54.Bölüm

82 14 0
                                    

"Ama tuhaf bir şey var."

"Garip bir şey?"

Simyacının sözleri aklıma gelince saçlarımı döndürdüm.

"Ev fiyatları çok yüksek olduğu için malikanede kaldığını söyledi."

Bu bana tuhaf geldi.

Çok pahalı olduğu için taşınamadığını söylemek, pahalı olsalar bile potansiyel olarak taşınabileceği evlerin olduğunu ima etti.

Chiiik.

O anda ocaktaki çaydanlık yüksek bir ses çıkarmaya başladı.

Dale iki fincan hazırlamak ve çayı demlemek için mutfağa gitti.

"Garip olan bu mu?"

Dale sanki sevimli bir hikayeymiş gibi yumuşak bir sesle gülümseyerek konuştu.

"Buraya geldiğimde müsait tek ev olmadığı söylendi."

"......"

"Fakat şimdi yeni gelenleri barındıracak kadar ev var gibi görünüyor. Hmm... Bu tuhaf değil mi? Ah, Dale!"

Şaşırarak Dale'in yanına koştum.

Damla.

Çay fincanı yerine masaya sıcak su döküyordu.

Dale sert bir yüzle orada duruyordu.

Şşşşş!

Elini hızla soğuk suyla soğuttum.

"Bu kaynar su. Dikkatli olmalısın! Yanıklar gerçekten tehlikeli olabilir. Yaralandın mı? Bir bakayım."

Masaya dokunan eli kırmızıya dönmüştü. Hafif bir yanığı varmış gibi görünüyordu.

"Pantolonunuz ıslandı mı? Ayağın? Neyse ki kurumuşlar. Bu bir rahatlama."

Aceleyle ilk yardım çantasını getirdim ve yanığını soğuttum.

Ama Dale hâlâ sersemlemiş görünüyordu.

"Sıcak bir şeyi tuttuğunuzda orada şaşkınlıkla duramazsınız. Sen daha iyi bilirsin...."

Dale'in güzel elinin kırmızıya döndüğünü görmek beni üzdü.

Yakışıklı bir erkeğe değer verilmeli ve özenle korunmalıdır...

Yavaşça Dale'in elini iki elimin arasında tuttum. Görünüşlerine rağmen avuçları biraz sertti.

"Neden böylesin? Elimi incitmedim. Eline bak Dale."

"Başka bir ev olsaydı hemen giderdiniz Bayan Enya."

Dale'in sesi alçaktı.

"Benimle olmaktan hoşlanmıyor musun...?"

Hızla Dale'in kolunu sıvadım ve elini bir bandajla sardım.

Büyük, geniş eli sıcaklık yaydı. Bandajı bağlarken sarı gözlerine baktım.

Dale'in gözleri titredi.

"Benden gerçekten hoşlanmıyor musun?"

"Ne?"

Dale'in daha önce söylediklerini kafamda tekrarladım.

"Ah, bu. Hayır, o değil. Bunu tuhaf buldum. Seninle olmayı seviyorum Dale. Gerçekten yaptım."

"!"

"Acımıyor değil mi? Ciddi bir yanık değil. Ama ne zaman ıslansa acıtır, bu yüzden dikkatli olun."

"...Gerçekten bunu mu demek istiyorsun?"

"Evet. Kötü bir şekilde yaralanmadın. Sana hiç yalan söylediğimi gördün mü Dale?"

Aslında epey yalan söylemiştim.

Dale'in çocukça sorusu şaşırtıcı ve sevimliydi. Bandajı görünce altın rengi gözleri parladı.

"Demek istediğim bu değildi ama..."

"Ne? Kusura bakmayın, sizi duyamadım."

"Boş ver. Mühim değil."

Dale utangaç bir şekilde gülümsedi.

"Acıtır mı?"

Nazikçe Dale'in elini tuttum. Şaşkınlıkla gözlerini büyüttü ve kızardı.

"...Biraz acıyor ama emin değilim."

"Gerçekten mi? Eğer çok acı verirse uzaktaki kliniğe gitmemiz gerekecek."

"Buna gerek yok. Ama eğer ona bir daha dokunursan, acıyıp acımayacağından emin olabilirim."

"Tamam aşkım. Peki ya burası? Bu kısım pek zarar görmüş gibi görünmüyor. Tamam mı?"

Bandajlı elinin arkasını hafifçe ovuşturdum.

Beni sessizce izleyen Dale başını salladı.

"Biraz acıtır."

Dikkatlice Dale'in elini okşadım.

Her seferinde tekrarladı: "Biraz acıyor ama emin değilim."

Kendi kendime Dale'in olabileceğini düşündüm...

'Biraz ağlayan bir bebek gibi görünüyor.'

Ancak fark etmiyormuş gibi davranmak muhtemelen yapılacak kibar davranıştır.

Bugün Dale'i biraz daha iyi anladığımı düşünerek bir tatmin duygusu hissettim.


My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin