"Kardeşiniz Bayan Enya ile yakın mısınız?""Evet yaklaştık. Ailemi tanıştırırken bir erkek kardeşimin olduğunu söylemiştim, değil mi?”
"Evet."
“Kardeşim, ah, bu mevsimde kış antrenmanına hazırlanmaya başlıyor.”
İmparatorun dahil olduğu kış eğitimi, büyük ölçekli bir ortak tatbikat için tüm şövalye emirlerini doğrudan bir araya getirir.
Kısacası kış eğitimi, her şövalye tarikatının moralini ve onurunu içeren bir hayatta kalma mücadelesidir.
'Ve İmparatorun başkenti terk ettiği zaman.'
Başkenti ziyaret etmek için iyi bir zaman olabilir.
Sadece satın almak istediğim başkentte bulunan bir bitki besin maddesi var.
İstesem Emma'nın her türlüsünü alıp teslim edeceğine eminim.
“Dale, bu kış benimle başkenti ziyaret etmek ister misin?”
"Bu sorun olur mu?"
"Evet. O zaman İmparator kuzeyde olacak.”
“…..”
"İmparator orada olmayacak ve şövalye emirleri minimum sayıda olacak, o yüzden hadi başkente gidelim."
"Anlıyorum."
Dale sanki kafasında bir şeyler hesaplıyormuş gibi pencereden dışarı baktı, sonra başını salladı.
"Peki. Ben de sizinle geleceğim Bayan Enya.”
İfadesi beklentiyi barındırıyor gibiydi.
"Ama Lockhart Dükü başkentte olacak, değil mi? İyi olacak mısın?"
"Babamla aram iyi. Aktif olarak beni yakalamaya çalışmıyor.
Göğsümü okşadım.
“Ne kadar ileri gidebileceğimi merak ediyor. Bu yüzden İmparator'a yakın olmasına rağmen aslında bunu yapmadan sadece beni yakalıyormuş gibi yapıyor. Biliyorum."
Aniden geçmişten bir şey hatırladım.
“Babam sıra dışı şeyleri sever. Bir keresinde eve birdenbire bir oğlan getirmişti.”
Tamamen unuttuğum bir anıydı. O çocuk kimdi?
O bir hizmetçi miydi?
"Ah... kimdi o?"
Düşünceli bir şekilde başımı eğdim.
“Hatırlayamıyorum. Bir akrabası olmalıydı. Sanırım birkaç gün bizim evde yaşadı ama bundan sonrasını hatırlamıyorum.”
“..…”
Dale sessizce beni izliyordu. Bana sakin bir bakışla baktı ve bir süre sessiz kaldı.
"Anlıyorum."
Daha sonra kafasını pencereye doğru çevirdi.
"Bu çok rahatlatıcı."
“Babamın aktif olarak beni aramadığını mı? Ben de öyle düşünüyorum."
Genişçe gülümsedim ve soğuk ellerime üfledim.
* * *
"Bu kışın eğitimine hazırlık amacıyla şövalye tarikatının malzemelerini yeniden düzenledik."
“..…”
Dale'in yardımcıları ona rapor vermek için toplandılar.
Vergi sezonunun sona ermesi ve havaların hızla soğuması nedeniyle eğitime kısa süre içinde girmek zorunda kaldılar, bu nedenle malzemeleri önceden ayarlamışlardı.
"Gerçek savaşa uygun olmayan tüm silahları imha ettik ve ayrıca değiştirme döngüsünün sonuna yaklaşan silahları da tamamen değiştirdik."
Baş yardımcısı Soho ona aktif olarak bilgi verdi.
“Hem birinci hem de ikinci şövalye tarikatlarının morali oldukça yüksek. Yakın zamanda bir ejderhanın yuvasını keşfedip ortadan kaldırdılar ve tüm hazineleri geri getirdiler.”
"İkinci şövalye tarikatının komutanı Samuel Lockhart'tı, değil mi?"
Sessizce dinleyen Dale yardımcılardan birine baktı.
"Evet majesteleri."
"Samuel Lockhart nasıl?"
Yardımcılar bir anlığına bakıştılar.
Neden aniden şövalyenin iyiliğini sorduğunu anlayamadılar.
"O... o iyi durumda."
“….”
Yardımcısının tereddütlü cevabını takip eden sessizlik, Soho'nun ona dik dik bakmasına neden oldu.
"O halde durumu iyi."
Ancak Dale, yardımcıyı azarlamadı. Onun şifreli sorusu tüm yardımcıların kafalarında soru işaretleri bırakmıştı.
"Bu arada Majesteleri. Samuel Lockhart, ejderha katliamı sırasında aldığı omuz yaralanmasından şu anda iyileşiyor. Onun eğitime katılması uygun mudur?”
“Bir şövalye bunun üstesinden gelmeli.”
Dale kayıtsızca konuştu.
“Samuel Lockhart 2. Şövalye Tümeni'nin komutanıdır. Başkentte bırakılamaz."
"Anlaşıldı Majesteleri."
Soho içten içe iç çekti. Yüzünü görmeden bir güne bile dayanamayan Leydi Lockhart'ın kardeşi olsa bile, ona yapılan muamelede hiç hoşgörü yoktu.
Sonra yavaş yavaş belgeleri tarayan Dale gözlerini kıstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Contract Husband Resembles the Male Protagonist
RomanceEvliliğe dört ay kaldı. Kocamın sık sık dışarı çıkması şüphe uyandırmaya başladı. Her sabah şafak vakti yola çıkıyor ve gece geç saatlerde dönüyor, bu da soruları gündeme getiriyor. Ancak tuhaf bir şey yoktu. Sadece çok çalışıyor ve eve geliyor. Zat...