PRINCESS TREATMENT

171 9 0
                                    

Lorenzo menyelak langsir bilik Lily Amani perlahan.kelihatan Lily Amani sedang tidur meniarap.Jam di dinding menunjukkan pukul 9 pagi.

"Honey...bangun sayang."

Lorenzo mendudukan diri di birai katil.Lily Amani masih diam tidak berkutik.

"Honey..bangun ya..abang ada buatkan kamu sarapan.I need to attend urgent meeting this morning."

Sunyi lagi.Lorenzo mencekak pinggangnya.Geram pula dirinya kerana Lily liat untuk bangun pagi ini.

Rambut Lily Amani di selak.Pipi Lily Amani ditepuk perlahan.Dahinya dikerutkan apabila tapak tangannya terasa panas apabila menyentuh pipi Lily Amani.

"Honey....wake up...honey you demam panas ni.Astaghfirullah.Wait."

Lorenzo membetulkan pembaringan Lily Amani.Kelihatan muka wanita itu kemerahan.Bibirnya kelihatan kering.

Lorenzo meninggalkan Lily Amani seketika.Dia masuk ke bilik tidak lama kemudian bersama dengan peti kecemasan.

Termometer dihalakan pada dahi Lily Amani.39.7c.

'The hell??!'

"Honey...wake upppp!! Panas sangat badan sayang ni!Open your eyes!"

Pipi Lily Amani ditepuk agak kuat.Lily Amani membuka matanya perlahan.

"Hmmmmm I'm headache."

Suara lemah Lily Amani menyapa telinga Lorenzo.Lorenzo menegakkan badan Lily Amani.

"Honey mandi ya.Bagi kurangkan panas badan tu.Nanti abang bagi ubat."

"I just wanna sleep Enzo please.I promise I wont run."

Pinta Lily Amani perlahan.Memang dia merasakan dunianya tunggang terbalik.Pada saat ini dia merasakan tubuhnya melayang.Lorenzo mencempung badannya ke bilik air.

"Enzo..I'm headache please leave me alone"

Pinta Lily Amani lagi.Tangannya menolak nolak dada Lorenzo.Lorenzo meletakkan Lily Amani di atas kaunter sinki.

"Honey jangan macam ni please.Honey kena mandi.Your temperature tinggi sangat.Be a good girl yeah.Wait..abang ambil your shirt."

Tidak lama kemudian Lorenzo kembali dengan baju tidur looney tunes kepunyaan Lily Amani.

"Pakai ni.."

"Turn around"

Lorenzo akur.Dia berpusing menghadap dinding.

"Done"

Lorenzo senyum kecil.terasa comel pula cinta hatinya memakai baju tidur besar begitu.Wanita itu menyandarkan dirinya ada cermin.Nampak Lily Amani seperti tidak bermaya.

Lorenzo mengisi tub air sehingga penuh.Dia kemudian menghampiri Lily Amani.Rambut wanita itu kemudian disanggul tinggi.Lily Amani kemudian dicempung ke dalam tub.

"Se se..sejuk.."

Keluh Lily Amani.Dia mencengkam riba Lorenzo.Habis basah seluar Lorenzo.

"It's okay honey..bagi turunkan suhu your body.Tahan sikit ya."

Lorenzo mencapai botol sabun.Sabun kegemaran Lily Amani.

"I can do it Mr. King."

"Nope..relax okay."

"I dont trust your hands"

"Honey I'm decent okay.You know me very well"

Lorenzo mencapai sponge ditepi tub.Sabun dipicit diatas sponge.

Twisted Love (COMPLETE)Where stories live. Discover now