Şarap

612 51 57
                                    


Jisungun kaçırılıp evimize getirilmesinin üzerinden bir saat kadar geçmişti. Karşılıklı koltuklarda herkes sanki hiçbir şey olmamış her şey yolundaymış gibi sohbet ederken biz Jisungla bakışlarımızı kaçırıyorduk.

Jisung ilk eve girdiğinde, jeongin onu çok özlediğini söylediği cümleleriyle koşarak ona sarılmıştı. Ayrıldıklarında ne ben ne de Jisung bir hamlede bulunmadığımız için kısa bir hoşgeldin faslıyla geçiştirmiştik.

Jisunla en son minjinin gelip Linoyla arasındakileri anlatıp evi dağıtması ve onunda hyungu adına özür dilemesi üzerine kızmamla evi terkettiğim gün birbirimizi görmüştük.

"Şimdi ne olacak?"
Sohbet eden grubu sessizce muhabbeti izleyen Jisung bölmüştü. benimde ara ara onu yoklayan bakışlarım üstünde sabitlendi.

Yanında oturan Changbin jisungu kendine çekip kafasına bir öpücük kondurdu
" sen bunları düşünme ben her şeyi halledeceğim"

Karşıdaki ikili koltukta jeonginin yanaklarını sıkıp onu sinirlendirmekle meşgul olan Lino ikisine baktı
" işler yoluna girene kadar sen artık burada kalırsın kimse seni kolay kolay bu evden çıkaramaz. Şu an beni meşgul eden Harewell sürüsü var onları halleder halletmez Minji ve ailen sorununu da çözeceğim"

Salonda karşılıklı bulunan ikili koltuklardan birinde Changbin ve Jisung diğerindede Lino ve jeongin vardı. Ben ve hyungumda salonda iki tane bulunan tekli koltuklarda yan yana oturmuştuk.

" Harewell'i nasıl çözeceksin" Hyungum büyük ihtimal aklından hiç çıkmayan konuyu, merakla sordu.

Jeongin onunla uğraşan hyungunun ellerini sevimli bir sırıtmayla tutup ısırdı ve kendinden uzaklaştırdı. Lino acı bir çığlıkla muhtemelen diş izi çıkmış ellerine baktı.

" sikeyim kuduz musun lan" kaşlarını çatarak ellerini inceledikten sonra yüzüne bir sırıtma ekleyip changbine döndü.

" bunun aşıları tam mıydı? Hepsini yaptırdık diye hatırlıyorum. Eksikse kuduz olmak istemem" Linonun dalga geçerek söylediklerini hiç umursamadı.

" hyunjin bir şey sordu hyung bayat esprilerini kendine sakla"

Lino bakışlarını hepimizin cevap bekleyen gözleriyle buluşturup derin bir nefes verdi.

"Söylemiştim zaten felix ve hyunjini istiyorlardı. Felixin benim eşim ve Knowed'in lunası olduğunu öğrenince sesleri kesildi şok yaşadılar sanırım. Bugün yarın yine hyunjin için rahatsız etmeye devam ederler."

" chandan hiçbir iz yok o yüzden bedelini bir Bang ödemeli diye düşünüyorlardır. Felix Knowed sürüsünün artık bir parçası olduğu için geriye bir tek hyunjin kalıyor." Changbinin yorumunu dile getirmesiyle endişeyle hyunguma döndüm.

" endişelenme Lino seni vermez" düşüncemi desteklemek amaçlı Linoya döndüğümde beni destekleyen bir gülümseme sundu.

Hyungum gülümseyerek burnumun ucunu sıktı.
" endişelenmiyorum buradakilere güvenim tam ama Lee Know'u aşacak şeyler de olabilir. Beni bu kadar rahat salmazlar."

Oturduğum tekli koltuktan kalkıp yan tarafımdaki tekli koltukta oturan hyungumun kucağına oturarak ve yanağına öpücükler bırakarak ona sımsıkı sarıldım.

" yalnız değilsin. yalnız değiliz artık. bunu beraber atlatacağız" dediklerimle yüzümün dibinde bulunan yüzündeki bakışları buğulanıp sırtımı yavaşça sıvazladı. " biliyorum lix"

Mole  (minlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin