POV Lynn
Ik had gelijk. Ryan was nog hartelozer geworden. Ik moest vanmorgen naar zijn kantoor gaan, en ik werd begeleid door twee mannen. Ik deed de deur open, zit hij te zoenen. Met het zelfde meisje als vorig jaar. Toen deed het me niets, maar nu... Door de band die mate's met elkaar hebben.... Het deed pijn. Ook al gaf ik niets om hem, het deed pijn. Ik had met grote ogen naar ze gestaard, en gezegd: "hoe kan je" en had me toen omgedraaid. Ik had de twee mannen aan de kant gebeukt en rende het huis uit. Weg. Natuurlijk werd ik getackeld, en viel ik plat op mijn smoel. Ik werd terug gevoerd naar mijn kamer. Kira werd boos daardoor, maar ze had gezegd dat ze in contact was gekomen met zijn wolf en dat hij het er niet mee eens was wat Ryan deed. Voor mij haalt het niets uit. Ik ga hem nooit accepteren als mate. Puur omdat ik dat niet kan. Als hij nou probeerde me te overtuigen dat hij het waard was, dan had ik hem misschien wel geaccepteerd. Maar nu... Al zijn kansen zijn vergooid. Vind ik. 'Maar je moet wel met zijn wolf praten. Die is wel lief' Kira kom op, hij heeft ons van alles aangedaan! 'Ik weet het... Ik haat hem ook. Alleen zijn wolf niet'. Ik zuchtte. Shannon, ga maar in discussie en leg haar maar uit dat we hier niet kunnen blijven. 'Hey, dat snap ik al. Ik wil hier ook weg. Die wolf van hem mag dan wel aardig zijn, hij laat ons toch opsluiten. Dat vind ik niet kunnen'. Mooi. Dan kunnen we een plan verzinnen om weg te komen. Als ik nou gewoon in Shannon verander? Dan laten ze me gaan. Hoop ik. 'Ja, doen we dus niet, dan weten ze dat jij de maangodin bent, dus. Je kan ook kijken of je de link kan bereiken, ondanks dat je ver weg zit. Dan leg je alles uit. Van waar je zit enzo'. Zei Kira. Ja, dat kan ook. Oke, ik ga het proberen. Ik probeerde in contact te komen met Nikki. Het lukte! "Oh mijn god, Lynn!" Riep ze uit. "Ja wat is er" "jij bent het echt!" "Nee. Ik ben dood en maak zo contact met je" "hahaha. Grappig" "ik weet het" "hoe kan je contact maken? En waarom doe je dat?" "Ik heb geen idee, en ik dacht: ik heb zin om eens met jou te spreken. Ryan is een harteloos monster geworden, en hij probeert me te dwingen hem te accepteren, wat niet lukt. Ik ben misschien een tikje te koppig" "ja natuurlijk ben je te koppig daardoor, hallo-oo? Jij bent Lynn, weet je wel, die altijd en beetje, tja, koppig is? Je hebt een ijzeren wil, zeg maar. Veder maak je altijd sarcastische opmerkingen, zelfs in een levensgevaarlijke situatie. Ga me nu niet vertellen dat je het gek vind" "ja ja, ik weet het. Hoe gaat het daar?" "Prima. De Alpha is door het lint gegaan, de Luna probeert hem nu al twee dagen te kalmeren. Finn de Beta heeft op he moment de leiding. Dat is het wel zo'n beetje" "zeg asjeblieft dat ik het red, tegen mij ouders, oke? Anders gaan ze misschien toch aanvallen. Hoe zit het met de vampieren?" "Niks van gehoord. Hoe gaat het met jou?" "Prima. Ontsnappingspoging 1: mislukt" "jammer" "ja. Ik ga binnenkort aan ontsnappingspoging 2 beginnen. Wens me succes" "succes" "dank je. He, er komt iemand aan. Ik spreek je nog wel! Doei". Ik verbrak de link. Net op tijd, er kwamen twee mannen mijn kamer in. Het zijn elke keer dezelfde. "De Alpha wil je spreken" zei de een. "Prima". Ik liep met ze mee. Ik klopte op zijn kantoor deur en zwaaide deze open. Daar zat Ryan. "Oke, bedankt. Laat me maar even alleen met haar". De mannen buigen hun hoofd en liepen weg. "Ik wil het ergens over hebben" zei Ryan tegen mij. "Nee echt. Daarom roep je me ook niet ofzo" "goed," hij negeerde mijn opmerking "ik wil het hebben over ons" "welke ons? Er is helemaal geen ons!" "Wij zijn mate's. Er is wel degelijk een ons" "nou het spijt me zeer, maar ik accepteer je niet als mate" "en waarom dan niet? Je hebt geen rede om me niet te accepteren". "Die heb ik wel" "vertel maar dan". Er kwam een jongen binnen, volgens mij was dat de Beta, maar ik negeerde hem. "Oke. Ik zal je is wat vertellen: je hield me gevangen, je beledigde mij en mijn roedel heel erg, je probeert me te zoenen tegen mijn wil in, je probeert me te markeren zonder dat ik het wil, dankzij jou ben ik een jaar op de vlucht geslagen, je dreigt mijn beste vriendin te vermoorden, je dwingt me hier te blijven, je zoent met een ALWEER met een ander, je hebt me knock-out geslagen, mij als lokaas gebruikt voor mijn vader, en me opnieuw opgesloten. EN DAN MOET IK JE ACCEPTEREN ALS MATE?!?!?!?!?!?! DACHT HET DUS NIET!!!!!!!!!!!!!" Woedend stormde ik zijn kantoor uit. Alweer. Naar buiten. Ik werd toen ik buiten was getackeld. Ook voor de tweede keer vandaag. Ik werd meegenomen naar die stomme rot kamer. Ook alweer. Ik lag de hele tijd veder op het bed. Toen het donker werd viel ik uiteindelijk in slaap.Ik werd wakker. Door gebons op mijn deur. Zuchtend stapte ik uit bed. Ik kleedde me aan. Toen ging de deur open. Daar stond die jonen die volgens mij de Beta is. "Hey, ken je me nog? Ik ben Simon, de Beta" ik had dus gelijk. Ik knikte van ja. "De Alpha wil je zien" "ik hem niet". "Oh, kom op, anders moet ik versterking halen" "je doet maar". Hij zuchtte en floot op zijn vingers. Er kwamen twee mannen aan. Het zijn elke keer dezelfde, echt, ik zou ze is naar hun naam moeten vragen. Ze wilden me beet pakken, maar ik draaide hun armen om "ik zei: ik wil niet naar de Alpha. Hij kan oprotten met zijn 'je moet me accepteren' gedoe. Ik ben hem zat. Zeg maar tegen die rot Alpha van je dat ik hem nooit zal accepteren". Simon keek me verbaasd aan "hoe bedoel je? Accepteren?" "Je kent me nog, dus ga me nou niet vertellen dat je het bent vergeten" "eh, ik denk het wel" "nou, ik ben zijn mate. Maar ik accepteer hem niet. Dus ik ben niet jouw Luna" "o ja! Hoe kan ik zo stom zijn om dat te vergeten!". Echt waar, wat voor IQ heeft hij? 'Een lage, dat sowieso' zei Kira. Ik smeet de deur dicht. Echt niet dat ik Ryan nog wilde zien. Plotseling kreeg ik een idee. Zeg Shannon, kan je misschien wat vertellen over de bloedgodin? 'Tuurlijk. Luister maar' alsof ik je kan negeren 'ja, je kan me afsluiten' ja, dat is waar. Maar ga door 'oké. Goed. De bloedgodin is de vampier-god. De maangodin is de weerwolf-god. Zij hebben de vampiers en de weerwolven op aarde gezet. De maangodin is de grootste weerwolf, en ze is wit en bezit magische gave's die de gewone weerwolven niet hebben. Dat weet je al. De bloedgodin is ook groter dan de gewone vampiers, en sterker, en ze bezit ook magische gave's. Het verschil is, is dat de maangodin een normaal mens is en in een wolf kan veranderen, als mens zijnde heeft ze wel de eigenschappen van een wolf, maar toch. De bloedgodin heeft ook een figuur, net als de maangodin. Stel, een meisje is een vampier. En ze is de bloedgodin. Dan kan ze veranderen in de bloedgodin. Dan krijgt ze precies dezelfde kleren aan, en alles is dan hetzelfde. Net als de wolf van de maangodin. Ze is dan ook net zo sterk als de bloedgodin, want op dat moment is ze de bloedgodin. Ze kan dan ook in een vleermuis veranderen, in tegenstelling tot de gewone vampieren. Ze kan ook beter tegen het licht. Vampiers verbranden niet, zoals iedereen denkt, maar ze zijn er allergisch voor, zeg maar. Als ze te lang in de zon zitten, dan krijgen ze rode vlekken die enorm jeuken. Als bloedgodin kan ze daar beter tegen. Ze kan ook haar hoektanden intrekken. Net zoals jij, maar dat moet je nog ontdekken, hoe dat werkt bedoel ik, in echte wolven kan veranderen en met ze kan praten. Vampieren kunnen hinderden jaren oud worden, zolang ze niet gedood worden, de bloedgodin heeft zeg maar drie levens. Ze kan drie keer gedood worden, maar daar herstelt ze van. De vierde keer dat ze gedood word gaat ze pas echt dood. De maangodin en de bloedgodin zijn, of waren, weet ik veel hoe dat nu zit, beste vriendinnen. Ze hebben een connectie. Ik zou eventueel een connectie kunnen proberen te vragen, er is een kans dat ze het hoort, en dan kan ze reageren. Zal ik dat anders is gaan proberen?' Ja, prima idee. Misschien kan ze dan hierheen komen. Dan kan ze me helpen ontsnappen, ofzo. Maar hoe komt het dat ik niets wist van de bloedgodin of van de maangodin, want ik wist ook alleen maar dat er een god was waar wij weerwolven in. geloven 'Weet je, toen jou vader en moeder nog klein waren, hadden ze grote problemen met een andere roedel. Ze verloren een groot deel territorium en veel roedel leden. De maangodin en de bloedgodin kwamen nooit opdagen. Sindsdien gelooft niemand van jouw roedel er nog in. Vandaar' ik snap het. Ik wist dat niet ' je kon het ook niet weten. Ik ga kijken of ik een connectie kan krijgen'. Shannon sloot zich af en ik begon een gesprek met Kira over van alles en nog wat. Toen het donker werd, viel ik vrij snel in slaap.
JE LEEST
The special wolf-girl (voltooid)(herschrijven)
WerewolfLynn is een wolf, en niet zomaar een wolf, maar de dochter van de alpha. Lynn kan het goed vinden met iedereen uit de roedel, en de roedelleden zijn dan ook blij dat Lynn de Luna word van de roedel, omdat ze de eerst geborene in de bloedlijn is. Lyn...