61.Bölüm

52 10 0
                                    

"Orada bana benzeyen biri var mı?"

"Samuel Lockhart... evet, orada."

Bunu ima etmek istememiştim ama Dale'in hafızası keskin olmalı ki Samuel'in adını hemen hatırladı. 

Beni bir ara sokağa sakladı ve dışarı baktı. Sonra aceleyle başlığını çekti.

'Dale neden bunu yapıyor?'

Ben merak ettim, ama o anda Dale çömeldi.

"Sadece geçiyorlarmış gibi görünüyor. Biraz beklersek, sorun olmaz."

Sonra sıcacık bir kucaklama sardı beni. 

Sıcak, geniş göğsünde bu kadar sıkı tutulmak tuhaf hissettiriyordu. 

Sert kolları, beklenmedik derecede yumuşak göğsü ve hoş kokusunun birleşimi kalbimin hızla çarpmasına neden oldu. 

Başımı ona yasladım ve sokuldum, Dale'in sokağı ciddi bir şekilde taradığını izledim.

“..…!”

"Gittiklerinde bana haber ver. Bacaklarım yoruldu, bu yüzden bir süre sana yaslanacağım."

"…Peki."

Dale hafifçe öksürerek başını salladı.

* * *

“Kaptan, bir şey buldunuz mu?”

"Az önce kız kardeşimi gördün mü?"

"Lady Lockhart'tan mı bahsediyorsunuz?"

Yaklaşık beş metre ötede gümüş saçlı, mavi gözlü genç bir adam konuşuyordu. 

İkinci Şövalyeler Tarikatı'nın başındaki yüzbaşıydı.

Onun, eski Marquis Lockhart'ın en iyi zamanlarındaki tıpkısının aynısı olduğu söylenirdi.

Bu adam, Lockhart ailesinin en büyük oğlu Samuel Lockhart'tı.

Bugün İkinci Tarikat başkentin merkezi kesiminde devriye geziyordu ve Samuel tanıdık bir yüz gördüğünü düşündü.

"Kız kardeşime benzeyen bir kadın vardı."

Samuel, Enya'nın hayaletini yanlış anlamış olamazdı; onu pek sık düşünmüyordu.

Şövalye üniformasını giymiş, hızlı adımlarla yürüyordu.

"Herkes burada kalsın."

"Kaptan? Nereye gidiyorsun!"

"Yanılmış olamazdım."

Samuel'in gözleri kesin bir şekilde parladı. Hemen sokağa doğru koştu.

"Kesinlikle oradaydı. Enya Lockhart."

Üç yıl geçmişti ama on yıldan fazla bir süredir birlikte yaşamalarına rağmen onu tanıyabiliyordu. 

Eğer bir hayalet değilse, şüphesiz Enya'nın yüzüydü. 

Samuel, emin adımlarla, izlediği noktaya doğru yöneldi. 

"Gerçekten o olabilir mi?" 

Adımları hızlandı. 

O, bir gecede ortadan kaybolan ve tüm aileyi terk eden, onun sinir bozucu küçük kız kardeşiydi. 

Hatta sırtı haşlanan bir buzağı bile onun gibi çırpınıp durmazdı. 

Lady Lockhart'ın kaybolması önemli bir olaydı. Tek kesinlik, bunun bir kaçırılma değil, gönüllü bir kaybolma olduğuydu. 

Ne zaman döneceğini veya dönüp dönmeyeceğini kimse bilmiyordu. 

"O hep başkentte miydi?" 

Samuel'in alnı çatıldı. 

"Enya Lockhart!"

Güm!

Binanın köşesini dönünce Samuel'in gözleri büyüdü. 

Onun olduğundan emin olduğu yerde kimse yoktu. 

"…Garip." 

Etrafa baktı. 

Sokakta sadece sıradan insanlar ve birbirlerine sarılan tuhaf bir çift vardı.

'Olabilir mi…?'

Samuel çifte baktı. 

'Şu kadının kahverengi saçları var.' 

Enya'nın da tıpkı kendi saçları gibi parlak gümüş saçları vardı; gençliğinde babasınınkine benzeyen parlak bir gümüş. 

O kadın Enya olamazdı. 

Muhafazakar bir şövalye için, kucaklaşan bir çiftin görüntüsü oldukça şok ediciydi. Ama kız kardeşi olmadığı için, bu onun endişesi değildi. 

Samuel adamı gözlemledi. Oldukça iriydi, tartışmasız Samuel'in gördüğü en iri adamlardan biriydi. 

Adamın şövalye olup olmadığını ya da onu şövalyeliğe kabul etmeyi düşünmesi gerekip gerekmediğini merak etti. 

"Kaptan!"

"Mulder."

"Saraya geri dönmemiz gerek. Şimdi yola çıksak bile akşam yoklamasına yetişmemiz zor."

"…Peki."

Samuel, pişmanlık duyarak son bir kez adamın sırtına baktı ve sonra yüzünü çevirdi.

"Çare yok."

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin