I'M NOT GAY

157 10 0
                                    

"Hey bombshell!"

Lorenzo menghadiahkan kenyitan mata buat Lily Amani yang sedang menaip sesuatu di dalam macbooknya.

Lily Amani menjelingkan matanya.Dia menunjukkan penumbuknya ke arah Lorenzo.Lelaki itu ketawa kecil.

Sudah tiga minggu mereka tinggal bersama.Puan Anggun turut mendiami villa di atas bukit itu.Kehadiran Puan Anggun mendatangkan kelegaan pada Lily Amani.Takkan dia mahu tinggal berduaan dengan lelaki miang lagi gatal seperti Lorenzo.

Lily Amani sebenarnya semakin selesa dengan kehadiran Lorenzo di dalam hidupnya.Lelaki itu melayaninya dengan baik.Cuma jika penyakit miangnya datang Lily Amani merasa sesak seketika.

Pernah dia mengejar lelaki itu dengan penyapu apabila lelaki itu dengan tidak sengaja menerjah biliknya ketika dia berkemban selepas mandi.Akibat insiden itu lelaki itu terjatuh ketika cuba melarikan diri hingga menyebabkan terseliuh pergelangan kakinya.

"Honey..tomorrow kita bawa anak anak pergi beach mahu ngak?Lama tidak picnic"

Lily Amani menguntum senyum kemudian menganggukkan kepala.Dia meletakkan macbook di atas meja kopi.
Dia membangunkan dirinya.Lily Amani berjalan menuju ke tingkap besar di belakang Lorenzo. Dia perlukan rehat seketika.Sudah 2 jam dia menghadap macbook membalas email dari pelanggan dan pembekal syarikat Lorenzo.

Lorenzo mengekori latþngkah Lily Amani dengan pandangan matanya. Penampilan wanita itu mengusik emosinya.Tidak seksi dan tidak terlalu menjolok mata.

Namun dia gagal juga untuk bertahan dari merenung wanita itu dengan pelbagai rasa hati.10 tahun dia sangat menjaga pandangannya.Dia tidak mahu ada komitmen dengan mana mana wanita.Kini tanpa paksaan dia rela hatinya diisi dengan kehadiran Lily Amani.

Sayang?Cinta?Nafsu?

Dia kurang pasti perasaannya.Yang pasti dia tidak boleh berenggang dengan wanita itu walau sekejap cuma.Pernah wanita itu pulang lewat dari butik Puan Anggun, Lorenzo mogok lapar.Dia perlukan perhatian wanita itu dan Lily Amani sengaja mengabaikan dirinya.

"You definitely enjoyed eye rapping me Mr. Lorenzo"

Lily Amani berpeluk tubuh di tepi tingkap.Matanya masih lagi menghadap pemandangan diluar.

"You're like a magnet honey.I cant resist your enchantress"

"Do I look like the witch to you?"

Lorenzo mendekati Lily Amani.Dia menghidu bauan yang terbit pada leher wanita itu.

Lorenzo merasa obses dengan wanita di hadapannya.Ketika wanita itu pulang ke rumah ibu bapanya dia mengambil kesempatan masuk ke bilik wanita itu.Segala barangan penjagaan peribadi,pakaian wanita itu ditilik.Dia ingin mengetahui segalanya tentang Lily Amani tanpa perlu bertanya dengan wanita itu secara langsung.Dia mula mengetahui habit wanita itu.Dia mula memahami hobinya.

"Nope you're my wild cat.Devilish sexy wild cat"

Suara husky Lorenzo menyapa di telinga Lily Amani.

"And you're bratty,imbecile,horny caveman"

Balas Lily Amani kembali.Dia memusingkan badan menghadap Lorenzo.

"Trust me honey the more you're mocking me, the more you make me aroused."

Lorenzo menyelak juntaian rambut Lily Amani ke tepi.Matanya tidak lepas melihat bibir munggil Lily Amani.

'Sheeshh I really want to devour that lips!'

'Damn you Lorenzo 1000 times!!'

"Thats my job sir.You dont pay me for no reason"

'Gulp'

Twisted Love (COMPLETE)Where stories live. Discover now