72.Bölüm

13 3 0
                                    

"Işıklı Taşlar karşılığında, güney şubemizin kendi topraklarına taşınmasını, mevsimsel hastalıklara karşı kullanılan 3.000 kök Remisilin ve kalelerinin onarımı için fayans verilmesini talep ediyorlar..."

"Teklifi reddet."

Jack inanamayarak dilini şaklattı.

"Buna yoldan geçen bir köpek bile güler."

Peki güney şubesinin taşınması planlarından nasıl haberdar oldular?

Jack kaşlarını çattı.

"Şimdilik yurtdışından Luminous Stones'u güvenceye alın. Majesteleri en yüksek kaliteyi bekliyor."

"Ama eğer bu şekilde devam edersek, ticaret loncamız kar yerine zarara uğrayacaktır."

"Bazen bazı insanları güvence altına almak için kayıplara katlanmak gerekir."

O kişi şu anki imparatordu.

Onun kayıp gitmesine asla izin veremezlerdi.

Tok tok.

"Girmek."

Tam o sırada ofisin kapısı açıldı ve bir görevli Jack'e yaklaştı.

"Nedir?"

"Çok özel bir misafir geldi."

Jack sinyali anladı.

Majesteleri, İmparator, bizzat gelmişti.

Ama önceden haber vermeden?

"Bu özel konuğun düşündüğünüz kişi olduğundan emin misiniz?"

Son on yıldır İmparator asla bu şekilde davranan biri olmamıştı.

Eğer güney koluyla ilgili bir söylenti yayılmışsa, birisinin onun İmparator'la olan ilişkilerini bilmesi ve onu taklit etmeye çalışması mümkündü.

Jack, muhafızları çağırıp çağırmaması gerektiğini kısaca düşündü.

Sonra yaklaşan ayak seslerini duydu. Jack gözlerini kıstı ve kapıya baktı ve o anda, maskesiz beliren yabancı yüz karşısında afalladı.

"Uzun zaman oldu."

Bu Majesteleri İmparator mu?

Ama İmparator'un sarışın olması gerekmiyor muydu? Bu genç adamın siyah saçları vardı. Ancak, o buyurgan bakış, o olağanüstü varlık, bunun gerçekten Majesteleri olduğunu açıkça gösteriyordu.

Ses, şüphesiz Majestelerinin sesiydi.

Peki neden...

"Tekrar görüştük, Tüccarlar Loncası Başkanı."

Resmen mi konuşuyordu?

* * *

"Seni neredeyse tanıyamıyordum. Ha-ha. Ha..."

"Daha önce de söylediğim gibi, sizi tekrar görmek için geri döndüm."

Jack tüm dikkatini sesine verdi.

Majestelerinin neden aniden yüzünü gösterdiğini ve saygı ifadeleri kullandığını anlayamıyordu. Bu bir tür yeni test miydi? Ama eğer durum buysa...

"Dale. Bornozunu çıkar, içerideyiz."

Genç bir kadını da yanında getirmiş olamazdı.

Ama kimlik kartı ve ses, şüphesiz İmparator Hazretleri'ne aitti.

Hayır, bunu başka bir açıdan düşünelim.

Belki de yüzünü tam da bu kadın yüzünden açmıştı. Jack'in bir tüccar olarak içgüdüleri onu bu yöne yönlendiriyordu.

Eğer bu doğruysa, İmparator'a bu kadar rahat emirler verebilen bu genç hanım kimdi? İmparator ona ne kadar değer veriyor olmalıydı?

Jack'in zihni hızla çalışıyordu, sadece paranın kokusunu değil, daha da büyük bir şeyi hissediyordu.

Gelecek.

"Ha-ha! Ah, o konuya mı atıfta bulunuyorsun, değil mi? Elbette hatırlıyorum. Bunu bekliyordum."

Gerçek şu ki, İmparator'un neye atıfta bulunduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Majestelerinin son söylediği tek şey şuydu:

"Işıklı Taşları hazırlamanın zamanı geldi."

Başka bir baskı olmazdı değil mi?

Önemli bir müşterinin sözlerinin bir kulağından girip diğerinden çıkmasına asla izin veremezdi.

Ama tüccar olarak geçirdiği kırk yıllık tecrübe, bu kadının önemli bir şeyin anahtarını elinde tuttuğunu söylüyordu.

'Acaba o... sevgilisi mi?'

"O sohbete başlayalım."

"Evet, o konuşma."

"......"

"......?"

Jack, Dale'in ne hakkında konuştuğunu hemen anladı.

"Işıklı Taşlar'dan bahsediyorsun, değil mi?"

Jack, telaş belirtisi göstermemek için rahatça sandalyesine yaslandı. Sanki bu ofis dinlenmiş gibiydi; tam da Aydınlık Taşlar konusunun tartışılacağı sırada ortaya çıkmışlardı.

Jack, yılların deneyimiyle keskinleşen tüm tüccar içgüdülerini harekete geçirdi.

'O onun sevgilisi değil.'

Beynini zorladı, o yüzü daha önce nerede gördüğünü hatırlamaya çalıştı. Zihni binlerce gayriresmi isim ve yüz kayıtlarını karıştırdı.

'Lockhart Hanedanı'nın kızı.'

Enya Lockhart.

Saç ve göz rengi farklı olsa da-gümüş yerine kahverengi-bunda şüphe yoktu. Majestelerine bu kadar yakın olabilecek tek kadın, İmparator'un kendisi tarafından resmen evlenme teklifi edilen kadındı.

Kılık değiştirerek gelmiş olmaları kimliklerinin bilinmesini istemedikleri anlamına geliyordu.

Jack bütün hesaplamalarını yapmıştı.

"Belki de saygıdeğer misafirin elinde büyük miktarda Aydınlık Taşlar vardır?"

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin