Gururla göğsümü okşadım.
"İmparatorluk Divanı'nı dürtmeye devam ettim."
"...!"
İmparator biraz bile dinlenmemeli.
Kesinlikle.Beni aramayı düşünemeyecek kadar acil bir programla meşgul olması gerekiyordu.
Elbette aşırı çalışmaktan da ölmemeli.
Eğer ölürse, Altıgen Dük Hanesi ve müttefikleri zombiler gibi ayaklanarak imparatorluk sarayını ele geçireceklerdi.
O zaman ailemiz sayıca üstün olacak ve yok olmaya mahkum olacaktı.
'HAYIR. Her iki taraf için de topyekun bir yok oluşun sonu daha kötüdür. İmparatorun hayatta kalması çok daha iyi.'
Bu yüzden İmparator ölmeyecek kadar durmadan çalışmak zorundaydı.
Bu yüzden beni düşünemedi bile!
Bu yüzden önemsiz konulara dikkatini veremiyordu!
Orijinal hikayeyi bildiğim için kötü adamların önemli bölümlerini not ettim ve ipuçları aramaya başladım.
'Bulduğum her şeyi imparatorluk sarayına yerleştirdim.'
Çok ihtiyatlı bir şekilde.
Birisi aracılığıyla.
Yani İmparator sürekli olarak iş bombardımanına tutulacaktı.
Kendisine getirilen tüm yolsuzlukları başarılı ve hızlı bir şekilde ele alması, insanlara kanlı tahtın rezilliğini unutturmuştur.
Artık imparatorluğun çoğu tarafından seviliyor, sert ama adil bir hükümdar olarak övülüyor ve şimdiye kadarki en büyük, karizmatik ve zorlu İmparatorlardan biri olarak kabul ediliyor.
Acımasız bir süreçti itiraf ediyorum ama sonuç onun için de faydalı oldu.
"İyi fikir, değil mi? İmparator çalışmayı seviyor ve ben de onu meşgul edeceğim."
"...."
"Dale mi? Sorun nedir?"
"İyi bir fikir...."
Cümleyi tamamlamakta zorlandı.
"...Aslında."
"Sağ?"
İmparator, ona bildirdiğim her şeyi korkunç derecede hızlı ve doğru bir şekilde ele aldı.
Neredeyse bir dostluk duygusu hissetmem için yeterliydi.
'İmparatoriçe olmam için bana İmparatorluk fermanını göndermenin kaderi olmasaydı, iyi ortaklar olabilirdik.'
İmparator artık olacağı çılgın hükümdar gibi görünmüyordu. Ancak bu orijinal hikayede de geçerliydi.
Önce güvenlik.
Unutmayalım.
İmparatora gönderdiğim gizli mektupların çoğu orijinal hikayede de yer alan çok önemli konularla ilgiliydi.
Özellikle Altıgen Dük Evi hakkında.
Altıgen Dük Evi'ne bir zamanlar Tüm İnsanların Meleği deniyordu.
Soylulara özgü olmayan bir şekilde kendilerini yoksullara yardım etmeye adadılar ve herkese örnek oldular. İmparatorluk genel olarak bitki yetiştirmek için iyi topraklardan yoksundu.
Bu nedenle şifalı otların fiyatı yüksekti ve tedavi görmek büyük bir bedel ödemek anlamına geliyordu.
Bir gün Hexagon ailesi ortaya çıktı ve özel bir ilaç dağıttı.
Tek dozla tüm acıları dindiren bir ilaç.
Herkes onu on yıldan fazla bir süredir tüketen Hexagon Duke'a teşekkür etti ve övdü, ancak gerçekte bu asla tüketilmemesi gereken karanlık bir ilaçtı.
Tüm hastalıkları iyileştirmedi ama acı hissini uyuşturdu.
Son derece bağımlılık yapıcıydı ve almayı bırakmak imkansızdı.
Hexagon Dükü böylece yoksul ve güçsüzlerin kontrolünü ele geçirdi ve Hexagon'a saygı duyan takipçiler yarattı.
Önceki İmparator buna tolerans göstermişti.
'Hexagon Duke'un sonu ev hapsiydi.'
Şu anki Altıgen Dükü kuzeydeki bir malikanede hapsedilmişti.
Uzun süredir yürüttükleri karanlık deneyler, mevcut İmparator iktidarı ele geçirdiğinde Hexagon'u ortadan kaldırmak için yeterli kanıt olmadığı anlamına geliyordu.
Ancak İmparator'dan daha fazla etkiye sahip olan Altıgen Dük'ü dizginlemek yine de önemli bir başarıydı.
Hiç kimse mevcut İmparatorun önceki imparatoru tahttan indirebileceğini düşünmemişti.
Altıgen önceki imparatorla birlikte düştü.
'Ve sonra, orijinal hikayede de gördüğüm gibi, Hexagon'un astlarını gizlice azar azar dürttüm.'
Hexagon hapsedildiğinde bile hareketsiz oturacak biri değildi.
Astları aracılığıyla dış dünyayı manipüle etmeye devam ettiler ve ben, Hexagon'un astlarının kim olduğunu hatırlayarak, isimsiz olarak İmparator'u onlar hakkında dürttüm.
"İmparator işinde gerçekten iyiymiş gibi görünüyor."
"....."
Hexagon çökerken, Hexagon'un etki alanlarının sakinleri, uzaklaşan bir dalga gibi diğer alanlara kaçtı.
İmparator bu insanları barındıran bölgelere vergi indirimi teklif etti.
İmparator'un onayını alan yakındaki topraklar, göçmenleri alıp onları yerleştirdi ve Hexagon'a bağımlı olan komşu toprakların çoğu, dük evine sırtını döndü.
Böylece Hexagon coğrafi olarak izole hale geldi ve daha da hızlı bir şekilde güç kaybetti.
"İmparatorluk Sarayı'nda vergi toplama mevsimi şu anda, bu yüzden meşgul olmalı... Ah! Ancak şövalye tarikatının kış eğitiminden önce biraz nefes alma alanı olmalı, bu yüzden daha fazla görev eklemenin zamanı geldi."
Gülümseyerek bir not defteri çıkardım.
"Teşekkür ederim! Şimdi düşündüm de, önceden yazmalıyım."
Gümbürtü.
Büyük bir el not defterini kapladı.
Farkında olmadan kalemimle Dale'in elini çizdim.
"Dale! İyi misin? Çabuk temizle."
Islak mendille elini kuvvetlice sildim.
"Mürekkep kolay kolay çıkmayacak. Acıtıyor mu? Ne yapmalıyız?"
"Anlıyorum..."
Dale'in iç çekişi odayı doldurdu.
"Başından beri sendin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Contract Husband Resembles the Male Protagonist
RomanceEvliliğe dört ay kaldı. Kocamın sık sık dışarı çıkması şüphe uyandırmaya başladı. Her sabah şafak vakti yola çıkıyor ve gece geç saatlerde dönüyor, bu da soruları gündeme getiriyor. Ancak tuhaf bir şey yoktu. Sadece çok çalışıyor ve eve geliyor. Zat...