Daha sonra küçük bir el beni tuttu.
Bu, lordun torunu Sophia'ydı.
"Kayıp."
"Lütfen büyükbabamı kurtarın! O benim sahip olduğum tek ailem!
"Pekala, bir şey sorayım. Cosyflower adında bir bitkiniz var mı?"
"Sanırım buna sahip değiliz... Depoladığımız ilacın neredeyse tamamını tükettik."
Lordun hastalığını tedavi etmek için depolarındaki en iyi bitkileri tüketmiş olmalılar.
"Kieland'den yardım isteyebilir misin? Leydi Adeline Kiedland burada yaşıyor, öyle görünüyor ki ona sorabilirsiniz."
"...Leydi Adeline günlerdir kendini odasına kilitledi ve dışarı çıkmadı."
Bakışlarımı benden kaçırırken Sophia'nın sesi azaldı. Yurta'nın ifadesinden bunu anlayabiliyordum.
'Gücendi ve çok utandı.'
Ama isteyerek çıkmaması daha iyiydi.
"O halde lütfen Cozyflower yerine bu bitkileri benim için temin et."
Bir not verdim ve sesimi alçalttım.
"Rab'bin kollarını ve bacaklarını tutmaya yardım edebilir misin?"
"Evet anladım! Peki tedavide nasıl bir yöntem kullanacaksınız...?"
Güm!
İlaç şişesini lordun ağzına soktum.
"Ah! Gragh! Öksür, öksür, ah!"
"Büyük baba!"
"Sorun değil. Acı olduğu için biraz telaşlanıyor. Lütfen kollarını ve bacaklarını tutun."
Gerçekte ilaç çok etkiliydi ama aynı zamanda oldukça acı vericiydi.
"Bu gerçekten doğru mu? Büyükbabam çok acı çekiyor gibi görünüyor!
"Bayan Anne, bu tam olarak nedir?"
"Tapınağın hazinesinden gelen kutsal su, çok eski bir çare."
"Kutsal su...!"
Şişenin üzerindeki tapınağın amblemini tanıyan Yurta ve Sophia, hemen lordun uzuvlarına bastırdılar.
Sonuçta kutsal su pahalıydı.
"Vay canına! Bu kadar."
Kutsal suyun son damlasına kadar silkeledim ve onu Tanrı'ya verdim.
"Ama eğer kutsal su ise... bu büyükbabanın ciddi bir hastalığa yakalandığı anlamına mı geliyor? Gerçekten ruhları mı görüyor?"
"HAYIR."
Dedemin uzun zaman önce yaşadığı hastalık sıradan bir hastalık değildi.
Bu tam olarak...
"Zehirlendi."
* * *
Aldığım parayı saydım.
"Bankaya gittin mi?"
Gece geç saatlerde eve dönen Dale, şaşkın bir bakışla yanıma yaklaştı.
Başını köpek yavrusu gibi eğerek yanıma oturdu.
"Dale, yüzün o kadar parlak ki konsantre olmam çok zor."
"...Üzgünüm."
Dale kızaran yanaklarını eliyle kapattı.
Ancak benden pek uzaklaşmadı ve etrafımda dolaşmaya devam etti.
"Bu para Grunwald Kontu'ndan mı?"
Bana biraz endişeyle baktı.
"Neden? Zaten fakirleşmiş bir alandan son parayı gasp etmiş olabileceğimden mi endişeleniyorsun?
"...HAYIR."
Onun inkarının gelmesi yavaş oldu.
Ama sebepsiz yere başkalarının parasına göz dikmem.
Özellikle de inzivaya çekilmek zorunda kalacağım yer olan Grunwald; Ben böyle bir şey yapmazdım.
"Bu bir ön ödemedir."
Masadaki para çantasını işaret edip açıkladım.
Bu aynı zamanda Aide Yurta'nın ödediği aracılık ücretimin kalan kısmının iadesini de içeriyordu.
"Bir ön ödeme... Lord'un şatosuyla bir sözleşme mi imzaladın?"
"Evet. Bir işim var Dale.
"Bir iş?"
Dale'in gözleri şaşkınlıkla büyüdü.
"Bir süreliğine kaleye gidip gelirken Tanrı'nın sağlığıyla ilgilenmeyi kabul ettim."Rab'bin sağlığını yönetmek için ara sıra Rab'bin şatosunu ziyaret eden bir doktor olarak çalışmaya karar vermiştim.
İmparator her bölgeye emir verdiğinde ilk haberi kim alacak?
Bu, bölgenin efendisiydi.
Bir gün, eğer İmparator beni ciddi bir şekilde aramaya başlarsa, haber muhtemelen ilk önce Lord'un şatosuna ulaşacaktır.
Yani, Lord'un şatosunda olmak, İmparatorun beni bulduğuna dair haberleri veya onunla ilgili herhangi bir değişikliği hızlı bir şekilde almamı sağlayacaktı.
Ayrıca aylık sabit bir ücret konusunda da anlaşmaya varıldı.
Bu, yiyecek masraflarını zar zor karşılamaya yetiyordu, ancak küçük bir miktar para bile, eğer düzenliyse, hane halkının mali durumunu istikrara kavuşturabilir.
Ve şimdi, şu anda onun yerine Rabbin görevlerini yürüten Yurta'dan bir söz daha aldım.
"Tanrı'nın şatosunun arkasındaki ormandaki bahçe alanının bana devredilmesini ayarladım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Contract Husband Resembles the Male Protagonist
RomanceEvliliğe dört ay kaldı. Kocamın sık sık dışarı çıkması şüphe uyandırmaya başladı. Her sabah şafak vakti yola çıkıyor ve gece geç saatlerde dönüyor, bu da soruları gündeme getiriyor. Ancak tuhaf bir şey yoktu. Sadece çok çalışıyor ve eve geliyor. Zat...