4.Bölüm

293 15 1
                                    

"O çok ağır...!!!!"

Şimdilik onu içeri sokmayı başardım.

Beklendiği gibi vücudunun her yeri kaslarla dolu olan adam kaya kadar ağırdı.

Yere yığılmadan önce onu zar zor halının üzerine sürüklemeyi başardım.

"Ha, ha, bu... öf, öf..."

Onu kurtarmak için getirdim ama hâlâ birçok şüpheli durum vardı.

Emma'nın gönderdiği bu kişinin doğru kişi olup olmadığından tam olarak emin değildim.

"Bu görünüme sahip bir insan tesadüfen dünyada figüran olarak doğabilir mi?"

Fazla yakışıklıydı ve bu onu daha da şüpheli gösteriyordu.

Odaklanmamı yeniden sağlamaya çalıştım ve adamın cübbesini çıkardım.

Çantası ya da eşyası olmadığı için bornozun içinde bir şey olabileceğini düşündüm.

"Gerçekten orada!"

Sırılsıklam bornozu karıştırdıktan sonra eşyalarından biri hızla ortaya çıktı.

"Paralı asker rozeti mi?"

Tahtadan yapılmış uzun, kahverengi bir rozetti.

Bunu zaman zaman gördüm.

Paralı askerlerin durumunu kanıtlamak için kullanılan bir rozetti.

Paralı askerler genellikle S sınıfından D sınıfına kadar sıralanıyordu ve bu adamın rozetinin üzerinde "A sınıfı" yazıyordu.

"A notu onun oldukça etkileyici olduğu anlamına geliyor."

"Adı Dale."

Dale, oldukça yaygın bir isim.

"İmparatorun adı değil."

Orijinal eserdeki İmparatorun adı çok daha uzundu.

'Birinci Biber Biber Domates' kadar uzun bir şeydi ama bu isimle en ufak bir benzerliği yoktu.

Yine de İmparator oldukça yakışıklı bir adam gibi görünüyor.

Tür 19 puanlı olduğundan, görünüşe daha az odaklanıldı, ancak onun çirkin olduğuna dair bir açıklama yoktu.

"Bana söyleme..."

Adama baktım ve parmaklarımı saçlarının arasından geçirdim.

"Evet. Onun da saçları siyah."

Orijinal eserdeki İmparator, sarı saçlı ve mavi gözlere sahipti; güç, zenginlik ve kuvvete sahip tipik bir erkek başrol ve aristokrattı. Bu adam olamaz, evet.

Ama eğer saçını özenle boyamış olsaydı...

"Affedersin."

Çenesini dürterek uzattım.

"Onun da sakalı siyah. Evet, sakalını boyayamazsın."

Peki gözleri ne renkti?

"Genelde bu kadar kaba ve müdahaleci değilim ama bu benim sonum olacak."

Adamın göz kapaklarını yavaşça kaldırdım ve gözlerimi genişlettim.

"İrisleri altın renginde."

Altın süsen mi?

Bu her gün göreceğiniz bir şey değil...

"Normalde bu düzeyde bir görünüme sahip biri fazladan olmazdı. O dünyanın kaldıramayacağı bir güzellik."

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin