THE OWNERSHIP

131 5 0
                                    

Andrei's POV

"Get..off..me"

Lily Amani mendengus.Aku melepaskan rangkulan pada pinggangnya.Sedari malam tadi selepas aksi panas kami, Lily Amani berubah.Salah ke apa yang aku buat?Jika dulu memang satu kesalahan.Sekarang aku suami dia yang sah.Salah aku menuntut hak aku sebagai suami?Lagipun dia juga yang memberikan aku kebenaran hingga aku lupa segalanya.Hingga kami berdua hanyut dalam gelombang nafsu bersama sama.Tidak adil jika Lily Amani menyalahkan aku dalam hal ini.

Apa yang wanita itu takut, aku sendiri tidak faham.Lily Amani masih meragui aku?

"Sayang...talk to me.Let us be cleared to each other.I dont forced you sayang.You gave in.Did I hurt you?No.I dont think so.You clearly enjoyed it.I know you missed this.You missed us.You..."

"Shut up Andi.You provoked me!!"

Aku ketawa kecil.Provoke??

"Well my little angel I dont provoke you last time.You've said..take me daddy...."

'Pappp!!'

Terasa senak perut akibat dibaling bantal peluk.Ketawa yang tadi reda kembali bersisa.Muka Lily Amani yang merah seperti udang terbakar menambah rasa geli hati.

"Stop it Andi!!I've made mistake!"

Jerkah Lily Amani.Tidak lama kemudian aku melihat Lily Amani menyeka air matanya.Wanita itu menundukkan kepalanya.Pasti dia sedang berperang dengan hatinya sendiri.

"Mistake??what mistake??Make love to your husband was a mistake?Dekat mana you berguru ni?"

Sindir aku tajam.Aku menyandarkan diri di birai katil.Agak terasa dihati apabila Lily Amani mengatakan kejadian malam tadi merupakan kesilapan untuk dia.

' What the heck!?'

"Senanglah you bercakap Andi.Lepasni what?You akan tinggalkan I macam dulu kan?You akan hina I depan orang ramai.You akan kembali pada Thalia.You sengaja nak seksa I kan?Tak cukup cukup lagi apa yang I lalui selama ni!!?."

Jeritan Lily Amani membuatkan aku mengetap rahang.Amarah di dada cuba ditahan.

"Lily Amani!!you are too much!! Kenapa you assumed I macam tu?You are my wife!!!I love you!!I love you so much
OPEN YOUR EYES LILY!! I AM YOUR HUSBAND!!!DONT LET OUR PASS BLIND YOU!!"

Suara aku agak tinggi kedengaran. Mengapa ini pula yang terjadi?Aku ingatkan hubungan kami bertambah akrab.

"I dont want  a killer..a rapist as my husband!! I hate you!!!"

Jerkah Lily Amani kuat.Turun naik dadanya melihat aku.Nampak sangat wanita itu seperti kecewa dengan dirinya.

Aku pula terkesima dengan kata kata Lily Amani sebentar tadi.Kata kata yang memilukan hati seorang suami.Terasa berkaca mata apabila perkara yang lepas diungkit kembali.Aku benar benar telah berubah.Salahke aku ingin bahagia?Aku mahu  menebus semua salah aku dahulu.

Ya aku salah dahulu.Aku kembali untuk membetulkan segalanya.Nampaknya Lily Amani masih belum memaafkan aku sepenuhnya.Jika dia belum memaafkan aku kenapa harus dia terima lamaran perkahwinan aku dahulu?

"I've made huge mistake baby.Bie kahwin dengan sayang ikhlas.Bie nak betulkan semua kesilapan dahulu.Bagi bie peluang dan ruang sayang."

"No...Rasanya terlalu banyak peluang yang I bagi.Tapi apa yang I dapat?Kekejaman you.Keegoan you!! So please let me go.Biar I dan Danish bina hidup kami sendiri."

Lily Amani memusingkan badannya membelakangi aku.Mendengar kata katanya tadi membuatkan hati ini terlalu sakit.

Banyak cantik muka dia.Dia fikir boleh melepaskan diri dari aku kali ini?

Twisted Love (COMPLETE)Where stories live. Discover now