Bu kadar fahiş fiyatlar karşısında deneyimli bir tüccar bile şaşkına döner.
"Ve en ucuz seçenek?"
"Normal maliyetin yaklaşık üç katı, ancak incelendiğinde kalitesinin düşük olduğu görüldü."
"Bunu İmparatorluk içinde temin etmenin bir yolu yok mu? Tek bir yer bile yok mu?"
Başkent Kellefelt'teki merkez ofisinde yurtiçi dağıtımdan sorumlu şube müdürü, bu soru üzerine başını salladı.
"Son canavar boyunduruğundan sonra, rezervlerimizin çoğunu tükettik, bu yüzden yeterli miktarda güvence sağlamak zor. Ancak, Kont Kidson'ın ailesi bir koşul önerdi."
"Bir şart mı?"
Jack Kellefelt'in alnında derin çizgiler belirdi.
Kont Kidson'ın ailesi, düzenli olarak ticaret yaptıkları Kellefelt'ten uzaklaşmaya başlamıştı. Bu, başka bir ortak buldukları anlamına geliyordu.
Kidson ailesi eski aristokrat partinin çekirdek gruplarından biriydi.
Bir başka deyişle, Dük Hexagon'un ev hapsinden serbest bırakılması için hazırlıklar yapılıyordu.
İmparatorluk içindeki her şey tek bir noktada birleşiyordu.
"Durum dikkate alınmaya değmezdi, bu yüzden daha önce bildirme gereği duymadım."
Şube müdürü bir belge uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Contract Husband Resembles the Male Protagonist
RomanceEvliliğe dört ay kaldı. Kocamın sık sık dışarı çıkması şüphe uyandırmaya başladı. Her sabah şafak vakti yola çıkıyor ve gece geç saatlerde dönüyor, bu da soruları gündeme getiriyor. Ancak tuhaf bir şey yoktu. Sadece çok çalışıyor ve eve geliyor. Zat...