Hye guysss!!!Hari ni Scha balik kampung!!Yeayyy!!
Jadinya mungkin scha akan timbul tenggelam untuk update semua novel.Scha ada lagi satu draf novel baru tau.Tajuk dia Miss Herera's Games.Here's the outline!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Do you really think I cant handle you Mr Delroy?Pernah kau dengar orang berkata senjata makan tuan?"
Herera Fitzpatrick wanita yang menyembunyikan identiti dirinya untuk mencari pembunuh keluarganya.Herera mengambil risiko untuk memikat dan mengahwini Delroy Sullivan, seorang lelaki yang angkuh dan sombong bagi mendekati pembunuh keluarganya.
Herera seorang isteri yang taat dan setia.Dia berpegang teguh pada janji dan sumpah pada hari perkahwinannya dan Delroy sehingga hari pembalasan dendamnya nanti.
'Hutang darah dibayar dengan darah'
Begitulah prinsip Herera.Namun begitu sebaliknya yang terjadi.Dendam kesumat yang dipendam bertahun tahun lebur tiba tiba.Kebenaran terungkap dan Herera melarikan diri dengan meninggalkan satu nota yang berjaya memancing amarah dan kebencian Delroy Sullivan.
Delroy merasa tercabar dengan bait bait kata di dalam nota.Ikatan perkahwinan yang dibina hanyalah tiket untuk Herera melangsaikan dendamnya.
"Owhhh pretty little birdy..kau dah lupa sumpah setia kita bersama?Like or not you have to pretend that we are happily married couple!!By the way Sullivan's dont believe in divorce so get in your fuckin brain that you are caged by me forever.Thanks for the bullet sweetheart!"
Herera dibawa kembali ke kediaman Delroy.Kehidupan rumahtangga mereka berantakan.Ada masanya Herera akan mengambil peluang untuk menjatuhkan Delroy.Begitu juga dengan Delroy.Hingga satu hari kemunculan seorang kanak kanak yang diakui anak Delroy sendiri dihadapan rumah mereka.
Anak yang lahir dari hubungan sulit Delroy dan setiausahanya sendiri.Paling menyebalkan hubungan itu berlanjutan walaupun ketika itu Delroy dan Herera telah pun berkahwin.Delroy merasakan itu perkara yang remeh dan menganggap Herera tidak mengambil kisah perihal kecurangannya.Delroy silap besar.
"What happened to our vow and oath Delroy?Answer me!!"
Herera tidak pernah menangis tetapi hari itu dia tewas dengan kecurangan suaminya.Herera membawa diri.Delroy pula memburu Herera semula.
Nanti jangan lupa add dalam reading list tauuu...
YOU ARE READING
Twisted Love (COMPLETE)
RomanceLily Amani membawa diri keluar negara selepas kematian suaminya.Takdir menemukan Lily Amani dan Andrei apabila Lily Amani menyelamatkan Andrei di dalam satu tragedi yang hampir meragut nyawa lelaki itu.6 bulan kemudian Andrei Aleksei menjejak semula...