"Artık bunların hepsi benim."
".....!"
Lord'un gözleri şaşkınlıkla açıldı.
"Bu eski haritaya göre satın aldığım şey lordun kalesinin arkasındaki bahçenin tamamıydı."
Haritada bir alanı parmağımla daire içine aldım.
"Burada bahçe olarak işaretlenen her şey bana aittir."
"Yani...!"
"Sağ?"
"Bu doğru. Evet öyle. Hastalığımdan kurtuldum; sana ne veremeyeceğim?"
Gülümseyen yüzümü çürütemeyen Rab, iddiamı kabul etti.
"Ve çorak araziyi de bana ver. Araziyi orijinal durumuna nasıl döndüreceğimi biliyorum."
"Çok iyi. Size istediğiniz kadar vereceğim, Bayan."
Lord'dan kesin bir taahhüt aldım.
Grunwald ülkesi sadece burada değildi, aynı zamanda çeşitli yerlerde canavar cesetlerinin kalıntıları da vardı ve bu da yaşamın gelişmesini engelliyordu.
Canavarların kemiklerinde toprağı mahveden toksinler var.
Bu, yöntemi Hexagon'dan öğrenen Kiedland'in Grunwald'ı yavaş yavaş çalmak için yaptığı akıllıca bir oyundu.
Daha sonra burası Hexagon'un bitki bahçesi için kullanılan arazi oldu.
'Orijinal hikayede burası Hexagon'un gizlice bitki yetiştirdiği yerdi.'
Kiedland adını düşünürken onu nerede duyduğumu fark ettim.
Bu, Hexagon'un İmparator'un gözlerinden uzakta başka bölgelerde gizlice arazi satın almak ve şifalı bitkiler yetiştirmek için kullandığı ailenin adıydı.
Kiedland orijinal hikayede yalnızca fazladan bir kötü adamdı.
"Küçük fidanları kutsaması için bir rahip çağırın. Çok küçük olabilirler. Bunları dikmek bile toprağı hızla arındıracaktır."
Büyüyü ortadan kaldırmanın tek yolu buydu.
"Teşekkür ederim, gerçekten teşekkür ederim Bayan Anne."
"Fakat bir rahip bulmak pahalıya mal olabilir... Artık madenleri geri aldığımıza göre sorun olmaz ama onların programlarını ayarlamanın zor olduğunu biliyorum."
Yurta'nın endişesi geçerliydi.
Rahipler yukarıdan emir verilmedikçe tapınağı nadiren terk ederler ve bir randevu ayarlamak genellikle uzun zaman alır.
"Sorun değil. Bir rahip tanıyorum."
"Gerçekten mi?"
"Evet. Onlarla konuşacağım. Parayı sağlayabilir misin?"
"Elbette! Bu toprakları canlandıracak her şey!"
Lord çok heyecanlıydı.
Gerçekten bir rahip tanıyordum.
'Gerçi biraz yozlaşmış biri.'
"Onun önünde aşk yeminimizi bile ettik."
Cevabım üzerine Dale'in gözleri sanki gerçekten iyi olup olmadığını sorguluyormuş gibi genişledi.
Fısıldadım,
"Sorun değil, onun kutsallığı gerçekti. Ama Dale, bugün vaktin var mı?"
"Gitmem gereken yerler var..."
"Gerçekten mi? Vaktiniz olursa birlikte gidebiliriz diye umuyordum. O zaman boşver."
Meşgul Dale'i bırakmaya karar verdim.
"Gitmek zorunda değilim."
"Az önce yapacak işlerin olduğunu mu söyledin?"
"Öyle yapıyorum ama hiçbir şey sizinle olan sözleşmemizi yerine getirmekten daha önemli değil Bayan Enya."
Onun güven verici sözleri yüreğimi ısıttı.
"O zaman birlikte geziye çıkalım mı?"
Beni dinleyen Dale, uzun süre düşündükten sonra kızardı.
"Bu bir randevu mu?"
* * *
"Eğer soruşturmacılar dışarıdaysa, yakında Grunwald'da olacaklar, bu yüzden onlardan uzaklaşmak istiyorum."
Dale'i geçen sefer ziyaret ettiğimiz pazar yerine götürdüm.
"Dale mi? Neden çok sessizsin?"
"...Sebep yok."
"Buradan hoşlanmıyor musun?"
"Beğendim. Ben sizinle olduğum sürece Bayan Enya."
Ama biraz üzgün görünüyordu, yoksa yanılmış mıydım?
"Buraya. Bu taraftan."
Gül şeklinde bir amblem gösterdim ve bir mağazaya girdim.
"Anladığım kadarıyla Leydi Rosanna'nın misafiri."
"Bir eşya almaya geldim."
"Bir süre bekleyin lütfen."
Sahibi gibi görünen bir adam bir yığın kutu getirdi.
Tıklamak.
Kutular parayla doluydu; toplam 3,7 milyon krobat, Leydi Rosanna'nın bir kolye için yaptığı ödemenin tamamı.
Kutuları inceleyen Dale parmaklarını şıklattı.
"3,7 milyondan fazla crobat gibi görünüyor."
"Bu doğru."
Tek başına bitki yetiştirmek işe yaramaz; para kazanmak için satılmaları gerekiyor.
"Aslında 5 milyon crobat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Contract Husband Resembles the Male Protagonist
RomanceEvliliğe dört ay kaldı. Kocamın sık sık dışarı çıkması şüphe uyandırmaya başladı. Her sabah şafak vakti yola çıkıyor ve gece geç saatlerde dönüyor, bu da soruları gündeme getiriyor. Ancak tuhaf bir şey yoktu. Sadece çok çalışıyor ve eve geliyor. Zat...