Hoofdstuk 38

3.5K 193 17
                                    

*** zie hierboven een foto van Ryan ***

POV Ryan
Simon keek verbaasd op toen ik en Lynn binnenkwamen. 'Ryan, ik dacht dat je een bericht zou sturen als je terug zou komen' zei hij verward. Ik grinnikte 'verrassing. Ik en Lynn hebben een nieuwtje: we gaan onze roedels samenvoegen'. Simon keek verbaasd van mij naar Lynn,men weer terug. 'Maar... Ik dacht dat...' Zei hij verbaasd. 'Nou, we hebben onze problemen uitgepraat. We zijn mate's, dat is niet voor niets zo. Die horen elkaar uiteindelijk te vergeven. Zou je de roedel bij elkaar willen roepen?' Vroeg Lynn. Simon knikte en verdween. 'Wacht! Ik wil mee!' Riep Nikki, en ze rende achter Simon aan. Ik draaide me naar Lynn toe, en bestudeerde haar. 'Wat?' Vroeg ze. 'Je bent mooi, wist je dat?' Zei ik. Ze bloosde lichtjes 'dank je' mompelde ze. Oh wat is ze schattig als ze bloost! Riep Sven in mijn hoofd. Ja, ik weet dat ze schattig is. En mooi. En ze is helemaal van ons, alleen van ons. Sven gromde tevreden. ik sloeg mijn arm om haar schouder en trok haar tegen me aan. Ze liet het gewillig toe. Even later kwamen Simon en Nikki terug. 'De roedel is verzameld voor het roedel huis' deelde Simon mee, en Lynn knikte. Samen liepen we naar buiten. Eenmaal buiten werd het opslag stil toen iedereen mij met Lynn zag. De meiden keken mij flirterige aan, en een paar jongens wierpen blikken op Lynn. Meteen voelde ik jaloezie groeien, maar ik onderdrukte het. Ik schraapte mijn keel 'zoals iedereen nu kan zien, ben ik teruggekeerd. Samen met mijn mate: Lynn Jackson, de nieuwe Luna van de Silver Moon pack. We hebben besloten om onze roedels te verenigen en de grondgebieden te delen'. Meteen brak er een hoop lawaai los, en iedereen ging met elkaar in discussie. Ik probeerde boven iedereen uit te komen, maar zelfs met mijn Alpha stem lukte het niet. Hulpeloos keek ik Lynn aan. Ze glimlachte 'laat mij maar' zei ze. 'STILTEEEEE!!!!' Gilde ze hard, en het was op slag stil. Verbaasd keek ik Lynn aan. Hoe doet ze dat? 'Bedankt. Goed, zoals Ryan net vertelde zijn we van plan om onze roedels samen te voegen. Dat betekent dus extra territorium, meer jagers en een super grote roedel. Morgen houden we een vergadering met het hoofd van de Jagers hier, het hoofd van de Jagers in mijn roedel, onze twee Beta's en reserve Beta's. Na de vergadering morgen zullende de rollen bekend maken van iedereen, en eventuele vragen van jullie kunnen beantwoorden' zei ze. Mijn roedel knikte goedkeurend en mompelde wat. 'Goed, dan kunnen jullie in principe gaan'. Mijn roedel stroomde terug naar waar ze vandaan kwamen, alleen Rick bleef staan en liep daarna naar mij toe. Rick is mijn reserve Beta en na Simon mijn beste vriend. Plots bleef hij onbeweeglijk staan, en staarde Nikki aan. Nikki staarde hem ook aan. Er vormde zich een grijns om Lynn's lippen. Verbaasd keek ik haar aan. Ze deed een paar stappen naar achteren en trok mij mee. 'Volgens mij zijn Nikki en die gozer daar mate's' fluisterde me toe. Ik begon ook te grijnzen. 'Dat is Rick, mijn reserve beta' fluisterde ik terug. Langzaam liepen Nikki en Rick naar elkaar toe, en ze maakten kennis. Al snel verscheen er een brede lach om allebei hun gezichten, en ze knuffelden elkaar. Ik kuchte even, wat me een boze blik van Lynn opleverde. Nikki en Rick keken verstoord op. 'Goed bezig, Ryan. Goed bezig' zei ze zuchtend. 'Goed, ik denk dat we jullie even alleen zullen laten. Ryan, laat me je huis maar zien' zei Lynn, en zonder op antwoord te wachten trok ze me mee. In mijn huis vroeg ze meteen waar de keuken was, dus nu trok ik haar mee. 'Goed, heb je chocola?' 'Ja, wil je dat dan?' Vroeg ik plagerig. Ze knikte met een grijns 'ja, graag'. Ik pakte een reep chocola uit een kastje, en draaide me naar Lynn toe. Ze was op het keukeneiland gaan zitten. Die glimlach... Het had iets wat haar zo speciaal maakte. Ik liep naar haar toe, en hield de reep chocola buiten haar bereik. 'Mag ik mijn reel chocola?' Vroeg ze. 'Misschien' zei ik grijnzend. 'Oh, dus we gaan het zo spelen' zei ze, en de lach op haar gezicht veranderde in een duivelse grijns. Zonder waarschuwing sprong ze op en sprong ze op me af. Ik hield mijn handen voor me om haar af te weren en lachend pakte ze de reep chocola uit mijn hand. Die gemene, sluwe wolf... Ze keek me uitdagend aan en nam een hap van de reel chocolade reep. Ik liep naar haar, toe, en stopte met lopen toen ik vlak voor haar stond. 'Is die reep lekker?' Vroeg ik. Ze knikte 'hij is overheerlijk'. 'Dan wil ik er ook wel wat van proeven' zei ik. Lynn keek me grinnikend aan 'gaat je niet lukken'. 'Oh nee?' 'Nee'. Zonder waarschuwing boog ik mijn hoofd naar haar toe en drukte ik mijn lippen op de hare. Ze verstijfde even van schrik, maar zoende me al snel terug. Toen ik haar losliet keek ze me met twinkelende ogen aan. Hoewel we elkaar hadden geaccepteerd als mate, we bijna altijd samen waren en al dat andere gedoe, hadden we nog nooit gezoend. In een flits greep ik haar chocolade reep beet en nam er zelf een hap van. 'Dat is gemeen!' Riep Lynn uit 'eerst mij afleiden en dan mijn chocola afpakken!' 'Dat deed jij ook hoor' zei ik lachend, en ik gaf haar de reep terug. Tevreden at ze hem op. Plots veerde ze overeind en rende ze zonder iets te zeggen naar buiten. Ik rende snel achter haar aan, en ik zag twee witte wolven naar Lynn toe rennen, en zei rende naar hen toe. 'Nee!' Riep ze uit. 'Dat kan niet!'. Ze knielde voor de twee wolven neer. Ze knuffelde ze allebei even, voor ze voor mijn ogen veranderden. Mijn ogen werden groot van verbazing. De twee witte wolven waren haar broer en zus Nyls en Sylvia! En ze veranderen niet naakt terug, maar aangekleed! Wat?! Lynn draaide zich om naar mij 'mijn roedel word aangevallen, en mijn vader ligt op sterven' zei ze met tranen in haar ogen. 'Stuur zo veel mogelijk wolven naar mijn roedel, en maak ze duidelijk dat ze geen enkele wolf iets aan mogen doen van mijn roedel, en dat ze de andere wolven doden' zei ze. Voor ik iets kon zeggen veranderde ze in haar mooie, grote, grijze wolf en spurtte ze weg. Nyls en Sylvia veranderen ook en ratten achter haar aan. Nys, en Sylvia kunnen nog niet eens veranderen! Nyls is volgende week pas 16 en Sylvia moet nog twee jaar wachten! Wtf?! Gast ga doen wat ze je vroeg! Ze geeft je echt we uitleg maar nu moet je zorgen dat ze niet sterft, net als haar roedel die eigenlijk ook de jouwe is! Riep Sven. Ik informeerde meteen alle Jagers via de midlink, en ik veranderde in mijn wolf. Toen alle wolven waren verzameld rende ik aan kop en ging ik op weg naar de Silver Moon pack, om Lynn te helpen en mijn nieuwe roedel.

The special wolf-girl (voltooid)(herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu