Harewell

1.9K 86 44
                                    

Nefes nefese merdivenleri çıktım. Sağdaki ve soldaki koridorda kapıların önünde boş gözlerle duvara bakan korumalara kısa bir bakış atıp sol koridorun en sonundaki kırmızı kapılı odaya doğru adımladım.

Kırmızı kapılı odaya yaklaştıkça adımlarım yavaşladı ellerimi dizime koyup nefeslendim. Etrafımdaki kapı önünde duran korumalar sanki ben yokmuşum gibi hiç dönüp bakmadılar bile bana. Şaşırmadım Bay Bangın askerleri nihayetinde onlar mükemmel yetiştirilmişler. Onlardan hiçbir farkım yok benimde çünkü Bay Bang için kapının önündeki köpekten farkımız yok bizim. Bay Bang kim mi? Abim evet hem de öz abim.

Ben Bang Felix. Alfa Bay Bang'ın gölgesinde yetişmiş Bangların en küçük omega oğlu Bang Felix.
Bang ailesi Harewell bölgesinin sürü lideri ve koruyucusular. Anne ve baba Bang vefat ettiği için başa en büyük oğul olan Bang Chan geçti. Biz üç kardeşiz büyük abim alfa Bang Chan, ortanca alfa abim Hyunjin ve ben omega Felix.

İki alfa çocuktan sonra doğal olarak Bang sürüsüne büyük bir şok getirdim. Yanlış anlamayın ailem tarafından dışlanmıyordum sadece bana sundukları hayat ve abimlere sundukları hayat biraz farklıydı. Ben bir omega nasıl yetiştirilmesi gerekiyorsa o zarafetle yetiştirilirken abimler dövüş sanatlarıyla ilgileniyordu ama kimse bana ne ile ilgilenmek istediğimi sormadı. Zaten ben de söylemeye hevesli değildim.

22 yaşındayım ve şuana kadar yaşadığım hayatta hiçbir zaman bana söz hakkı tanınmadı. Dışarıdan Bangların sevimli küçük omegası olarak görülüyordum. Ben Harewell'in "şımarık omegası" Felix.

Nefeslerimi biraz düzene sokunca bakışlarımı düzeltip hızla kapıyı çalma zahmetine girmeden odaya daldım. Kapıyı açmamla geri kapatıp çığlık atmam bir oldu. Ellerim gözlerimin üstünde "ya neden sizi sürekli bu şekilde basıyorum" dedim ve hala onları görebilirmişim gibi gözlerimi sımsıkı kapatarak bağırdım. Bağırmamla odanın içinden sesler geldi ve çok sevgili abicim kaşları çatık kapıyı açtı "sen kapı çalmak nedir bilmiyor musun" diyip arkasına bir bakış attı. Arkasına bakarken ifadesi yumuşadı odadaki Seungmin hyunga güzel bir gülümseme verdi. Bunu görmezden gelerek abime omuz atıp içeri girdim tabi onun bu temastan çok etkilendiğini söyleyemem.

Abimin ofisindeki kırmızı deri koltuklara kendimi atıp elimle Seungmin hyung ve abimin oturmasını işaret ettim. Abim hiç umursamadan derin bir nefes alıp cebinden bir sigara yaktı. Adımları yavaş yavaş ofisin boydan boya olan camına gitti. Seungmin hyung abimin bana olan kaba davranışlarına alıştığı için hiç sesini çıkarmadan koltukların birine oturdu.
Hemen ayağa kalktım adımlarım hızlıca abime yöneldi "duyduklarım doğru mu" duraksadım gözlerinin içine uzun uzun baktım. Abimde bana ilk defa farklı baktı ama o bakışlarını çözemedim . Koluna tutundum "hyung senden ve hyunjin hyungdan başka kimsem yok lütfen bunu bana yapma. bana ceza mı vermek istiyorsun" kolunu hemen çekip "saçmalama Felix bunu ceza olarak görme. Bu bizim ve Harewell'in kurtuluşu için" bu cümleleri kurarken o kadar soğuktu ki her zamanki Bang Chandı. Sadece kendini ve sürüsünü düşünen, kurduğu cümledeki "biz" sözcüğünün içinde ne ben vardım ne hyunjin hyungum bunu biliyordum.
"Hyung ben bunu yapamam orada yaşatmazlar beni özellikle kim olduğum anlaşılırsa neler olur düşünebiliyor musun?" Gözlerini kapattı dudağının kenarı kıvrıldı ve o kıvrılış hiç hayra alamet değildi.

Yüzündeki gülümseme ile gözlerini açtı eli bana doğru uzandığı an ani refleksle uzaklaştım. Kimsenin bana dokunmasını istemiyordum çünkü şuan anladım ki Harewell ve içindeki insanlar benim cehennemimdi buna arka tarafımdaki deri koltukta uzanıp boş gözlerle bizi izleyen Seungmin hyung da dahil. Uzaklaşmamla abim de çok umursamadı elini takım elbisesinin cebine attı.

Arkamı döndüm "canınız cehenneme ben hiçbir yere gitmiyorum " dedim. Adımımı attığım an beni durduracak kelimeler abimin iki dudağının arasından çıktı "Harewell heyeti bu iş için seni seçti. Bana sorsalardı kesinlikle kabul etmezdim" anlık olarak abime döndüm evet benim abim bu kadar kötü olamaz dedim kendi kendime ve yine beni yerden yere vuracak kelimelerinden hiç çekinmedi " seni istememin sebebi naif bir omega olarak bu görevi başarı ile tamamlamanın imkansız olması. Yapabileceğin en fazla şey lee know'un altına girip ölmemeyi başarmak" beni boydan boya süzdü "ve bu mümkün değil gibi görünüyor"

...

Bang Felix (omega)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bang Felix (omega)

Bang Felix (omega)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bang Chan (alfa)

Kim Seungmin (omega)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Seungmin (omega)

Bu benim ilk deneyimim
Eksiklerimi yorum yapıp bana geri bildirimde bulunursanız sevinirim.

Mole  (minlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin