HELLO PRINCESS

132 5 0
                                    

Author's POV

Catriona memasukkan beberapa barangan basah ke dalam bonet kereta.Hari ini dia mahu pulang ke rumah agam di tasik.

Dia mahu berbicara hati ke hati perihal bapanya dengan Lily Amani.Mungkin nanti Romano akan memarahinya.Dia tidak peduli asalkan dapat menyelamatkan bapanya dari terus hanyut dengan cinta terlarang itu.

Catriona melihat bapanya seperti hilang arah.Lelaki itu terlalu taksub dengan wanita tersebut.Bukan tidak pernah dia kerumah Romano di Moscow.Catriona melihat sendiri betapa obsesnya lelaki itu pada wanita bernama Lily Amani.Takut pula dia melihat sisi bapanya yang satu itu.Seingatnya dahulu Romano tidak begitu apabila bersama mendiang Carla.

Catriona mendesak Romano dan akhirnya lelaki tua itu mengaku dirinya telah lama memendam rasa terhadap Lily Amani.Sikap wanita itu membuatkan dia jatuh cinta tanpa sedar.

Catriona meminta Romano untuk membawanya bertemu Lily Amani.Mereka berjumpa buat kali pertama di majlis keramaian keluarga bangsawan itu.

Catriona meloloskan diri ditempat pemandu.Dia menggosok tangan beberapa kali tanda kesejukan seketika. Baru ingin menutup pintu keretanya, satu suara menyapa di tempat duduk penumpang hadapan.

"Hello Doctor Catriona Elijah"

Sapa seorang lelaki dengan suara garaunya.Mukanya yang bertopeng dipalingkan ke arah Catriona.

Catriona menjerit kecil.Dadanya diurut berkali kali.

"Who...who are you???How do you get in here??"

Dengan pantas Catriona mencabut kasut tumitnya.Kasut tersebut di angkat tinggi.Bila bila masa kasut tumit itu boleh terbang dengan kelajuan 200km/j kemudian mendarat di kepala lelaki asing di hadapannya.

Shadow menyeringai melihat aksi gelabah Catriona.Matanya merayap pula keseluruh badan Catriona.Lama matanya berhenti pada perut Catriona yang membulat.

"Stop eye raping me bastard!!!"

Jerkah Catriona kuat.Dadanya berombak laju.Catriona tertanya tanya di dalam hati gerangan lelaki berhadapan dengannya.

"Well well smart princess with sweet mouth."

Shadow mengurut perlahan dagunya.Dia masih seperti tadi.Matanya seperti helang yang tajam memerhati gerak mangsanya.

"What do you want???"

"I want you princess.So lets have a drive to somewhere special"

Shadow menggigit bibirnya.Dia sedaya upaya melakonkan watak lelaki miang walaupun sebenarnya itu adalah dirinya.Miang lagi gatal.

"Go to hell with you!!Get ouuttt!!!!"

Jerkah Catriona kuat.Matanya meliar ke bahagian luar kereta.Keadaan parkir kelihatan sunyi.Jika dia menjerit belum tentu ada orang yang mendengar

"Easy princess.I'm not gonna hurt you."

"Liar!!!!Get out or I call the cops!!!!"

Ugut Catriona seraya mencapai telefonnya.Entah dari mana mahluk menyesakkano
dadanya ini datang.

"No way!!!I'm asking you politely princ........Auwwww!!!Auchhhh!!! CATTTTRIONA stop it!!!It' s me!!IT'S ME RAFAELLL!!!"

'Pukkk!!pukkkk!!'

Tujahan kasur tumit diserata badannya secara tiba tiba menyebabkan seorang Shadow menjerit kuat.Tangannya menepis nepis hentaman kasut tumit yang deras.

Shadow segera menarik topengnya.Mukanya masih lagi berkerut menahan sakit.

Catriona terlopong.Terkebil kebil matanya melihat figura di tempat duduk penumpang.Matanya digosokkan beberapa kali.

Twisted Love (COMPLETE)Where stories live. Discover now