Bölüm 40

156 13 43
                                    

"Sakın korkma. Çıkaracağım seni buradan."dedi gözlerine bakıp.

"Korkmuyorum zaten. Senin bizi burdan çıkaracak bir fikrin mutlaka vardır." Dedi Aybike gözlerinin içi gülerek. Berk o gözlerdeki parlamayı görmüştü.

Berk yan yana sandelyelerdeyken kıza doğru başını eğince "Bir şey mi oldu?" diye sordu genç kız.

Saçına bakıp"Yaklaş. Yaklaş dedim. " dedi genç adam. Sarp'ın adamlarından birinin geldiğini hissedince de hemen alnından öptü genç kızı. Aybike onun dudaklarını hissedince gözünü kapadı bir an. Berk geri çekilip onu izledi.

"Ee mallar yok." dedi Sarp kamyonun kapısını açınca.

"Nasıl olmaz abi?"

"Yok oğlum işte baksana şuraya! "

"Berk bizi tongaya düşürmüş. Neyine güveniyordu bu adam. Bu defa fazla oldun artık Özkaya! Bana oyun oynamak ne demek göstereceğim sana!"

Telefonunu eline alıp "Rıza."

"Buyur abi."

"Neredesin?"

"Yoldayım?"

"Abi kızla Berk'in tutulduğu kulübeye git."

"Tamam. "

"Bir an önce git ikisinin de işini bitir acele et!"dedi tüm siniriyle. Sonra geriye dönüp Rıza halledemezse kendi yapmak için yola çıkmıştı.

Kulübedeki korumanın telefonu çaldı. "Buyur Rıza abi."

"N-ne oluyor, ne yapıyorsun?" diye sordu Aybike. Berk hızla ağzını kıza yaklaştırırken.

"Tokanı almam lazım. İpleri gevşetmeme yardımcı olabilir. Başını omzuma yasla. "
Saçındaki tokayı ağzıyla aldı genç adam.
Arkaya döndü ve Aybike'nin avcuna attı.

"Elime uzatabilir misin?" dedi Berk. Başıyla onayladı genç kız da. Tokayla ipleri oynata oynata iyice gevşetti genç adam. Aybike biraz zaman kazanmak için "Şey. Ben biraz susadım da en azından bir su falan verseniz. " dedi dışarı bağırıp korumaya.

"Su falan yok, lokanta değil burası." diye cevap verdi koruma dışarıdan.

"Başardın." dedi Aybike gülümsedi Berk iplerinden kurtulunca.

"Başardık. Şimdi seninkini de çözeceğim.
Etrafı kolla."dedi kızıl.

"Ya çıkamazsak buradan?"dedi Aybike.

"Sen bana güven ve benimle kal. Sana söz veriyorum her ne pahasına olursa olsun seni buradan çıkaracağım. Sadece bana odaklan." Dedi nihayet kızı çözmüştü.

"Sende geleceksin yoksa hiçbir yere gitmem bende." dedi onun için endişelenerek kız.

"Merak etme." dedi Berk onu onaylarken.

İkisi de ayaktayken korumalardan biri içeri girdi. "Ne oluyor burada?"

"Tamam sakin ol bişey yok." dedi Berk kıza ve korumanın üstüne atlayıp onu etkisiz hale getirdi.

"Buraya kadar Berk ağa." dedi dışardan gelen adam elinde silahla.

"Hayır! Dikkat et! " dedi Aybike. Arkasındaki adam ayağa kalkarken onu kendine kalkan olarak kullandı. Silahı sıkınca o vurulmuş oldu.

Araba sesi duydu Berk. Sarp ve adamları geri dönmüştü.

"Kaç kurtar kendini!" dedi Berk adamları kıstırmışken.

"Hayır sensiz gitmem!" dedi Aybike kızılın elini tutarak.

Yutkundu adam diğerlerini görünce elini çekip "Sana git diyorum git!" dedi.

Yanlış Anlaşılma /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin