47.Bölüm

100 15 0
                                    

“Ejderhayı avlarken pek çok silah hasar görmüş olmalı.”

“Evet, bunu rapor etmek üzereydim.”

“Ek bütçe ayırın. Güney bölgesinde yapılan son soruşturmadan elde edilen para önemli miktarda olmalı.”

"Gerçekten Majesteleri."

Yakın zamanda Kiedland bölgesini bizzat ziyaret eden Soho, Lady Lockhart'ın girişimi sayesinde zenginleşen mali durumu anımsadı.

Bu Leydi'nin nezaketi sayesinde beklenmedik bir olaydı. Bu olaydan sonra Soho, İmparator'un Leydi Lockhart'a olan takıntısını bir nebze olsun anlamaya başladı.

"Ancak Majesteleri, zırh tedarikiyle ilgili ufak bir sorun var."

Dale başını kaldırıp ona baktı.

“Zırhın birleşim yerlerine giren bir parça var. Ne kadar hassas olursa hareket kabiliyeti de o kadar iyi olur ama atölye alev aldı ve teknolojiyle ilgili belgeler kayboldu.”

“Belgeler yansa bile ustalar ortalıkta değil mi?”

“Olay bu… Ne yazık ki tahliyenin gecikmesi nedeniyle çok sayıda usta yaralandı ve şu anda çalışamıyor.”

"Yerine kimler gelecek?"

“Çıraklar kalsa da becerileri sınırlıdır. Zanaat detaylı bilgi gerektiriyor, bu yüzden sözlü olarak aktarmak zor, bu da bizim için zorlu bir durum haline geliyor."

“Kış eğitimlerini planlandığı gibi gerçekçi bir şekilde yürütmek zor görünüyor.”

“Öyle görünüyor. Çözüm sağlayacak bir cüce bulamazsak, uzun süredir saklanan cüceleri bulmak gökyüzünde yıldız aramaya benzer. Ah, ama bir seçenek daha var.”

"Konuşmak."

"Dük Cassion Schultz'dan tavsiye alabiliriz."

“…..”

“Eğer bu, Kule Ustası Duke Schultz'sa, bilme ihtimali yüksektir. Büyücü Kulesi'nin uzun tarihi göz önüne alındığında cüce teknolojisi üzerine kitapları olması muhtemeldir."

"Anlıyorum."

Dale derin düşüncelere dalmış halde eliyle çenesini destekleyerek başını salladı.

"Soho."

"Evet majesteleri."

Soho sessizce geri çekilmek üzereyken Dale onu geri çağırdı.

“Son zamanlarda bir şeyi merak etmeye başladım.”

“Evet, lütfen bana ne olduğunu söyle.”

Soho içten içe şaşırmıştı. İmparatorun dünyayı merak etmesi görülmemiş bir şeydi.

Her zaman her şeye ilgisiz görünüyordu!

"Birinin gece gizlice dışarı çıkmasının nedeni ne olabilir sence?"

"Gece mi Majesteleri?"

"Kişinin genellikle geceleri hareket etmediğini varsayarsak."

"Ah, doğru."

Soho dikkatle dinlerken Dale yavaş konuşmaya başladı.

“Birdenbire akşamları dışarı çıkmaya başladılar.”

"Ah evet."

"Benden bir şey saklamaya çalışıyorlar, düşürdükleri bir nesneyi de hemen sakladılar."

"Anlıyorum."

“Bir gün çok yoğun parfüm kokuyorlardı ve makyaj yapıyorlardı. Görünüşe göre periyodik olarak birisiyle tanışıyorlar.

“Ah, bu kesinlikle şüpheli…”

Soho içgüdüsel olarak aceleyle yanıt vermekten kendini alıkoydu.

'Majesteleri işle ilgisi olmayan sorular sorduğunda, bu genellikle Leydi'yi ilgilendiriyor.'

Soho bu sorunun ardındaki niyeti düşündü.

'İmparator sorunlu.'

Ve bu sıkıntı şuydu…

Soho soruları yavaşça yeniden düşünürken ifadesi karardı.

Gece gezileri, bir şeyler saklamak, parfüm, makyaj. Başka bir deyişle normalde yapmadıkları şeyleri yapıyorlar.

Sebebi ne olabilir?

…Sadakatsizlik.

Soho, vardığı sonucun yanlış olmasını umutsuzca umuyordu.

Ama bunların hepsi birisinin bir ilişkisi olan kalıplara işaret ediyordu.

Leydi Majestelerine sadakatsizlik ediyor olabilir mi…!

"Ne düşünüyorsun?"

“Evet, bence…”

Soho, imparatorluk sınavlarındakinden daha ciddi bir baskı hissetti.

"Majesteleri için özel bir hediye hazırlıyorlar gibi görünüyor."

Soho dünya barışı adına bir şeyleri saçmalamaya karar verdi.

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin