POV Lynn
Ik was in mijn dagboek aan het schrijven, en dacht na over wat er allemaal was gebeurd. Het was nog s'ochtends vroeg en Ryan lag nog te slapen. Hij was best schattig als hij sliep.Lief dagboek,
Kira was dolblij dat ze wit was, en was daar alsmaar weer over aan het vertellen. Shannon vertelde me dat als ik als normale wolf iets zou doen wat normaal een maangodin zou doen, dat dan de gewone wolf wit zou worden. Nu heb ik dus twee witte wolven. Alleen is de een een maangodin en de ander een gewone. Voor zover je Kira gewoon en normaal kan noemen dan. Na de verandering van kleur vacht kon ik het niet langer geheim houden voor Ryan, en voor de rest van mijn roedel. Nu wist de hele roedel dat ik de maangodin was, en ze waren er trots op. Elkke wolf heeft apart aan mij gezworen om mij als Luna en als maangodin trouw te blijven. Ook hebben we het volgende besloten: Simon blijft de beta, en Nikki is de reserve beta die invalt als Simon weg is of ziek is. Rick, haar mate, vond het geen punt om de rol als reserve beta op te geven, waardoor we dit zo hebben besloten. In mijn roedel was Jack het hoofd van de Jagers, en dat is hij nog steeds. James volgt hem op als hij er mee stopt. Verder heeft Gerard, die het hoofd van de Jagers was in Ryan's roedel, ook een klein deel onder zijn toezicht: de nieuwe jagers mag hij trainen. Er is een eervolle begrafenis gehouden voor alle gesneuvelde wolven van mijn roedel, en ook voor mijn vader. Maaike en Alice zijn officieel ingewijd in onze roedel. En een van de mooiste dingen, vind ik dan, is dat we nu bekend staan als de Silver Engels. Inderdaad, we hebben onze roedel namen samengevoegd. Dit vonden we mooi klinken. We zijn de grootste roedel van heel Europa, en daarmee ook de gevaarlijkste. Ryan en ik proberen zo goed en eerlijk mogelijk de roedel te regeren. Dat klinkt best wel raar, nu ik het zo lees. Het komt er op neer dat ik denk dat Ryan en ik een geweldige Alpha en Luna zullen zijn. Wat ik mooi vind, is dat we een zoektocht naar onze mate's begonnen, en dat we nu allemaal eindigen met een mate. Sem is dan wek bij Katy in Amerika, hij heeft zijn mate wel gevonden. En ik heb Ryan me laten markeren, waarna het matingproces hebben afgerond. Hoewel het eerst leek alsof de rest van mijn leven een ramp zou worden, ben ik nu dolgelukkig en ik weet zeker dat mijn vrienden dat ook zijn. Vlak na het gevecht dook Zoë plots op. Samen met een vampier. Ze vertelde wat haar allemaal was overkomen, en dat die vampier haar mate was. Ze waskan hem weggerend. Toen ze werd aangevallen werd ze door hem gered, en toen besloot ze hem te accepteren en hem mee te nemen naar hier. Ik ben echt heel blij dat Zoë weer terug is. Nu is mijn hele vriendengroep weer compleet.
Liefs, Lynn JacksonMet een glimlach sloeg ik mijn dagboek dicht. Ik stond op en liep naar mijn bed toe. Ik kroop weer onder de dekens en ging lekker tegen Ryan aan liggen. In zij slaap legde hij een arm over me heen en hij trok me dichter tegen zich aan. Ik glimlachte. Mijn leven had een bijzondere wending. Ik besefte dat ik bijzonder was. Ik was een bijzonder en speciaal wolf-meisje. Ik zou mijn leven best in een verhaal op kunnen schrijven. Dan zou ik al weten wat de titel zou worden. "The special wolf-girl".
JE LEEST
The special wolf-girl (voltooid)(herschrijven)
WerewolfLynn is een wolf, en niet zomaar een wolf, maar de dochter van de alpha. Lynn kan het goed vinden met iedereen uit de roedel, en de roedelleden zijn dan ook blij dat Lynn de Luna word van de roedel, omdat ze de eerst geborene in de bloedlijn is. Lyn...