POV Lynn
Alles was heel snel gegaan. Er werd voor mij en Ryan gezorgd en de kogels weren verwijdert. We zijn nu allebei goed genezen en hebben nergens meer last van. Ik ben thuis, en wacht tot ik het podium op word geroepen. Vandaag word ik officieel de Luna van de Silver Moon pack. En daarna kan ik Ryan aan iedereen voorstellen als mijn mate. Inderdaad, je raad het goed: we hebben alles uitgepraat en we hebben elkaar geaccepteerd als mate. Ik wil niet dat Ryan me markeerd en hij begreep dat. Ik heb het idee dat ik zelf ben veranderd, en dat ik Ryan ook heb veranderd. Hij is een lieve mate geworden die zich zorgen maakt om mij. Als ik Ryan voorstel aan de roedel als mijn mate, kondigen we ook aan dat we zijn roedel en mijn roedel samenvoegen. Ik denk nog vaak terug aan het schietincident, zoals ik het noem, en ik heb ook nog steeds vaak nachtmerries erover. Het is drie weken geleden gebeurd, maar het lijkt alsof het een uur geleden is gebeurd, zeg maar. En inderdaad, mijn benoeming tot Luna is uitgesteld. Maar vandaag is het dan zover. Mijn ouders waren aan het praten hoe leuk ze het vonden om de Alpha en Luna te zijn en zo, bla bla bla verhalen waren ze dus aan het vertellen. Toen werd ik naar voren geroepen. 'Lynn Jackson,' begon mijn vader. 'Beloof jij dat je alles zal doen om een waardig Luna te zijn, en de Silver Moon pack met alle wil in je te beschermen?' 'Dat beloof ik' 'en, beloof je ook dat je altijd trouw zal blijven aan je roedel, en altijd voor de roedel klaar staat?' 'Ja, dat beloof ik' zei ik. 'Dan zeg ik hierbij vaarwel tegen mijn plek als Alpha, en verkondig ik dat Lynn Jackson de nieuwe Luna is van de Silver Moon pack'. Mijn vader deed een stap naar ogen en maakte een lichte buiging naar me, net als mijn moeder. Ik knikte naar ze. 'Ik zal mijn roedel niet verwaarlozen' zei ik tegen ze, en ze liepen het podium af. Ik keek naar de hele roedel. Míjn hele roedel. Ik schraapte mijn keel 'jullie hebben nu een Luna. En elke roedel heeft én een Luna, én een Alpha. Daarom wil ik jullie voorstellen aan mijn mate, Ryan Black, de Alpha van de Black Engels'. Ryan liep naar me toe, en ging achter me staan. Hij sloeg zijn armen om me heen en ik liet hem begaan. Ik lachte naar hem. 'We gaan onze roedels samen voegen, zodat we meer territorium hebben, meer Jagers en een groot en sterk leger als er een onderlinge strijd komt' deelde ik daarna mee, en aan de reacties te zien beviel het mijn roedel wel. Na nog wat kleine mededelingen gingen Ryan en ik naar mijn huis, waar Ryan's auto stond. We hadden afgesproken dat we nadat ik officieel Luna ben we naar Ryan's roedel zouden gaan zodat hij me voor kon stellen en zou vertellen dat we de roedels verenigen. Uiteraard wilde ik dat Nikki meeging dus die stond al ongeduldig voor de auto te wachten. Tijdens de rit naar Ryan's roedel hadden we een discussie. 'Ryan, wie gaat onze Beta worden?' Vroeg ik. 'Simon natuurlijk, mijn Beta' 'ja, maar ik had ook een eigen Beta gehad als ik jou niet tegen was gekomen, namelijk Nikki. Kunnen we niet iets verzinnen?' 'Ja, ik had me er enorm op verheugd om ook bevelen te kunnen geven' zei Nikki. 'Ik heb een idee! Simon en Nikki worden allebei een Beta! We hebben twee grondgebieden, die apart van elkaar liggen. Als we Simon jouw gebied laten leiden?' 'Ik denk dat we het op een ander moment daar over moeten hebben' 'best, maar ik wil wel weten of ik me voor niets op het Beta zijn heb verheugd zodat ik je verrotte bananenschil kan noemen' zei Nikki, en ze grinnikte. Toen we eindelijk aankwam, stapten we uit en iedereen staarde mij en Nikki aan. Ryan pakte mijn hand beet en trok me mee, waardoor ik vuile blikken kreeg toegeworpen van een paar meiden. Nikki liep achter mij en Ryan aan en negeerde iedereen die haar aankeek. Al snel liepen we het roedelhuis in, en Ryan nam me mee naar zijn kantoor waar Simon zich als het goed is bevind.
JE LEEST
The special wolf-girl (voltooid)(herschrijven)
WerewolfLynn is een wolf, en niet zomaar een wolf, maar de dochter van de alpha. Lynn kan het goed vinden met iedereen uit de roedel, en de roedelleden zijn dan ook blij dat Lynn de Luna word van de roedel, omdat ze de eerst geborene in de bloedlijn is. Lyn...