HELLO!
Benim size minik bir 14 Şubat hediyem olsun olur mu? Hepinize yeniden keyifli okumalar diliyorum. 💓💓 Özlemiş miyiz?
Instagram: lahmacundora
Tiktok: lahmacundora(Karakter parodileri için gelebilirsiniz.)
~~~~
(Çocuklar olmadan önceki zaman olarak düşünün.)
"Hazırlandın mı Çilek'im?" Gökhan'ın sesini duyunca ayakkabılarımı hemencecik bağladım.
"Evet geldim!" Zıplayarak merdivenlerden indim. Gökhan belimden tutup bir anda kaldırdı.
"Ne yapıyorsun?"
Dudak büzdüm. "Ne yapmışım aşkım?"
"Dikkat etsene, ya bir şey olursa?"
Kahkaha attım. "Merak etme, bana bir şey olmaz. Hadi gidelim! Çok merak ediyorum."
"Bende!"
Birkaç gündür, küçük bir şeyden şüpheleniyordum. Günümde fazlasıyla gecikince emin olmak için hastaneye gitmeye karar vermiştik. Hamile olabilirdim.
Gökhan beni kucağından indirmeden arabaya kadar taşıdı. En az benim kadar heyecanlı olduğunu biliyordum, onun heyecanı bana iyi geliyordu.
Arabayı çalıştırdığı sırada telefonum çaldı. Rümeysa arıyordu, hemen açıp kulağıma yasladım.
"Efendim Rüm?"
"Ne yaptınız? Teyze oluyor muyum yoksa, hepimiz çok heyecanlıyız!"
"Bende çok merak ediyorum." Cevap verecekken Bilal'in sesi beni bölmüştü.
"Hemencecik buraya gelin," Dedi Derya'da, "Hepimiz burada bekliyoruz."
Gülümsedim. "Bizden daha meraklısınız resmen, daha anca gidiyoruz. Haber veririm."
"Hayırlısı olsun güzelim. Görüşürüz!"
"Görüşürüz!"
Telefonu kapattım. Gökhan bana bakıp önüne geri döndü. "Ne diyorlar?"
"Çok meraklılar. Direkt Talha'lara gideriz olur mu?"
"Olur."
Direksiyondaki elinin üstüne elimi koydum. "Gökhan ben çok heyecanlıyım, hemde gerginim."
"Al benden de o kadar. Kalbim hiç bu kadar hızlı attı mı hatırlamıyorum."
Kıkırdadım. Kısa sürede hastaneye vardık, el ele içeriye girip randevu aldığımız doktorun katına çıktık. Sıramızı beklemek için koltuklardan birisine oturduk. Etrafta karnı kocaman olmuş bir sürü hamile kadın vardı, o kadar güzellerdi ki. Eğer hamileysem birkaç ay sonra benimde karnım kocaman olacaktı.
"Çilek." Gökhan'ın sesini duyunca ona döndüm. "Çok güzelsin."
Gülümsedim. "Nereden çıktı şimdi bu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveye Bayılırım ✔️ | Yarı Texting
Teen Fiction❝Tamamlandı.❞ Çilek: Seni kahveyi sevdiğim kadar seviyorum. Çilek: Ve ben kahveye bayılırım! Gökhan: Çilek sen misin? Çilek: Evet nasıl bildin ki? Gökhan: Profiline bakıp tanımak çok zor olmadı diyelim. Çilek: Benim profil fotoğrafım mı varmış ya? Ç...