"...Aslında."
Burun delikleri hafifçe açıldı.
"Ancak bir şeyin Kellefelt'ten gelip gelmediğini kanıtlamanın bir yolu yok."
"Bu yüzden bir özgünlük sertifikası vereceğiz."
"Her şey elle yapılıyor, değil mi? Doğal olarak, her ürün bir özgünlük sertifikasıyla gelemez ve ürünler uzak bölgelere veya denizaşırı ülkelere gönderildiğinde, her zaman bir ikame riski vardır."
Jack onun sözlerini inkar edemedi.
Gerçekten de bu tür kazalar sık sık yaşanıyordu.
"Bu not büyük bir yardım olacak."
Enya taşın kenarını işaret etti.
"Kellefelt'in hedefi daha da büyük bir ticaret loncası kurmak. Ve şubelerini sahibinin çocukları arasında bölüştürmek, böylece sadece İmparatorluk'ta değil, kıtada da nüfuzlarını genişletebilirler."
Bunu nereden biliyor?
Jack, Rozanna'nın bir zamanlar laf arasında bahsettiği bir şeyi hatırladı. Grunwald'da nadir bir kolye satan bir kadından bahsediliyordu...
O Lockhart Hanımı mıydı?
Jack'in gözleri büyüdü.
"Sertifika verilmeden bile bu kalite güvence işareti Kellefelt'in ürünlerinin kolayca tanımlanmasını sağlayacak."
Jack onun sözlerini dikkatle dinledi.
"Ve Kellefelt de topluma birçok şekilde katkıda bulunuyor. Ama bu pek bilinmiyor, değil mi? Bir ticaret loncası insanlara sadece iyi niyetle yardım etmez, değil mi?"
Tıpkı soyluların sıradan insanları bir amaç uğruna desteklemesi gibi, bir ticaret loncası da toplumun imajını yeniden şekillendirmeye hizmet eder; daha doğrusu, insanların kalbini ele geçirip basit ticaretin ötesinde yeni girişimlere açılmaya çalışır.
Bu, Kellefelt'in diğer şirketlere göre geleceğe daha ileriye baktığının kanıtıydı.
Sonuçta her şey titiz bir kâr elde etmekle ilgiliydi.
"Şu anda sertifika hazırlayan çalışanları başka görevlere atayabilirsiniz ve ürünlere isim kazımak çok fazla düşünmeye gerek kalmadan daha hızlı tüketimi teşvik edecektir. Sonuçta, bu Kellefelt'in adı."
"....."
"Yakında Kellefelt kendi başına bir sembol haline gelecek."
"Ha..."
Jack geniş elleriyle yüzünü örttü.
Bu tam olarak her zaman istediği şeydi. Ticaret loncasının eski başkanı olan babasını izlerken büyüdüğünden beri hayaliydi.
Peki Lockhart ailesinin Leydisi bu durumu nasıl gördü?
'Hasta olduğunu ve evde kaldığını duydum.'
Sahip olduğu bilgilerden şüphe etmeye başladı. Onun içgörüsü, nazik bir şekilde yetiştirilmiş ve malikanesine hapsedilmiş bir soylu kadından bekleyeceğiniz bir şey değildi.
'Tam olarak nasıl...'
Bunu nereden bilebilirdi?
Yüzündeki ifade buydu.
Enya, ticaret loncasının başkanına baktı ve hiçbir şey bilmiyormuş gibi davranarak sustu.
'Bu, rakibi New Chemia Ticaret Loncası tarafından tamamen yenilgiye uğratıldıktan sonra şoktan yere yığılan eski başkanın son sözleriydi.'
Orijinal hikâyede, İmparator bir gün onunla yaptığı görüşme sırasında ona bir şey söylemişti.
"Sana yardım edeceğim. Böylece en büyük ticaret loncası olabilirsin. Babanı, eski başkanı tanıyordum. Yaşasaydı bu fırsatı değerlendirirdi."
Bu yüzden Jack Kellefelt'in babası hakkında biraz araştırma yapmıştı.
Jack'in bacakları hızla titriyordu. Zaten %90 ikna olmuştu. Şimdi tam zamanıydı.
"Ama 30 milyon Crobat hala normal fiyatın üç katı. Beş milyon Crobat'ı keseceğim."
".....!"
Derin düşüncelere dalmış olan Jack, burnunu sıkıştırdı ve bana baktı. Gözleri keskin ve dikkatliydi.
"Daha fazlasını istiyorsun, değil mi?"
Beklendiği gibi, onun sözlerinin ardındaki anlamı anlamıştı.
"Işıklı taşlara Kellefelt'in işaretini kazırsanız, daha sonra dağıtıldığında herkes Kellefelt'in adını hatırlayacaktır."
Şüphesiz ki bu büyük bir pazarlama fırsatı olacaktı. Jack de bunu biliyordu.
O sırada hiç kimse Kellefelt'in yıl sonunda İmparatorluğun sıcaklığını destekleyen güç olduğunu fark etmemişti.
"Tamam" dedi.
"Ama taşlara isim yazmak ustalık gerektirir."
Bu şüphesiz kritik bir noktaydı. Jack artık farkında olmadan Enya'ya doğru ağır bir şekilde eğiliyordu.
"Tavsiye ettiğim simyacıyı işe alın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Contract Husband Resembles the Male Protagonist
RomansaEvliliğe dört ay kaldı. Kocamın sık sık dışarı çıkması şüphe uyandırmaya başladı. Her sabah şafak vakti yola çıkıyor ve gece geç saatlerde dönüyor, bu da soruları gündeme getiriyor. Ancak tuhaf bir şey yoktu. Sadece çok çalışıyor ve eve geliyor. Zat...