Sabah üç kardeşin beni ve jisungu uyandırmasından biraz zaman geçmişti ki Lino, sürü işleri için kahvaltı bile yapmadan hemen sürü evinden ayrılmıştı.Ben de daha fazla bu evde kalmak istemediğim için Linonun ardından sürü evinden çıkıp kendi evimize gelmiştim ve tabii Jeongin de benimle gelmişti.
İkimizde koltuklarda ayaklarımızı uzatarak düşüncelere dalmıştık.
"Sence nasıldır" jeonginin ani sorusuyla tavandaki bakışlarım ona döndü. Kimden bahsettiğini anlamıştım zaten hiç aklımdan çıkmıyordu.
" açıkçası bilmiyorum. Wooyoung, hyungumun yanında çalışan ve ona sadık adamlardan biriydi" jeongin bana emin misin bakışlarını attığında "en azından hyungumun arkasından benimle sevişmesi dışında ona sadıktı ve köpeği gibiydi şimdi sürünün başına geçmesi ve hyunjini yargılamak için götürmesi tuhaf geliyor" jeongin beni dinlerken bir kolunu başının altına koyarak kafasını kaldırdı.
" sen ve wooyoung ne iş" kaş göz yaptığında kafamın altındaki yastığı ona fırlattım.
" eskiden takılıyorduk"
" fuckbody?"
" bilmiyorum fuckbody denilmez ama aramızda öyle duygusal bir şey de yoktu tabi sadece benim açımdan. Kendimi keşfetmemi o sağladı ve abime karşı beni zaman zaman koruduğu oluyordu."
Jeonginin kaşları çatıldı " bu yüzden ona karşı bir şey hissettin mi?"
" hayır tabiki dedim ya duygusal bir şey yoktu. Onun bana karşı hisleri olduğunu öğrenince zaten aramızdakileri bitirdim"
" geçen gün geldiklerinde senden değil de hyungumdan hoşlanıyormuş gibi davranıyordu. Bakışları hep Lee Know'daydı."
Wooyoung biraz tuhaf biriydi ne zaman ne yapacağını kestiremezdiniz. Geldikleri gün Linoya olan bakış ve sırıtışlarını farketmiştim ama çözememiştim.
Bana olan hoşlantısı çok büyük bir şey değildi zaten ona bitirmek istediğimi söylediğimde 'sen bilirsin lix' diyerek bir daha benimle iletişime geçmemişti.
" belkide seni sinirlendirmek için öyle şeyler yapmıştır"
Kafamı salladım " olabilir."
Muhabbetimizi ortama yayılan bildirim sesleri böldü. Jeongin telefonunu açtığında gülümseyerek bana döndü. "Jisung'tan" bende telefonumu açtığımda grup kurduğunu gördüm.
Biz sürü evinden çıktığımızda Changbinle ikisi baş başa kalmışlardı. Bahaneleri sürü evini kendileri için yeniden dizayn etmeleri ama biz asıl amaçlarını anlamıştık.
...
ÇITIRLAR🧝🏻 VE diğerleri 🧟♂️
Jisung:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mole (minlix)
FanfictionLee Know'un sürüsüne köstebek olarak gönderilen Felix'in hikayesi (Yetişkin İçerik ❗️)