39.Bölüm

130 14 3
                                    

Lord huzursuz hissediyordu.

Grunwald'ın başına bir lütuf geldiğini düşünüyordu ama bunun üstesinden gelinemeyecek kadar büyük bir lütuf olduğu ortaya çıktı.

"Dale'in Majesteleri İmparator olduğunun farkındasınız, değil mi?"

O biliyordu. İmparator yıkılmadan önce gizlice birini göndermişti.

Kendisinin Grunwald'da ikamet edebileceğini duyduğumda bir villa aradığını sandım ama bu gizli bir operasyondu.

Şok olmuştu ama itiraz etmeye cesaret edemiyordu.

Ancak yarı bilinçli halinden uyandığında daha da şok edici bir şey olmuştu.

"Bayan Anne aslında Leydi Enya Lockheart'tır."

"Ne dedin?!"

"Her şey kesinlikle gizli tutulmalıdır. Anlaşıldı?"

"Ama bu mümkün mü?"

"Biz sadece Majesteleri ve Leydi'nin istediklerini takip etmeli ve yapmalıyız. Bayan Anne, Dale'in Lord'un şatosunun hizmetkarı olduğuna inanıyor, bu yüzden hikayelerimizi buna göre koordine etmeliyiz."

Yurta'nın sözleri onu neredeyse yeniden komaya sokacaktı.

Neden takma adlarla buradalardı?

Ama Grunwald Lordu, yaşlı olduğu kadar bilge de, merakının onu yenmesine izin vermemesi gerektiğini biliyordu.

Leydi Lockheart, Anne'dir.

İmparator Dale'dir.

“…..”

Ama bu çok ağır bir yüktü.

“Lordum, elleriniz titriyor gibi görünüyor. İyi misin? İlaca ihtiyacın var mı?”

"Son derece sağlıklıyım. Gayri resmi olarak konuşmaya gelince… Başka bir ailenin değerli çocuğuna nasıl bu şekilde hitap edebilirim? Haha…”

Lord uzun bir su içti.

"Ama merak ediyorum siz ikiniz, daha doğrusu ikiniz de Grunwald'ımızda ne kadar kalmayı düşünüyorsunuz? Yoksa kalıcı bir düzenleme mi?”

"Uzun süre kalabiliriz. Sonuçta Grunwald güzel bir alan.”

"Öksürük!!! Anlıyorum. Haha. Çok iyi."

Lord beceriksizce güldü, bardağı tutan eli titriyordu.

Soylular arasında bile bu ikisi son derece asildi.

"O parmaktaki yüzük senin alyans olmalı o zaman."

"Bu Dale'in bana hediye ettiği bir yüzük."

"Dale mi yaptı?"

Enya sağ yüzük parmağını işaret etti.

"Bu evlilik yeminimiz için alelacele alınan bir yüzüktü."

Daha sonra sol yüzük parmağını işaret etti.

"Ve bu yüzük Dale'in yakın zamanda bana verdiği bir elmas. Bunu resmi bir alyans olarak verdi.”

"Ah! Böylece! Çok güzel."

Lord, Dale'in verdiği yüzüğe hayran kaldı ve güzelliğini övdü.

Enya da bunun gerçekten güzel olduğunu düşündü. Dale'in bu tür şeyler konusunda mükemmel bir gözü vardı.

Dale, bu yüzüğü kendisine hediye ettiği kıyafetlere minnettarlığının bir göstergesi olarak vermişti ama bu, herhangi bir kıyafetin olabileceğinden çok daha pahalı görünüyordu.

Maddi durumu iyi miydi?

Ondan aldığı paraya rağmen şöyle düşündü:

Dale'i yakından takip etmem gerekiyor. Bu kadar iyi kalpli olduğundan faydalanılması kolay bir av.'

"Dale, Bayan Anne'i çok seviyor olmalı."

“Evet dede, ben de öyle düşünüyorum.”

Sophia ve Lord memnuniyetle gülümsediler.

"Yakında ağlayan bir bebeğin sesini bile duyabiliriz."

“Ha-ha-ha…”

Enya utanmış numarası yaparak yüzünü yelpazeledi. Lord da Dale'den çok memnun görünüyordu. Peki Dale bu kadar uzakta çalışırken bugün nerede olabilir?

"İşte bu yüzden Lordum, Dale'in Lord'un şatosunda çalışmak üzere yeniden görevlendirilebileceğini umuyordum."

"Konum değişikliği mi dedin?"

Lord'un soluk gözleri titredi.

"Eh, bu iyi bir fikir."

Tekrar tekrar su içerek titredi.

"Lord'un şatosundaki hizmetkarların sayısı artarken, Dale'in uzaktaki işinden bu kadar geç döndüğünü görmek yürek parçalayıcı."

“Haha… Gerçekten bu mantıklı.”

"Peki, Dale'in eve daha erken dönebileceğinden emin olabilir misin lütfen?"

“Ha-ha, bu konuda Dale'e danışacağım.”

"Lütfen yapın, ısrar ediyorum."

“Lordum, Dale şu anda nerede? Gitmeden önce kendisiyle kısa bir süre tanışmak isterim. Yanına gideceğim, uzakta mı?”

“Eh, Dale şu anda…”

“Bir mektup teslim etmek için limana gitti.”

Yurta hemen müdahale etti.

"Ah, liman."

Enya saate baktı.

“O halde ben de limana gitmeliyim. Görünüşe göre zamanım var.”

"Limandan sonra farklı bir bölgeye başka bir ziyareti planlanıyor."

Yurta sanki onu caydırmaya çalışıyormuş gibi aceleyle ekledi.

Bu biraz tuhaf geldi. Neden başlangıçta bundan bahsetmemişti?

Onun şaşkın bakışını gören Yurta özür dilercesine kaşlarını çattı.

Dale sana söylememeyi istedi. Senin endişeleneceğinden endişeleniyordu.”

"Böylece?"

Anlayarak başını salladı ve tekrar yerine oturdu.

“Tamam ama lütfen onun iş yükünü biraz azalt, olur mu? Bu bir ricadır."

"Deneyeceğim…"

Yurta bir şeyler söyleyecekken durdu ve ağzını sıkıca kapattı.

My Contract Husband Resembles the Male ProtagonistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin